|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op de cd ''Ragnarok'' staat trouwens echt een vaag nr, nr 7 ''Duet with Mayem'' Iemand daarmee bekend? |
|
quote: die idd echt vaag |
|
DUNKELHEIT!!! dat is echt mijn favoriete Burzum track..Ik heb als ik bij dit nummer mijn ogen sluit, kan ik een hele wereld er bij fantaseren. Erg inspirerend nummer!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: haha da nummer heb ik ok , duurt ofzo 7 minuten? |
|
quote: zoiets ja.... |
|
kent iemand dat oudere project waarin varg nog heeft gespeeld "old funeral "of zoiets? |
|
quote: Is dat niet met mensen die nu in respectievelijk Immortal en Hades almighty zitten? Ik heb er 1 nummer van (van de Hades almighty site gehaald) maar ik ben niet onder de indruk. Het is een beetje minimalistische death metal. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ja, zo iets staat mij wel bij. ik meen wel eens in een interview te hebben gelezen dat die varg er zelf ook niet veel aanvond maar dat hij in deze band zat voor de ervaring. |
|
ik geloof dat abbath er ook in speelt/speelde |
|
ja.. buzrum is aardige muziek ja... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
offtopic, een vraagje aan de echte underground mensen; bestaat er al een band met de naam "hellebaard" als dat zo is dan heb ik een probleem namelijk |
|
je hoeft het niet 2x te vermelde maar volgens mij is r nog geen groep met die naam |
|
nou ik dacht 2x is meer kans op reactie en ook in 2 underground topics, maarja bestaat dus niet, dit hoor ik graag |
|
Ik heb wel eens gehoord van een Hellebaert (ik geloof dat je het zo spelt) uit België. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Dat zeg ik...leden van Immortal. Kan iemand me trouwens even uit de droom helpen? Ik blijf maar horen dat Dunkelheit zo'n geweldig nummer is. Komt dat nummer niet van Filosofem? Dat is toch een van de mindere albums? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat nummer komt idd van Filosofem. Dat is het beste nummer v/h album. |
|
"offtopic, een vraagje aan de echte underground mensen; bestaat er al een band met de naam "hellebaard" als dat zo is dan heb ik een probleem namelijk" ja.. in vlaend'ren loopt er al een rond Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
wel ja je schrijf t anders hellbaard en hellebaert (net of dat een levensgroot verschil is ) |
|
quote: nee, dat vindt ik niet, ik vindt jesu dod beter, maarja.. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Ja belachelijke singalong heerst. Origineel is van Cliff Richard. Voor wie was het ook hierboven: Old Funeral heerst ook, alhoewel in varierende mate. Luister The Older Ones eens! |
|
Burzum.. heerscht zeker Godverdommen.. |
|
quote: Is ook een goede band ja, en Forgotten Tomb, Shining en Aranruth ook, zeker aan te raden aan mensen die van Burzum houden! |
|
quote: Tallibaard is nog wel vrij |
|
Plbrr.... 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |