|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
'kheb nu ook filosofem; wat een heersch plaat |
|
Omdat iedereen hier Burzum zo geweldig vindt heb ik daar gisteren eens een rits mp3's van geluisterd. De muziek zelf valt nog wel mee, al is de kwaliteit ondermaats. Maar de vocals vind ik echt wel zuigen. Ik weet dat Burzum nogal cult is, en weet ik veel wat allemaal, maar ik vind er echt geen bal aan. |
|
quote:jij snapt gewoon niks van pure muziek. ga maar met je onontwikkelde oortjes cof luisteren |
|
quote: Je kan zeggen wat je wil van COF, maar dat geschreeuw van Dani klinkt me toch een stuk beter in de oren als dat hilarisch geschreeuw van Varg. Dit gaat waarsch toch weer uitdraaien op " smaken verschillen", maar ik snap echt niet wat er in Odins-naam zo speciaal is aan Burzum (buiten dan de hele heisa rond Varg). |
|
quote:de sfeer |
|
quote: I see. |
|
quote:mja burzum/aske is ie niet aanwezig maar in hvis lyset tar oss en filosofem des te meer. het is ff wennen ik vond t eerst ook niets maar naar meedere luister beureten hoor je er toch een hele pure mooie sfeer in. |
|
Ik zal het nog eens een kans geven. Enige down-load tips die me zouden kunnen overtuigen ? |
|
quote:det som en gang var dunkelheit/burzum jesus tod tromphet |
|
Wij danken u vriendelijk voor u hulp |
|
Burzum/Aske bevat anders ook menig geniale momenten hoor.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: dat ben ik helemaal met je eens, wat een heersch plaat I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Wat is daar dan Black Metal aan Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Niks, maar dat wordt toch ook nergens gezegd? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik bedoel maar dat Varg zichzelf helemaal verloochent...Van BM naar ambient Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: JIJ had het er eerder over dat Varg techno maakt doos. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote:Burzum is ook muziek die je nie zomaar effe download en snel luisterd.Burzum is sfeer,Burzum is muziek die tot je moet komen en dus moet je ook rustig de tijd nemen om de muziek te beluisteren.Het is geen hapklare brok,geen fastfood. Neem de tijd en onderga de muziek.Dan pas zul je de genialiteit ontdekken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub heeft t gezegd , dat ff snel MP3's en hop, beeld vormen gaat met Burzum gewoon niet. Relax, licht uit ofzo, kaarsen misschien en geniet. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Kalm eh maatje...Of ik doe wat varg bij Euronymous heeft gedaan Ik ben géén doos Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Inderdaad relaxed gaan zitten,verstand op nul,blik op oneindig en dan komt de muziek vanzelf tot je.Je word als het ware gegrepen door de sfeer die zijn oudere albums uitademen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: erhm Ragnarok is een vrouw, en ik denk dat t Nederland onder vrouwen normaal is mekaar zo te noemen,..... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: DON'T CARE!!!!!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: nouja, je zei wel dat ie Techno maakte ... Ragnarok heeft de feiten aan haar kant Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Kijk de verwarring is normaal, hij maakte een tijd terug ambient, maar vertelt nu dat ie meer de techno toer op wil.....Maar aangezezien Varg Burzum toch achter zich wil laten doet dat hier NIKS ter zake. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |