|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat een nieuwe Burzum-plaat van een erg koude kermis thuiskomen wordt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Want? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Te hoge verwachtingen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En die kunnen niet waargemaakt worden omdat? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hij niet meer diezelfde bezieling of mindset heeft? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En dat weet jij omdat? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik verwacht niks, dus het kan alleen maar meevallen. Alles beter dan die keyboards-meuk van de laatste twee platen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Met twee kinderen.... Burzum meets the Teletubbies. Kijk Po, een kerk; wat gaan we daar vandaag mee doen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Die jaartjes gevang hebben toch een aardige freak van m gemaakt... met zijn verhaaltjes over aliens enzo.. zou toch kunnen dat ie geen trek meer heeft in die hele metalscene. en geef m eens ongelijk.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik speciale gaven heb? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
zeuren dat alles vroeger beter was kun je ook wel doen als je 60 bent Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ah ok. Jammer, ik had gehoopt dat het een gave plaat zou worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tja, helaas. Gelukkig hebben we Aske nog. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Denk je nou fo real dat die gast nog steeds dezelfde muzikale haat kan neerzetten? terwijl ie zich nu als hippie gaat gedragen, inclusief bloemetjes plukken met zijn vrouw en kids? Fuck the world and fuck you |
|
Wie weet. Hij was toch helemaal into zo'n weet ik veel religie. Ik kan me nog vage foto's van hem in een "bruinhemd" herinneren. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-03-2009 20:51] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik zie niet in waarom niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Joepie! Dus de Cunt is weer vrij?! (Maak ik daar nu een tiepfaut?) Long live the Count! Tenminste... dat hoopt ie.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote:moet je me toch echt eens uitleggen waarom dan... Fuck the world and fuck you |
|
Wishful thinking, vermoed ik. Nou ja, we zullen zien. Niks is onmogelijk. Ik zie alleen weinig toegevoegde waarde in het huidige metal-aanbod. Die platen waren destijds goed omdat het origineel was. Inmiddels zijn er zoveel bands in hetzelfde veld bezig dat een nieuw album van Burzum in dezelfde lijn als het oude werk geen botten gaat breken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Werkt dat niet net als bij mensen? Jij bent toch ook altijd hartstikke aardig en vrolijk? Maar er zit ook wat 'haat' diep in je verborgen. NIET DAT WE DAAR IETS VAN MERKEN, HOOR! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote:Ga eens naar boven, volgens mij ligt je humor nog in bed bij wim.... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-03-2009 21:19] Fuck the world and fuck you |
|
quote: We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ik moet jou uitleggen waarom iemand die toevallig wel eens bloemetjes plukt geen hatelijke black metal kan maken? Hoe zwart-wit is die wereld eigenlijk waarin jij leeft? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Och, een nieuwe plaat in de stijl van filosofem, met net zulke goede nummers, zie ik toch echt wel zitten. Of hij het kan is punt 2. Als we nou eens gewoon afwachten. Speculeren heeft eigenlijk vrij weinig zin. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |