|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Reageer eens op m'n branikald topic |
|
quote: Ow,ik had em niet gezien De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Hmm,hoe oud is ie wel niet?? (zie hem nergens staan namelijk) De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
staat op de eerste pagina hoor |
|
quote: Bedankt De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Nee De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
oude burzum is goed te pruimen maar dat keyboard gepiel van tegen woordig vind ik nix |
|
Tegenwoordig? dat is ook alweer een tijdje geleden hoor De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
das waar.maar t,blijft nix |
|
BURZUM FUCKING RULEZZZ +death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+ |
|
quote: Ja Burzum is echt zo KuWL he? Bijna net zo stoer als Slipknot!!! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: EN CrAdLe Is OoK GeWelDiG!! |
|
quote: Ja eCHt weL!!!!!! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Kom eens op msn jij |
|
quote: Ben er over een kwatiertje... er is trouwens weer een NSBM discussie voor als je je verveelt klachten 2 De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote:waren varg en dani niet hetzelfde persoon |
|
ja hoor ik zie dani ook al gelijk iemand bespringen en hard gillen. komop zeg wie kan HIJ nu vermoorden. HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT ! |
|
quote:serieus was ik rrrrrrrrrrrrr |
|
tja ik vond het een grappig idee dus ik deelde het ff met de rest HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT ! |
|
quote: +death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+ |
|
|
|
Begin Burzum steeds meer goed te vinden Heb maar een cd van hem (Filosofem) en ga er zeker meer van halen (maja geld ). |
|
Dat is minder.. nja volgenmde cdee die je van Burzum moet hebben is toch wel Aske vind ik De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
ke, dan is dat de volgende (Burzum) CD die ik koop! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |