|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben ik niet helemaal met je eens -- ondanks het feit dat Burzum zeer rudimentaire, primitieve en in feite kreupele muziek is, heeft Vikernes toch een behoorlijke invloed gehad op een bepaalde 'manier' van black metal maken -- bands varierend van Forgotten Tomb tot Ondskapt zijn deels schatplichtig aan Burzum. In dat opzicht is Vikernes zeker wel een groot kunstenaar te noemen. Ik vind het jammer dat hij met dat creatieve potentieel niet verder gekomen is dan hetzij vrijblijvende 'torture cellar'-black metal, hetzij intens triviale 'concept-albums' over Wanneer Het Licht Ons Neemt. Maar een vrije geest WAS het ooit zeker. Ik werd hier weer aan herinnerd door z'n baswerk op 'De Mysteriis Dom Sathanas'. De keyboard albums vind ik echt vreselijk triviaal. |
|
quote: Rot op met je hippies. Als jij het slecht vindt kan iemand anders het nog mooi vinden. Beetje fout geformuleerd. F*ck hippies |
|
quote: Lezen blijkt een kunst. Ik reageerde op: 'Er bestaat geen slechte kunst'. Dat soort cultureel-relativisme waarbij alles gelijkwaardig is mits in de juiste context bezien is een van de ergste hippie verworvendheden van de laatste jaren. Dat jij het mooi vindt vind ik prima. Daar reageerde ik ook niet op. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hoe ziet dat shirt 'Coming soon to a church near you' eruit? Staan er nog plaatjes op van een brandende kerk of is het alleen tekst? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Whahaha die heb ik nog steeds hier ergens.... de originele flyer is gewoon op de voor- en achterkant geplakt. Voor een gestileerde afbeelding van Vikernes (haar voor z'n ogen hangend, twee messen in de hand), achterkant een kaart van Noorwegen met daarop aangegeven de kerken die in de fik zijn gegaan + de leuze. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb er ooit een plaatje van gezien, maar volgens mij kan ik me niet herrineren dat er een brandende kerk op stond. Het shirt leek meer een tourshirt en op het forum waar ik het zag was er een of andere fan die dacht dat burzum getourd had. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Cool ; verkoop je die of waar heb je die vandaan?? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat Varg zelf behoorlijk pissed off was toen die shirts verspreidt werden, op de flyer, en ook het shirt staan omgekeerde kruizen; iets wat hij zelf nooit gedaan zou hebben. Dit stond in een interview met hem, gevonden op de ouwe site van burzum die helaas niet meer in de lucht is. |
|
quote: Verkopen, nee, ik wil hem nog wel eens naar de fitness aan. Ik heb hem gekocht op een stand op Wacken dus daar heb je niets aan -- ik zou zeggen blader ff wat mailorders door, je hebt er vast wel een stel, moet te vinden zijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Vikernes is zo'n beetje pissed off over alles uit de Burzum-'gitaar' periode. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hmm t maffe is dat ze op Ebay bijv worden aangeboden; nep uiteraard maar het is zo'n simpele opdruk dat je t verschil niet ziet; anyway maar dus zonder backprint! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hehehe, mezelf net aangeleerd om war te spelen op bas... eigenlijk best simpel Varg zul je zien dat ik het compleet verkeerd speel [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 02-04-2004 1:53] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: De gitaar is dan ook een neger-instrument... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat moet die jongen toch een slechte jeugd hebben gehad. |
|
Die shirts zijn nog te krijgen bij Wolfs Lair uit Oslo (ze hebben een site,ben alleen het adres effe kwijt maar google bied uitkomst). Het zijn wel bootlegshirts,net zoals die op Wacken werden verkocht.Om preciezer te zijn;die lui op Wacken hadden die shirtjes van Wolfs Lair. Beetje kinderachtig shirt aangezien het gaat om de de opdruk van de flyers die werden verspreid door een "pro-Burzum zielige jongeren groepering" in Noorwegen net nadat Varg terecht gesteld werd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Op Goddes Of Desire kun je toch ook gewoon Burzum T-shits kopen, of zijn die "nep" .. |
|
Ik ben ook behoorlijk pissed off over alles uit de burzum gitaar-periode... One for the pain and two for my name |
|
quote:meeloper We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: nee joh, die shirts nemen ze over van oude hard-rockers, die zijn overleden. wel gewassen hoor! Oud Vuil. |
|
quote: Ook leuk krijg je een T-Shirt van een dode. Zolang het maar niet een Shirt is waar hij/zij in begraven was. .. |
|
quote:Die hebben inderdaad heel veel "nep" shirts. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 04-04-2004 11:19] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dat shirt is volgens mij te koop bij void sales (beligie) en misschien bij napalm records Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: burzum is makkelijk om gitaar mee te leren spelen |
|
quote:Wat een sukkel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |