|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Burzum is populaire, gaye en simplistische poser-"black" |
|
quote: LOL |
|
Hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Huh waar komen die 2(!) Boertsoem discussies vandaan? Hmm Anyway Ik had op een ander e-mail addres heel veel zooi van de toen nog bestaande Buzum site gehaald, stukken tekst etc maar had em iets van 30 dagen niet geopend dus nu is alles verwijderd gvd. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
...en dat is dus best wel irritant De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
In dit gesloten topic werd ook gediscussieerd over Burzum: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=549&page=2 |
|
Mmm weer eens een Burzum cd'tje uit de kast gehaald en het heeft me niet meer kunnen boeien. |
|
quote: Steek hem dan terug in de kast! [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 11-06-2003 16:12] Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik blijf Burzum toch overgewaardeerd vinden |
|
quote: |
|
maar nog steeds niet slecht! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Een geweldige sfeer. Muziek met emotie! Net als falkenbach. |
|
en net als nog honderden bands... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Vele bands die hun emotie niet goed kunnen verwoorden in muziek. Vele bands, die alleen maar geilen op techniek. |
|
quote:ik vind filosofem juist een tikkeltje zoetsappiger waardoor de sfeer beter uit komt. en de sfeer is juist het gene wat burzum gheweldig maakt. ik ken geen een andere band met een vergelijkbare sfeer erin. |
|
Nog 2 jaar,1 maand en 8 dagen en dan komt Varg vrij yeah De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Tot Filosofem was Burzum redelijk geniaal. Met name het eerste gedeelte van Filosofem is zeer atmosferisch, misschien wel het beste wat black metal ooit heeft voortgebracht. Helaas dacht hij zijn 'kunst' voort te moeten zetten in de gevangenis op zijn 486-PC, hetgeen hemeltergend idiote CD's opleverde waarvoor hij eigenlijk de doodstraf zou moeten krijgen. En het is werkelijk pathetisch om te zien dat veel van die puberale true-blekkies smachtend zitten te wachten op zijn vrijlating. Ik bedoel, zijn die eikels zo fucking zwak dat ze in Varg een leider zien; kunnen ze zelf dan helemaal niets? Geen wonder dat Varg in meerdere interviews heeft gezegd dat het merendeel van zijn 'aanhang' NIETS begrijpt van zijn ideeen. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: dus? moeten we dan een feestje houden of zo? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik kan niet niet komen dan wegens gebrek aan hersendoodheid. |
|
quote: whoohoo! die debiel komt terug in de maatschappij..hallelujah.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Leuk voor Varg, maar dat brengt niks bij aan de metal-scene: nada, noppes, NIETS: Burzum is dood en begraven, we hebben wat er is, meer niet. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Gene vette dus |
|
quote: Tssss, da's zo leeg als wat, dat je niks aan Burzum vind: prima: t hoeft niet IN te worden, maar hij heeft naar mijn mening wel Machtige BM albums afgeleverd. Mij gaat het bij Burzum om de muziek: héél die hetse rond Varg vind ik totaal overbodig en voorbijgestreefd. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik stel even voorop: ik kan Burzum best waarderen en ben in bezit van al zijn plaatjes. Ik heb in zoverre moeite met je bovenstaande stelling dat ik van de Varg-aanbidders doorgaans tegenstrijdige stellingen hoor: 1.Als iemand zegt dat hij/zij de muziek simplistisch en onorigineel vindt wordt er steevast verwezen naar 'de essentie' en achtergrond gedachten die bij zijn muziek horen en die veel belangrijker zijn dan het muziek op zich. 2.Als iemand daarentegen zegt dat Varg's idealen, ideeën en achtergrond gedachten hem/haar niet aanstaan wordt er steevast beantwoord dat het alleen maar om de muziek zelf gaat. Leg mij nu eens uit wat de juiste manier van interpretatie is????????? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |