|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Is dat niet de muziek eronder van een nummer op "Det Som Engang Var" ? (kan ook "Hvis...geweest zijn) Is idd wel speciaal, eerst lijkt het raar maar het pakt wel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:, ja ongeveer ja. |
|
nou-ou verpest het nou niet, je maakt mijn hobby stuk |
|
quote:die conclusie had ik zelf ook al getrokken ver voor ik ooit van burzum had gehoord. erg deprimerend ja dat je favo muziek eigenlijk van neger muziek komt maarja kompjoeter muziek spreekt mij niet (genoeg) aan om me erop te gaan richten eigenlijk slaat nsbm ook nergens op als je het zo bekijkt want metal is inderdaad neger muziek. |
|
ken weinig metal negers trouwens |
|
quote: Jeetje,dat je zelfs nog de moeite neemt om erop in te gaan. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Wat zijn trouwens de eerste 4 platen van Burzum? 1. Aske 2. ? 3. Hvis Lyset Tar Oss 4. Filosofem (of is Aske niet z'n eerste? maar z'n tweede?) |
|
quote:burzum en det som et gang var |
|
Aha, danke! Zijn de latere albums dan "minder metal" ? |
|
quote:muziek als de oude mortiis |
|
quote: Daudi Baldrs en Hlidfjfjdfjdjfjfdjfdjfj zijn ambient-albums. Daudi Baldrs is helemaaal low-budget, songs zijn nog wel op een metal-manier gestructureerd, maar qua instrumentatie is het volledig MIDI. In de gevangenis was het OF een keyboard, OF een computer voor Vikernes. Hlidfdjfjdfjjdjdfj is stukken breder & gelaagder en meer 'ambient' qua song-opbouw. Hmmm, ik vond het eertijds wel tof maar het ging me snel vervelen. Zeer geïnspireerd door diverse verhalen uit de Noordse mythen & sagen. Oh, en die Hlidfjdjfj is overigens prachtig vormgegeven, dat dan weer wel. |
|
quote: De laatste albums hebben niets met metal te maken. En die vergelijking met Mortis slaat echt nergens op. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Kijk voor de gein is naar het usericon van de man. By the way, de latere Burzum albums waren toch Odin-pop? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: 1.Burzum 2.Aske(mini cd) 3.det som engang var 4.Hvis lyset tar oss 5.Filosofem 6.Daudi baldrs 7.Hlidskjalf Trouwens,Burzum is niet helemaal een eenmansproject,hij heeft met sessiemuzikanten gewerkt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:nee sorry je hebt gelijk het is inderdaad veel beter te vergelijken met de prodigy |
|
quote: De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Nu ja, Samoth heeft geloof ik meegebast (?) op Det Som Engang Var, toch? Of nog eerder.... weet het niet meer en burzum.com is al tijden weg (erg jammer). Enneh, 'Odinpop', die term is een keer gevallen om 'Filosofem' te betitelen, ik geloof dat Goat hem bezigde. Maar ja, de nevelen van het steeds grijzer wordende Usenet-verleden worden dichter en duisterder. |
|
samoth op aske geloof ik |
|
quote: Pfffff....hij heeft een paar keer met sammoth gewerkt meen ik. maar verder? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Ja echt wel! zo heej De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Ja klopt |
|
quote:Pfffffff...het is trouwens Samoth Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zit jij eigenlijk bij het Allgermanische Heidnische Front? |
|
quote: hoe gay |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |