|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Zeker,een heerser is het. Fuck the world and fuck you |
|
Foto Fuck the world and fuck you |
|
quote:Hell no, da's niet goed voor jouw toetsenbord. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Ik las pas dat de albums van burzum van begin tot eind een "spell" vormen. Nou ben ik op het moment willekeurige nummers door elkaar heen aan het draaien. Ben benieuwd wat dat me gaat opleveren. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
De "Spell of destruction" zeker hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik voel me al een beetje misselijk worden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wat voor spell? |
|
Kotspell? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dutroux kelderspel? |
|
quote: Levenslange impotentie |
|
Damnerdedamn... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Verklaar eens? |
|
The songs were spells and the albums were arranged in a special way, to make the spells work. http://www.burzum.org/eng/library/a_burzum_story01.shtml “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dragonforce is er niets bij. |
|
quote: Volgensmij wilt dat zeggen dat het bijvoorbeeld rustig begon, daarna ruig, en daarna een lekker mellow ambient nummer. Een ervaring. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-09-2007 16:50] |
|
Tuurlijk, maar elkalbum opzich zijn dus 2 spells, kant a is er eén en kant b is nummer 2. Dus als je nou een beetje husselt, dan kan dat wel eens een "aparte" spell opleveren. Als je niet oppast zet je maar zo een snackbar ofzo in de fik! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Moet je wel genoeg MP hebben. |
|
quote: Interessante artikelen staan er op die site. Vond het vooral erg interessant om te lezen wat Varg zijn verhaal is over de moord op Euronymous. Enige probleem is nu natuurlijk: wat is waar? Ik ga weer verder lezen in ieder geval. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Magic Missile!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111111111één |
|
Varg is een ouwe sok, met zijn ouderwetse ideeen . Wel vermakelijk, dat wel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet iedereen is zo vooruitstrevend en futuristisch in z'n ideeen als CHD he? Ik vind trouwens dat beide bands (nu je hier toch bent) erg diep gaan in hun opvattingen. En ik vind ze beide erg interessant en kan mezelf ook deels in de opvattingen van zowel CHD als Burzum vinden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Interessant verhaal. Wat muziek maken betreft snap ik z'n gedachtengang wel denk ik. Ik kan het alleen maar respecteren als een artiest een beetje nadenkt over het waarom van zijn muziek. Wel jammer van de politieke ideeën die er altijd doorheen sijpelen. Maar goed dat moet je dan maar een beetje eruit filteren. Blijft toch een boeiende figuur. En bijna al zijn platen (behalve die casio ellende) heb ik honderden malen gedraaid in te lange nachten dus wat mij betreft deed-ie ergens iets goed... *edit* ik ga die site eens lekker doorlezen en Burzum opzetten hehe. Ook voor het eerst in vier jaar of zo. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 14-09-2007 20:24] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
O, je hoort zeker die intense drang van hem in zijn muziek.. dat is zeker tof! Maar ik heb het meer over die aangehaalde interviews die die afgeeft op zijn site. Moet ie zelf weten die ideeen over vrouwen etc.. maar het zou net zo goed die reformeerde knakker bij mij op het werk kunnen zijn, snap je wat ik bedoel? En de stomzinnige conclusies die hij er ook uit trekt Hij is er wel het bewijs van dat de mensheid dommer wordt, teringjantje.. Ik zet zijn muziek wel weer een keer op Stukken beter [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-09-2007 20:25] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |