|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb die liedjes es afgehaald. Ben er eigenlijk ook niet zo enthousiast van. Volgens mij heeft door de ganse hype rond die kerel niemand meer door dat dat echt wel een ondermaatse zanger is met vrij simplistische liedjes. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: dude, trek het je niet aan, hij luisterd toch over het algemeen naar Cradle of Bagger , en ik vind Burzum dus WEL heerschen np: Burzum - War |
|
quote: dude...je hebt geen smaak...totaal niet... |
|
Idd, ondertussen al gemerkt. Sommige lui vatten de essentie gewoon niet. Maar ja, whatever. Je kan me de bout hachelen! |
|
inderdaad, en slechte zang? waar? heb je cradle of filth wel eens gehoord? dat is pas slechte zang. Geen commentaar op Burzum geven als je nog in je Cradle periode (Pure Vampiryc Evooooolllll! ) zit |
|
quote: Dus ff samenvatten: Cradle is niet goed omdat het niet evil is ? Burzum is goed omdat het wel evil is ? Kwaliteit van zang, muziek, en talent hebben er dus niks mee te maken ? |
|
quote: De zang is een mening, ik vind het geweldig jij blijkbaar niet. Je hebt op zich wel gelijk als je zegt dat de liedjes simplistisch zijn, maar doet dat ertoe is de vraag. De sfeer is zo supergoed, als het onwijs veel tempowisselingen had, dan zou het tranceopwekkende sfeertje er helemaal vanaf gaan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik denk dat er eerder bedoeld wordt dat Cradle voor de minder ontwikkelde metalheads is... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dat vind ik nu zo een domme mentaliteit hé. Jullie vinden Burzum goed, anderen niet => smaak Jullie vinden Cradle bagger, anderen niet => smaak Heeft dat éne zooi met "ontwikkeling" of ouderdom te maken :Nee. Het is niet omdat iemand Cradle vroeger goed vond, en nu verder is geevolueerd naar een ander genre, dat mensen die Cradle nu nog goed vinden prutsers of simpel zijn. (PS deze uitleg geld niet voor Nu-metal, dat Is, gewoon zooi ) [Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 05-06-2003 9:32] |
|
quote: Erhm, als je enkel naar Cradle luistert misschien wel, maar kijk ik ben kwestie van black (laten we cradle daar ook voor het gemak even onder plaatsen) begonnen met Cradle en Dimmu borgir (shoot me ) , Cradle ben ik met hun laatste weer gaan waarderen (op cd dan) , dimmu ook (ook niet live)....een hele zooi andere dingen, meer of minder underground en Burzum en kwamen er enkele jaren terug bij... Dus wat maakt mij dat eh? Maar Burzum zomaar gaan bestempelen als saai, slechte zang...is idd kortzichtig en toont een gebrek aan interesse in minder gekende muziek. Nog evben dit: over varg heb ik gehoord wat ik wil weten, Burzum bestaat niet meer , maar heeft degelijke muziek afgeleverd, wat Varg verder uitvreet zal mij worst wezen. Het wordt tijd om Burzum en het leven van de man erachter te scheiden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: dat bedoel ik ja |
|
quote: prutser |
|
quote: Ik kan natuurlijk ook gewoon je usericon verwijderen |
|
quote: Ah, ik was vergeten wie dat ook alweer zo vriendelijk was geweest om dat voor mij te regelen. Maar toch, je opmerking slaat nergens op. Het is en blijft een kwestie van smaak, hoe je het ook keert of draait. |
|
Het is m.i. wel zo dat Cradle een stuk makkelijker te verhapstukken is dan Burzum, Burzum is niet om ewven snel over te fikken van je buurjongetje. Burzum moet je luisteren rustig in het donker en niet op een kindercola feestje. Burzum is ook geen muziek om je ouders even te shockeren met bloed en vampierenteksten en bijbehoorende shirts.Burzum is pure zuivere kunst, niet echt bedoeld om geld te verdienen, meer als uitlaatklep voor emoties van de muzikant. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: yup! Je kan me de bout hachelen! |
|
Als je Jesus Tod niet kan waarderen hou je gewoon niet van Black Metal. <--punt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: yup! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ook weer waar, het vraagt een andere ingesteldheid Buzrum vergt tijd om helemaal door te dringen, maar naar beiden luisteren kan, ..... straks gaan er hier nog denken dat CRadle bij mij 24/7 opstaat, paar keer per maand, meestal 1 album (ook te veel cd's om veel te herhalen) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dus als ik het goed begrijp: simpele muziek is voor hoogintelligente mensen, kwaliteitsmuziek is voor minder ontwikkelde metalheads. Nu ben ik weer helemaal mee denk ik. Thanks for enlightening me. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
t gaat hier weer om smaken, ik nok ermee I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Varg is waarschijnlijk té intelligent voor je dat je hem zo afkraakt.Krijs jij maar zo eens als hij...Ik heb tot nu toe nog maar één iemand die dat zo goed doet als hij.En de gitaarpartijen...Jij speelt beter misschien? En kwestie van zijn insrumentale nummers...Duren enorm lang,ja...Rundgang um die transzendentale Säule der Singularität al beluistert? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ik vind Burzum veel beter in elkaar zitten dan Cradle, dus je hebt ongelijk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |