|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
na het lezen van dat interview hebben jullie natuurlijk ook direct een brief naar m geschreven |
|
Nice Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Kan iemand mij vertellen wat er precies op Draugen staat? Ik zie hem bij displeased staan en dan staat er als omschrijving: "Early demos, unreleased album + more ! Limited !" |
|
Even dit: Burzum- Draugen...een op het eerste zicht interessante bootleg (of sla ik de bal hier zwaar mis?) *Original "Aske" Ep 1992: 1 A lost forgotten sad spirit (ik denk eerder dat het de "Burzum" versie is, maar hier schiet mijn kennis te kort wg. niet in bezit van de originele Aske EP)) 2 Stemmen Fra Tarnet 3 Dominud Sathanas *Rehearsal/demo 1991 Perviously unreleased(stond toch al op die "ragnarok" release): 4 Lost wisdom 5 Spell of destruction 6 Channeling the power of souls into a new god 7 Outro *Svarte Dauen 1993: 8 Et hvitt Lys Over Skogen 9 Once emperor 10 Seven harmonies of the unknown truth *From Burzum: 11 My Journey to the stars *From Det Som Engang Var: 12 Lost wisdom * From Filosofem: 13 Dunkelheit Dus...7 tracks die de moeite zijn, aangevuld met een soort van "best off" ??? Rare release dit. Zonder die "opvulling" was het beter overgekomen. Een beetje meer info hierover? Straks eens deftig beluisteren, want dit heeft een raar luchtje *edit: een bont allegaartje van eerder verschenen bootlegs dus, nuja buiten die integrale nummers van "Burzum" en "Aske" voor mij wel de moeite maar hier houdt ik het dan ook bij inzake Burzum bootlegs. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-04-2005 0:16] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ja, ik heb 'm pas zien liggen. Ik vind het weer pure geldklopperij. Er zit weinig logica in de uitgekozen nummers (waarom demo's én aske bijv.?). Alle nummers zijn inderdaad al eens verschenen op bootlegs (en zijn ook makkelijk op www.burzum.org te downloaden) dus niets nieuws. Ik raad iedereen af dit ding te kopen. |
|
Ik heb 'em gekocht en is mooi voor in de verzameling. Maar zelden zie je zo'n mooie bootlegs (zoals deze mooi uitgevoerde digi-pack cd). Voor de fans zeker aan te raden!!!! (wat heb je ook aan mp3's? Het gaat toch ook om het bijhorende hoesje of niet!!!). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik was het in mijn vorige post vergeten te zeggen. Het hoesje is inderdaad mooi verzorgd en ziet er net uit als een origineel burzum album. Maar over die mp3's: waarschijnlijk heeft die gozer die deze bootleg gemaakt heeft gewoon deze mp3's op cd gegooid en even een leuk plaatje van Kittelsen uitgekozen voor het artwork, et voila, nog een bootleg. |
|
Dit vind ik dus echt kut! Al vond ik 't goed, ik zou ik die stomme droefhaas nog geen cent over mijn rug laten verdienen |
|
quote: Mijn idee |
|
Dat zeggen nu meerderen maar wees eerlijk: over een aantal jaren word er weer veel neergeteld voor zo'n bootleg. Zie ook voor hoeveel de oude bootlegs van Mayhem e.d verkocht worden tegenwoordig. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb Ragnarok op LP en die zie ik ook voor steeds hogere prijzen voorbij gaan op Ebay. . . . . . . . . . ? |
|
En zo zal het ook blijven gaan. Zolang er verzamelaars zijn van bepaalde bands, blijven er ook bootlegs uitkomen van die bands. Meestal in gelimiteerde oplage en na verloop van tijd, als de cd's/lp's moeilijker te verkrijgen zijn, word er meer en meer betaald voor deze bootlegs. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Weet iemand hier iets over de "Burzum - The Tribute" cd? Dus niet die "Visions" maar een nieuwere tribute cd. Heb hem gedownload en vraag me af of het een officiele poging tot tribute cd is of een geintje van wat luitjes. Tracklist: - Ea, lord of the depths (4:47) Veil - Erblicket die tochter des firmaments (8:06) Xasthur - Ein verlorener vergessen trauriger geist (9:59) Ulfsdalir - Balferd baldrs (4:16) Kaeltetod - Der ruf aus dem turm (6:24) Funeral Procession - Beholding the daughters of the firmament (8:06) Forefather - Ea, lord of the depths (4:29) Wolfsmond - Jesus' tod (8:51) Throned - Verlorene weisheit (3:43) Nox Pestes - Ea, lord of the depths (5:17) Antiphrasis - Lost wisdom (4:30) Arkenstone Er staan eigenlijk twee aardige nummers op (van Xasthur en Forefather), en de rest varieert tussen slecht en oh-zo-waanzinnig kut. Ook erg suf dat er twee nummers twee keer gecovered zijn en Ea.. zelfs drie keer. Maar vooral kut is het dat het wel een wedstrijd lijkt wie het zuigeriste geluid kan krijgen. Akenstone krijgt het zelfs voor elkaar om drums en gitaar compleet uit ritme te spelen. Mja... het zal wel true zijn ofzo... Zenial |
|
Heb je soulseek of DC++? Ik wil hem wel eens horen. |
|
Heeft Burzum ooit een cover uitgebracht? Neen! En dat was niet zonder reden... Burzum tribute albums "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote: Klopt, Visions is ook walgelijk. Ik ben wel benieuwd hoe klote het nu klinkt. Ik ben overigens wel benieuwd naar die Xasthur-versie. |
|
quote: eMule... Zenial |
|
|
|
gelezen uiteraard. Niet gedacht dat hij Burzum wou hervatten eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Cryptogram op 11-05-2005 14:15] "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote:De lay-out van die site. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hmmm, vreemd.. onlangs een interview gelezen waarin hij verklaart veel naar muziek van 'Jean Michel Jarre' en 'Vangelis' te luisteren, terwijl hier staat dat muziek niet is toegestaan in de cel... zijn uitspraken over toekomstige 'Burzum albums' vind ik ook redelijk vreemd, aangezien hij er altijd afstand van nam... raar, vraag me af of het een echt interview is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Er staat ook dat hij sinds kort geen cd's meer mag hebben in de cel vanwege de aanscherping van de beveiliging. Vandaar dat hij geen muziek meer kan luisteren. quote: Edit: ik heb ook al in een ander interview gelezen dat hij in de toekomst nog wel wat uit wil brengen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-05-2005 15:26] |
|
staat er niet, of ik zie het niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Staat er inderdaad niet letterlijk. Maar: quote: Ik denk dus dat als gevold van die aanscherping van de beveiliging het goed zou kunnen dat cd's ook niet meer toegestaan zijn. Ik denk in ieder geval dat het geen fake interview is... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |