|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Boeiend, als hij het gaar vindt dan zegt-ie dat gewoon en luistert ie er niet naar. |
|
quote: *zucht* |
|
quote: Precies, dat bedoel ik ook. Daar hoef je niet over te discussieren, want zie waar we nu weer uitkomen: Op Cradle of Filth. Wat heeft dat er mee te maken? |
|
niks, dat is niet eens metal...maar ik wilde er gewoon mee zeggen dat als iemand naar Cradle luisterd, waarschijnlijk een HEEL andere smaak heeft kwa "muziek" |
|
quote: Als je je ouders wil shockeren(of de buren,of wie dan ook...),loop dan even naakt over de straat... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Mijn ouders schrikken nergens meer van |
|
quote: Ze zijn dan ook gewent aan jou Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: en zichzelf |
|
quote: Zijn jou ouders dan zo erg? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ja , m'n moeder is lichtelijk gestoord (zit in de familie) |
|
quote: Bij jou niet alleen hoor! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Precies ( op die "'s na). |
|
quote: |
|
quote: Nee, Cradle is slecht omdat het een kanker gezang heeft en door die keyboards die zo 'hard' staan. Burzum is gewoon goed, geen uitleg bij nodig |
|
quote: Cradle is goed omdat de zang geniaal is, en ondanks de te luide keyboards. Burzum is slecht omdat de zang zuigt en de productie niet deugt. Hier komt dus echt geen einde aan hé. |
|
quote: nog een toevoeging: cradle is gay I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Idd, daarom dat er meer naakte meiden op de cd covers staan dan in de playboy (bij wijze van spreken ). |
|
quote: Nog een toevoeging. Ik vind beide "bands" zeer te pruimen. Al is een vergelijking Burzum - Cradle eenzelfde onmogelijke vergelijking als tussen Grolsch - Oranjeboom. |
|
quote: integratie lieverd, integratie |
|
Wat is Oranjeboom ? |
|
quote: gay |
|
quote: |
|
quote: Dat vindt jij ik vind van de zang juist het omgekeerde quote: Verschillende meningen he |
|
quote: De vergelijking tussen Grolsch en Oranjeboom is zeker niet onmogelijk, Grolsch is vele malen beter.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |