|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat was al 100 jaar bekend, maargoed. Edit: Maandag 24 September 1990 Ik neem het je niet kwalijk [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-05-2005 18:15] |
|
lees dan dit interview eens, daar wordt het ontkracht, wat dus vreemd is zoals ik al zei. quote: [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-05-2005 18:17] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zie het net staan ja. Had ik net overheen gelezen. Maar dat is dan inderdaad wel vaag.... |
|
kan me ook niet indenken dat meneer Varg met smilies typt... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat een ontzettend raar 'interview'. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Inderdaad. Vreemde vragen voor een interview. Desalniettemin vind ik het wel interessant om te lezen ondanks dat ik me niet overal in kan vinden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Uit het vorige vraaggesprek met de man: "If there is any hope for a resurrection in the future? In the case I release another album it will be something new altogether. If it sounds just like any other band I won't bother. For now I only have a few new songs, but I guess it is not unlikely that I will make more music in the future." Ik hoop overigens niet op een hervatting van Burzum, ik denk dat hij 't beter met rust kan laten. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Ik hoop eigenlijk wel op nieuw materiaal. Mensen kunnen toch wel onderscheid maken tussen het oude werk en het nieuwe werk (mocht het tegenvallen). Kijk maar naar bands als Satyricon, Mayhem, Darkthrone enzo. Er zijn veel mensen die het nieuwe werk van deze bands niets vinden maar deze bands toch nog tot hun favoriete bands kunnen rekenen omdat het oude materiaal hoe dan ook geweldig blijft. Of neem het verschil tussen de eerste 4 black metal albums en de 2 latere ambient albums van Burzum, er is bijna altijd sprake van de begrippen 'oude Burzum' en 'nieuwe Burzum etc. Ik vond het eerlijk gezegd geweldig nieuws dat een van mijn favoriete bands die eigenlijk gestopt was, weer materiaal gaat uitbrengen. Al is het natuurlijk nooit zeker of het wel doorgaat... [Dit bericht is gewijzigd door Judas Iscariot op 12-05-2005 19:44] |
|
Voor mij gaat het om het totaalbeeld. En ik vind alles wat Vikernes tot nu toe heeft uitgebracht goed en dat wou ik graag zo houden; dat ik kan ik hoewel het geweldige bands zijn, van Darkthrone en Immortal bijvoorbeeld niet zeggen. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Heb vandaag eindelijk de eerste 4 Burzum lp's als re-release gekregen en ze zijn het geld zeker waard. Wat betreft Burzum wel of niet doorgaan. Laat 'em maar niet meer proberen. Burzum is dood. Destijds toen hij heeft gezegd dat er nooit meer iets nieuws uit zou komen toen is Burzum ook gestorven. Alle pogingen om toch door te gaan zijn dan alleen maar stuiptrekkingen die vrijwel altijd niks goeds opbrengen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hehehe, hij zal wel geld nodig hebben dat ie het weer opnieuw gaat proberen ! Alle metal muziek was volgens hem toch afgeleid van neger muziek, wat volgens hem toch niet kon als pure arier zijnde ??Volgens mij luisterde hij in de gevangenis als ie kon ook alleen maar echte arische muziek als wagner en dat soort shit. Fuck the world and fuck you |
|
KUTBAND!!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Varg geeft z'n mening over alle albums waar hij aan mee heeft gewerkt: quote: |
|
quote: hij heeft nog gelijk ook Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Varg in een mosaïc van de paus? wtf: http://www.thank-you-jpii.net/mosaic/mosaik.asp?tile=042dd3ae4297f7&static=1 of is dit alweer oud? Edit: hm ik zie het al, beetje jammer dat je er dus zelf een foto aan kan toevoegen en dat het dus niet een oficiele poster oid is.. hehe toch nog wel een leuk grapje [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-08-2005 21:01] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
vraagje, ik heb hier de Burzum DIGI's liggen van op Misanthropy. Zijn dit originele of is daarvoor nog een uitgave gebeurd? Wil ze verkopen, daarmee dat ik vraag. signature |
|
quote:Zijn heruitgaven. |
|
Een aantal van die platen zijn toch eerst op Deathlike Silence uitgekomen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik zou het bij Toutatis niet weten. Ik dacht dat alles op Misanthropy is uitgekomen, dat dat Varg zijn label was. Kzie trouwens al dat het blijkbaar Amazonian records is . signature |
|
De eerste plaat is via DSP uitgekomen en later als re-release als digi uitgebracht op Misanthropia. "Aske" en "Det som engang var" zijn eerst in eigen beheer uitgebracht en daarna als digi ook weer via Misanthropia. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Reken je ook maar niet rijk als je toch een jewelcase hebt want 9 van de 10 zijn zeker zuid amerikaanse bootlegs. BTW zijn de nieuwe lp's volkomen overbodig. |
|
Hehehe, zo zie je maar. Zit ik nu op Nederland 1 een docu te kijken hebben ze als begeleidend achtergrond muziekje fucking Burzum! Filosofem track 4 |
|
quote: EO? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |