|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De privé, story en weekend roddelclubjes hebben weer wat te schrijven hoor!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Tsss, hou je maar vast,....en roep niet te hard. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Burzum heerscht natuurlijk zwaar (de laatste 2 albums daar gelaten). De hypnotiserende keyboards, het emotionele gekrijs van Vikernes, de super-teksten... Het is mij duidelijk dat er aan Kristian Vikernes een groot muzikant verloren is gegaan. Songs als "Dunkelheit", "Jesus' Tod", "En Ring Till Aa Herske" en "Det Som Engang Var" behoren simpelweg tot de top van wat er ooit in de Black Metal te horen is geweest. Tot slot een vraagje: om één of andere reden doet het begin van "Det Som Engang Var" (de song, niet het album) me altijd denken aan de intro van "Blodhemn" van Enslaved. Is dat nog mensen opgevallen of raden jullie me een ooroperatie aan? "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
"I find your lack of faith disturbing." |
|
een mongool ben je! Daudi Baldr en vooral Hlidskjalf (NP trouwens) zijn prachtige uitgaven! |
|
Burzum is gaaf!! |
|
quote: Hades, dat is pas gaaf This is Zodiac speaking... |
|
quote: |
|
quote: Die zijn echt tenenkrommend slecht man. Echt....toen ik voor het eerst op mijn Casio aan het pingelen was toen ik 4 was maakte ik betere deuntjes dan Varg op die twee platen. Ik weet niet wat erger is: Varg die die platen opneemt of gasten die ze echt gaaf vinden. ....helaas heb ik ze dus ook gekocht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee Chelman. Dat is kunst. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Dat bestrijd ik ook niet. Het is echter slechte kunst. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het artwork van de laatste twee vind ik wel het mooist! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Daar ben ik het wel mee eens ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zoiets bestaat niet. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Je kunt het hoogstens niet waarderen! Maar de laatste twee cd's zijn zeker wel sfeervol imho. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Plus dat de melodietjes wel simpel zijn, maar daarom niet minder geniaal... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: In vergelijking met Aardtmann op Vuurtopberg zullen die twee laatste Burzum cd's best goed zijn jah... neemt niet weg dat ze nog steeds tenenkrommend slecht zijn Zenial |
|
quote: We zijn vereerd dat we met Burzum vergeleken mogen worden "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: |
|
quote: Dat is subjectief. Er bestaat geen slechte kunst. Alleen slecht uitgevoerde kunst binnen een kunststroming. Dat neemt natuurlijk niet weg dat jij Burzum kut vindt. F*ck hippies |
|
quote:zijn ze in de verkoop? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
juist, daar ben ik dus ook benieuwd naar... |
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |