|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus, een mooi uitziende bootleg? Moet dat kosten? |
|
kostte origineel iets van 40 euros denkk signature |
|
En dat is nog ergens te krijgen? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
nee hoeveel wil je ervoor geven? signature |
|
Hoezo? Jij kan hem wel krijgen? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
via via wel ja signature |
|
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
ja die dus ja lol ik ken die gast een beetje. signature |
|
wat een rommel hahaha. 40+ euro voor een stel tapes.. |
|
Ja, maar het booklet is carefully made, dat is natuurlijk wel wat waard. |
|
Nou die 3e cassette lijkt me wel interessant mochten het de ruwe versie van De Mysteriis zijn. Daar heb ik eens de titeltrack van gehoord, klonk briljant. Kan iemand dit bevestigen? don't mistake lack of talent for genius |
|
"Burzum Booklift": dit heeft men ondere andere gestuurd: Prometheus Rising, by Robert Anton Wilson (cecilia999) Poetics, by Aristotle (Rauthskeggr) The Sun Also Rises, by Ernest Hemingway Heart of Darkness, by Joseph Conrad Neuromancer (Remembering Tomorrow), by William Gibson Tales of the Jazz Age, by F. Scott Fitzgerald The Iliad, Homer (Rain is a Secret) The Silmarillion, by J.R.R. Tolkien (Rain is a Secret) "One Flew Over the Cuckoo's Nest" by Ken Kesey Verschillende boeken van René Guenon "Ride the Tiger" by Julius Evola William Shakespeare - Complete works WB Yeats - Collected poems Frankenstein, by Mary Shelley Gibbon : The decline and fall of the roman empire - I, II, III; Voegel in Garten und Feld; Marshland and freshwater birds. The Kensington Rune Stone: New Light on an Old Riddle by Blegen, Theodore C. Brother's Grimm" fairy tales Oftewel, mocht je wat willen sturen: stuur boeken in het verlengde van wat hierboven staat vermeld... Literaire, historische, klassieke, traditionalistische of heidense werken enz. enz. Iemand die correspondeert met de beste man en iets weet over zijn 'bereikbaarheid' van zijn nieuwe locatie? "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
eh?... mvg wk10 |
|
Waar heb je het in godsnaam over? |
|
De boeken die vargje in de gevangenis heeft ontvangen tot nu toe en of er mensen zijn die meer willen sturen dan wel zijn huidige locatie weten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waarom zou iemand boeken naar Varg sturen? Word je dan gepijpt? |
|
Een gevoel van trueheid? Die man heeft het zo ongelooflijk moeilijk dat hij het verdient? Verveling? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zoiets ja, zodat je tegen je vriendjes kunt vertellen dat je 'contacten hebt met Varg'. |
|
Hehe, "vriendjes". Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb Burzum hier in mijn msn lijst hoor, zo moeilijk is dat niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Het ging toch om Varg, lul Burzum is alleen maar een hersenspinsel van Varg Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Burzum: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat ziet er zeker uit als een hersenspinsel, en ik was me in de eerste plaats al prima bewust van wat je bedoelde. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Echt waar? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |