|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je goed leest, zie je dat Duxmortem geen morele argumenten aanvoert in de discussie. Maar nu gaat de discussie alweer over de discussie in plaats van over Burzum. |
|
ok dan ik ben niet zo goed in dit soort dingen, maar wat ik begrijp is, dat dargull niet mag zeggen dat hij varg gestoord vind, iig geval dat het onjuist is, maar het vinden dat dit onjuist is is toch ook gewoon alleen maar weer een mening, (tis toch maar net hoe je ergens tegenaan kijkt ?) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heh, Dargull mag zeggen wat-ie wil natuurlijk. Of het waar is is een tweede. Dit gaat voorbij meningen. Als je zegt dat Vargs' ideeën 'ziek' zijn lever je een moreel oordeel over iemand die voorbij moraal is. Het heeft geen zin om zo een oordeel te leveren; black metal, Burzum en Varg zijn post-morele zaken. Als je daar over nadenkt dan is een uitspraak als 'mijn mening is dat hij niet normaal is' volkomen zinloos. Als dat jouw mening is, dan is dat... niets anders dan jouw mening, onbelangrijk en niet boeiend om mee te delen. Net zo interessant als 'ik houd van chocola' oid. Dit forum is een plek van communicatie en alleen al omdat daar meerdere mensen betrokken bij zijn gaat het voorbij persoonlijke meningen, capisce? |
|
Hm volgens mij heb ik anders een hele hoop persoonlijke meningen gelezen over de tijd heen op dit forum Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik heb nooit gezegd wat Dargul wel en niet mag vinden. Hij formuleerde het echter niet als een mening maar als een waarheid. Ook heb ik niet gezegd dat dit noodzakelijk onjuist is. Ik heb slechts laten zien dat hier geen absoluut oordeel over geveld kan worden. SCUM FUCK |
|
Hm volgens dwaallicht was het ook zinloos om te zeggen mijn mening is dat varg gestoord is, en overigs komt jouw verhaal niet echt over op mij alsof je alleen wilt vertellen dat hier geen oordeel over te vellen valt (krijg meer het idee dat je dat net bedenkt...) ook gezien je opend met : "Deze uitspraak is gewoon niet juist. Indien u gestoord bedoelt in de zin van krankzinnig: in dat geval zou hij niet in staat zijn tot het bedenken van de uiterst complexe idealen die hij heeft. Ook zou hij dan in een gekkenhuis zitten en niet in de gevangenis." Daar zeg je toch ook niet dat het je mening is en niet de waarheid....(of wel soms ?) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Da's waar. Ik heb dan ook niet gezegd dat iedereen dit doorhad. |
|
quote: Dunkelheit is al gecovered, door Godless North. Heel erg goed gedaan moet ik zeggen, hoewel de sfeer van het origineel niet geheel bewaard gebleven is. SCUM FUCK |
|
quote: Nu, dit eerste stuk was idd niet erg handig geformuleerd. De rest van mijn post spreekt voor zich. Indien u dit niet wilt snappen is dat niet mijn probleem. SCUM FUCK |
|
quote: En jaw ze hebben live gespeeldt.....diverse malen..ik weet niet hoe hbe alleen de flyers er van gezien.. |
|
Het Britse Forefather heeft trouwens 'Erblicket die Töchter des Firmaments' gecoverd. Ik was er niet echt kapot van. |
|
quote: ??? Hoe kom je aan die informatie? Burzum is trouwens altijd een solo-project geweest. Ik geloof dat Samoth een keer wat baslijnen heeft ingespeeld maar daarmee is echt alles gezegd. Bedoel je de 'Coming to a church near you'-flyers? Dat was geen concertagenda hoor. |
|
quote: Welke flyers betreft het hier dan? Indien je die bedoelt op burzum.com, nu, die "coming to a church near you", dat zijn geen concerten...dat zijn kerken [Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 13-12-2001 12:56] SCUM FUCK |
|
quote: Klopt. Dat was op "Aske". Maar het beviel Varg niet om met anderen te werken en voor zover ik weet heeft hij dat daarna ook nooit meer gedaan. SCUM FUCK |
|
quote: Ja das inderdaad erg makkelijk.......... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Maar wel waar! |
|
dat vind jij ja, btw krankzinnigheid en geniaal ligt zo ver toch niet uit elkaar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ehm...om even weer terug te komen op de muziek. Ik heb sinds een paar dagen ook Hvis lystet tar oss in huis en ik moet zeggen dat ik die zelfs nog beter vind als Det som engang var. Is het voor mij ook aan te raden om Burzum/Aske aan te schaffen? En nog zo'n onwetende vraag: waar kan ik dat nummer Dunkelheit vinden? [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 26-12-2001 13:25] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Op www.burzum.com kan je de clip downloaden. |
|
KOm in een cd winkel. Zie `k een cd van burzum liggen. Hmmm hlidskjalf eens luisteren. Krijg ik allemaal van die !%@*!&^@ piepjes en goedkope computerspelletjes toontjes te horen. Wat een bagger is dat zeg! We`re not dead we`ve never lived |
|
Persoonlijk vindt ik de muziek van Burzum erg goed. Maar ik heb zo mijn bedenkingen over de ideeën van Varg. |
|
quote: ...zit aan de ene kant wat in jah. Maar ja, als je hier anders tegen aan kijkt kun je dus ook zeggen dat je bijvoorbeeld Nazis maar hun gang moet laten gaan? Peace, Posi |
|
wel, als je claimt vrijheid van meningsuiting en openheid voor andere visies te ondersteunen vind ik dat je nazi's net zo moet behandelen als mensen die je eigen politiek aanhangen. Vanuit het oogpunt van de nazi is democratie net zo ziek als naziisme voor democraten. |
|
quote: burzum heeft nog nooit live gespeeld en die varg heeft nooit zijn toestemming gegeven om die flyers te maken ,en hij was redelijk pissig toen die dingen verschenen(maar toch heeft hij er een shirt van aan in de rechtszaal) No meat is sweater |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |