IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Burzum Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-03-2004 20:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 maart 2004 17:36 schreef Manifest het volgende:
Dat is subjectief. Er bestaat geen slechte kunst. Alleen slecht uitgevoerde kunst binnen een kunststroming.

Van dit soort hippie uitspraken laat mijn kringspier los alsof het door een grote neger gebeukt wordt. 'Er zijn geen slechte mensen, ze zijn alleen miskend', 'Er is geen slechte muziek, het is alleen slecht uitgevoerd'. Bah.

Kunst wordt geen kunst omdat iemand het zo noemt.
quote:

Dat neemt natuurlijk niet weg dat jij Burzum kut vindt.

Vroege werk kan ik waarderen (met mate). Zijn 'Best Of Casio Preprogrammed Tunes' pt1 en pt2 a.k.a. Daudi Baldrs en Hlidskjalf zijn gewoon bagger.

Een groot kunstenaar vind ik Varg niet. Over 50 jaar heeft niemand meer van hem gehoord...

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2004 0:24 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 19 maart 2004 20:10 schreef Chelman het volgende:
Een groot kunstenaar vind ik Varg niet. Over 50 jaar heeft niemand meer van hem gehoord...

Ben ik niet helemaal met je eens -- ondanks het feit dat Burzum zeer rudimentaire, primitieve en in feite kreupele muziek is, heeft Vikernes toch een behoorlijke invloed gehad op een bepaalde 'manier' van black metal maken -- bands varierend van Forgotten Tomb tot Ondskapt zijn deels schatplichtig aan Burzum. In dat opzicht is Vikernes zeker wel een groot kunstenaar te noemen.

Ik vind het jammer dat hij met dat creatieve potentieel niet verder gekomen is dan hetzij vrijblijvende 'torture cellar'-black metal, hetzij intens triviale 'concept-albums' over Wanneer Het Licht Ons Neemt. Maar een vrije geest WAS het ooit zeker. Ik werd hier weer aan herinnerd door z'n baswerk op 'De Mysteriis Dom Sathanas'.
De keyboard albums vind ik echt vreselijk triviaal.

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 20-03-2004 0:27 by Manifest Profiel van Manifest

quote:
Op 19 maart 2004 20:10 schreef Chelman het volgende:
Van dit soort hippie uitspraken laat mijn kringspier los alsof het door een grote neger gebeukt wordt. 'Er zijn geen slechte mensen, ze zijn alleen miskend', 'Er is geen slechte muziek, het is alleen slecht uitgevoerd'. Bah.

Kunst wordt geen kunst omdat iemand het zo noemt.

Rot op met je hippies.
Als jij het slecht vindt kan iemand anders het nog mooi vinden.
Beetje fout geformuleerd.

F*ck hippies

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-03-2004 2:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 maart 2004 0:27 schreef Manifest het volgende:
Rot op met je hippies.
Als jij het slecht vindt kan iemand anders het nog mooi vinden.
Beetje fout geformuleerd.

Lezen blijkt een kunst.

Ik reageerde op: 'Er bestaat geen slechte kunst'.

Dat soort cultureel-relativisme waarbij alles gelijkwaardig is mits in de juiste context bezien is een van de ergste hippie verworvendheden van de laatste jaren.

Dat jij het mooi vindt vind ik prima. Daar reageerde ik ook niet op.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-04-2004 23:28 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hoe ziet dat shirt 'Coming soon to a church near you' eruit? Staan er nog plaatjes op van een brandende kerk of is het alleen tekst?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-04-2004 23:32 by M. Profiel van M.

quote:
Op 1 april 2004 23:28 schreef Mutilator het volgende:
Hoe ziet dat shirt 'Coming soon to a church near you' eruit? Staan er nog plaatjes op van een brandende kerk of is het alleen tekst?

Whahaha die heb ik nog steeds hier ergens.... de originele flyer is gewoon op de voor- en achterkant geplakt.

Voor een gestileerde afbeelding van Vikernes (haar voor z'n ogen hangend, twee messen in de hand), achterkant een kaart van Noorwegen met daarop aangegeven de kerken die in de fik zijn gegaan + de leuze.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-04-2004 23:33 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Ik heb er ooit een plaatje van gezien, maar volgens mij kan ik me niet herrineren dat er een brandende kerk op stond. Het shirt leek meer een tourshirt en op het forum waar ik het zag was er een of andere fan die dacht dat burzum getourd had.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 01-04-2004 23:42 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 april 2004 23:32 schreef M. het volgende:
Whahaha die heb ik nog steeds hier ergens.... de originele flyer is gewoon op de voor- en achterkant geplakt.

Voor een gestileerde afbeelding van Vikernes (haar voor z'n ogen hangend, twee messen in de hand), achterkant een kaart van Noorwegen met daarop aangegeven de kerken die in de fik zijn gegaan + de leuze.

Cool ; verkoop je die of waar heb je die vandaan??

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 01-04-2004 23:44 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 1 april 2004 23:28 schreef Mutilator het volgende:

Ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat Varg zelf behoorlijk pissed off was toen die shirts verspreidt werden, op de flyer, en ook het shirt staan omgekeerde kruizen; iets wat hij zelf nooit gedaan zou hebben.

Dit stond in een interview met hem, gevonden op de ouwe site van burzum die helaas niet meer in de lucht is.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-04-2004 23:45 by M. Profiel van M.

quote:
Op 1 april 2004 23:42 schreef Mutilator het volgende:
Cool ; verkoop je die of waar heb je die vandaan??

Verkopen, nee, ik wil hem nog wel eens naar de fitness aan.

Ik heb hem gekocht op een stand op Wacken dus daar heb je niets aan -- ik zou zeggen blader ff wat mailorders door, je hebt er vast wel een stel, moet te vinden zijn.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-04-2004 23:46 by M. Profiel van M.

quote:
Op 1 april 2004 23:44 schreef SiQDiZ het volgende:
Ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat Varg zelf behoorlijk pissed off was toen die shirts verspreidt werden, op de flyer, en ook het shirt staan omgekeerde kruizen; iets wat hij zelf nooit gedaan zou hebben.

Dit stond in een interview met hem, gevonden op de ouwe site van burzum die helaas niet meer in de lucht is.

Vikernes is zo'n beetje pissed off over alles uit de Burzum-'gitaar' periode.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 02-04-2004 1:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 april 2004 23:45 schreef M. het volgende:
Verkopen, nee, ik wil hem nog wel eens naar de fitness aan.

Ik heb hem gekocht op een stand op Wacken dus daar heb je niets aan -- ik zou zeggen blader ff wat mailorders door, je hebt er vast wel een stel, moet te vinden zijn.

Hmm t maffe is dat ze op Ebay bijv worden aangeboden; nep uiteraard maar het is zo'n simpele opdruk dat je t verschil niet ziet; anyway maar dus zonder backprint!

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 02-04-2004 1:43 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

hehehe, mezelf net aangeleerd om war te spelen op bas... eigenlijk best simpel Varg

zul je zien dat ik het compleet verkeerd speel

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 02-04-2004 1:53]

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-04-2004 7:50 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 april 2004 23:46 schreef M. het volgende:
Vikernes is zo'n beetje pissed off over alles uit de Burzum-'gitaar' periode.

De gitaar is dan ook een neger-instrument...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

campske666
Usericon van campske666
Posted 02-04-2004 7:54 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 2 april 2004 7:50 schreef Claw het volgende:
De gitaar is dan ook een neger-instrument...

Wat moet die jongen toch een slechte jeugd hebben gehad.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-04-2004 10:31 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Die shirts zijn nog te krijgen bij Wolfs Lair uit Oslo (ze hebben een site,ben alleen het adres effe kwijt maar google bied uitkomst).
Het zijn wel bootlegshirts,net zoals die op Wacken werden verkocht.Om preciezer te zijn;die lui op Wacken hadden die shirtjes van Wolfs Lair.
Beetje kinderachtig shirt aangezien het gaat om de de opdruk van de flyers die werden verspreid door een "pro-Burzum zielige jongeren groepering" in Noorwegen net nadat Varg terecht gesteld werd.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 03-04-2004 22:40 by venom rules Profiel van venom ruleshttp://..

quote:
Op 2 april 2004 10:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Die shirts zijn nog te krijgen bij Wolfs Lair uit Oslo (ze hebben een site,ben alleen het adres effe kwijt maar google bied uitkomst).
Het zijn wel bootlegshirts,net zoals die op Wacken werden verkocht.Om preciezer te zijn;die lui op Wacken hadden die shirtjes van Wolfs Lair.
Beetje kinderachtig shirt aangezien het gaat om de de opdruk van de flyers die werden verspreid door een "pro-Burzum zielige jongeren groepering" in Noorwegen net nadat Varg terecht gesteld werd.

Op Goddes Of Desire kun je toch ook gewoon Burzum T-shits kopen, of zijn die "nep"

..

metaldennis
Rise, rise, rise, rise......Mighty dragon rise!
Usericon van metaldennis
Posted 03-04-2004 23:23 by metaldennis Profiel van metaldennis

Ik ben ook behoorlijk pissed off over alles uit de burzum gitaar-periode...

One for the pain and two for my name

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 03-04-2004 23:43 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 3 april 2004 23:23 schreef metaldennis het volgende:
Ik ben ook behoorlijk pissed off over alles uit de burzum gitaar-periode...
meeloper

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-04-2004 0:44 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 april 2004 22:40 schreef venom rules het volgende:
Op Goddes Of Desire kun je toch ook gewoon Burzum T-shits kopen, of zijn die "nep"

nee joh, die shirts nemen ze over van oude hard-rockers, die zijn overleden.

wel gewassen hoor!

Oud Vuil.

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 04-04-2004 9:53 by venom rules Profiel van venom ruleshttp://..

quote:
Op 4 april 2004 0:44 schreef webblaster wim het volgende:

nee joh, die shirts nemen ze over van oude hard-rockers, die zijn overleden.

wel gewassen hoor!

Ook leuk krijg je een T-Shirt van een dode.
Zolang het maar niet een Shirt is waar hij/zij in begraven was.

..

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-04-2004 11:18 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 3 april 2004 22:40 schreef venom rules het volgende:
Die hebben inderdaad heel veel "nep" shirts.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 04-04-2004 11:19]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 04-04-2004 12:31 by Aeolus Profiel van Aeolus

dat shirt is volgens mij te koop bij void sales (beligie) en misschien bij napalm records

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

natassja
Usericon van natassja
Posted 06-04-2004 16:57 by natassja Profiel van natassja

quote:
Op 2 april 2004 1:43 schreef HgarrothwulfF het volgende:
hehehe, mezelf net aangeleerd om war te spelen op bas... eigenlijk best simpel Varg

zul je zien dat ik het compleet verkeerd speel

burzum is makkelijk om gitaar mee te leren spelen

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-04-2004 14:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
VARG VIKERNES To Serve Additional Time For Car Theft, Possession Of Automatic Weapon - Apr. 26, 2004

BURZUM mastermind Varg Vikernes, who is serving a 21-year Norwegian prison term for the August 1993 murder of MAYHEM guitarist Oystein Aarseth (a.k.a. Euronymous), had an extra 14 months tacked on to his sentence for car theft and possession of an AG3 automatic rifle and 700 bullets during his failed escape attempt late last year, according to Aftenposten.

Although the prosecutor had originally requested that Vikernes spend an additional 22 months in prison in connection with his latest arrest, he received a reduced sentence of 14 months after the court determined that there was no evidence to back up a family's claim that Vikernes threatened them with a pistol and hijacked their car after failing to return to prison as scheduled after a short leave.

Varg, who was charged with armed robbery after being captured on a highway on the outskirts of Oslo following a massive manhunt, denied having forced the car from the family using a gun, claiming it was a flashlight.
Wat een sukkel

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com