|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
stel je voor dat hij die in prison had signature |
|
Laatste update volgens de officiele Burzum site (het bericht waar voorgaande fotoos ook toe behoren): Although Varg has been denied parole, he is allowed to leave the prison for a while to walk aroud Tromsø and visit his family: his mother, his wife, a one-year-old son and a fifteen-year-old daughter. Varg's wife is now pregnant and they both are waiting for an addition to the family. Varg owns a small farm in Telemark (Norway), where he is planning to move as soon as he leaves the prison. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Fjelltrone - Trollskog die al gehoord? een instrumentale Burzum alike signature |
|
quote: Hehgehehehe, die vocalen! :') |
|
De nieuwe Brocken Moon is anders wel erg goed... De vocalen zijn vrij afwisselend op het gehele album. |
|
Suck my piss |
|
haha :D ik wil em aan de muur Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Keer wat anders als messen en knuppels. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De geruchten gaan snel rond dat hij nu vrij is gelaten. Kan nog niks officieels vinden maar misschien iemand anders wel al? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ben benieuwd, waren aardig wat gasten die hem om wilden leggen als ievrij kwam, toch? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Stond op Blebbermouth iig. edit: Ook burzum.com maakr er melding van. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-03-2009 17:38] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ach, die zijn ondertussen ook volwassen geworden. Tenminste, dat mag ik hopen voor meneer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ach, je weet hoe dat gaat, sommige mensen zijn zo dat ze niks vergeten. Fuck the world and fuck you |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
edit: wat mijn voorganger zei. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 10-03-2009 17:44] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Too late too late! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
lol. hij ziet er zo gewoontjes uit.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ben benieuwd of er nou nog een plaat a la Filosofem aan gaat komen. Zou wel erg mooi zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat heeft ie toch beloofd. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Daar kan ie echt veel mee verdienen dunkt mij. |
|
Ik dacht juist dat ie zou kappen met muziek maken (voor het publiek dan) en zich terug zou trekken, zover mogelijk van alle media vandaan. Maar ja hij zegt/beweert om de week weer iets anders... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hij heeft blijkbaar een leuk boerderijtje waar hij wil gaan wonen.. maarjah, als het geld op is... wie weet. Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |