|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
voor de laatste keer: CoF = GaY Burzum = Heerschend klaar. nu weer over Burzum lullen: |
|
quote: Ik vind ze beiden Grolsch. Oranjeboom is eerder zoiets als After Forever. |
|
quote: voor de laatste keer: *nee-knikkende zucht* |
|
quote: dat is om hun homoheid te verbergen I welcome you to a world pitch black |
|
|
|
quote: tuurlijk |
|
dat zeg ik net: integratie |
|
quote: *HAP* |
|
quote: Ik heb er geen problemen mee als je CoF luistert, en ook niet als je Burzum niet goed vind, ik probeer alleen te verduidelijken waarom ik Burzum supergoed vind en Cradle iets minder. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Arg! Waarom hebben we hier uberhaubt een discussie over Cof? Laten we het over emmmmmmmmmm BURZUM hebben! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
oke, de eerste 4 platen zijn echt geweldig one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:sorry hoor maar zo te zien ben jij cof fan. toen ik nog cof fan was kon ik burzum ook niet waarderen. maar je leert t vanzelf, de sfeer is eht cewl. |
|
toen ik nog Frans bauer fan was kon ik Metallica ook niet waarderen. maar je leert t vanzelf, de sfeer is eht cewl. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:man wordt nuchter dit is een heel andere vergelijking. ik weet gewoon hoe je er als ''black metal fan'' tegen over staat en hoe een paar jaar later. ik probeer gewoon wat ''uit te leggen'', laat mij. |
|
niet zo happen joh. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:'keben dronkuh |
|
Ik heb vandaag Hvis lyset tar oss geluisterd. Wel een apart schijfje moet ik zeggen. Van het instrumentale ben ik absoluut onder de indruk, de vocalen van Varg vind ik wat minder, het is allemaal een beetje rommelig denk ik. Ik snap wel dat het een soort cultgevoel, sfeer oproept net zoals Darkthrone. Daar heb ik de cd Panzerfaust van, waar ik ook erg aan moest wennen, net zoals Total death, het is anders dan moderne Black, dat is zeker. Ik kan er op dit moment eerlijk gezegd niet wild van worden. De schijf Soulside Journey vind ik vele malen beter dan de black schijven van Darkthrone. Hoe is Filosofem van Burzem? Net als Hvis lyset tar oss??? an evil incarnation of DEATH! |
|
Filosofem is iets rauwer en andere, ruwere vocalen. Zeker een aanrader! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Filosofem is zeker een aanrader. Heb zelf de eerste persing van de cd in het A5 boekformaat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik heb ook de filosofem, een digi met alle tekst in het Noors I welcome you to a world pitch black |
|
In het A5 boekje zijn alle teksten in het Noors en Duits.Verder zijn er gewone digipacks te verkrijgen in een Noorse en Duitse uitvoering. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben nu weer sinds een tijdje Hvis Lyset Tar Oss aan het luisteren en was vergeten hoe geniaal die alweer is en ik vind Varg op de albums die ik heb (Burzum/Aske en Hvis Lyset Tar Oss) wel een van de beste blackmetal stemmen hebben |
|
Daudi Baldrs is ook een prima cd. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ja, die laatste twee moet ik nog steeds eens aanschaffen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |