IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Burzum Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-09-2003 22:41 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Nadeel aan Filosofem is
a. dat de vocals door een standaard vervormer zijn gehaald (goedkoop IMO)
b. die twee keer 'Gebrechlichkeit'
c. het ambient nr. dat te lang duurt (26 min.) en waarin toch ECHT te weinig gebeurt

Het had gewoon een EP moeten zijn van drie nrs....

Aart
Usericon van Aart
Posted 19-09-2003 22:54 by Aart Profiel van Aart

Dat 26 minuten durende Ambient nummer heb ik eigenlijk nooit helemaal afgeluisterd .

Weet iemand misschien nog de juiste volgorde van de albums waarin Varg ze geproduceerd heeft (dus niet uitgeven)? Ik meen dat het een andere volgorde was, maar de oude burzum.com waar het op stond is er helaas niet meer....

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

thou shalt suffer
Usericon van thou shalt suffer
Posted 20-09-2003 0:59 by thou shalt suffer Profiel van thou shalt suffer

burzum is gewoon de allerbeste black metal band aller tijden.
Ik ben het ook niet met de ideëen van varg eens, maar die vent maak wel de allerbeste muziek die er is. vooral het nummer "det som engang var"

Dat nummer van 26 min. op filosofem vind ik een saai nummer, maar de cd is verder briljant.

De mensen die burzum haten omdat varg een facist is moeten naar de muziek luisteren en niet naar de persoon die de muziek maakt.

dit is mijn mening. komt u maar met commentaar

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-09-2003 12:41 by Sater Profiel van Sater

Ik vind al die ambientzooi anders ook niet verkeerd als achtergrond muziekje.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-09-2003 12:45 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Een groeiend nadeel aan Burzum vind ik (naast het nazi gezeik) alle kneuzen die er naar luisteren. Van de week liep er weer een voor me, jochie van een jaar of 15, lieve korte krulletjes, korn shirt aan, plastic wit-rode skateketting aan zijn veel te wijde broek, en met tipp-ex "Burzum" op zijn rugtas geschreven.

...Maar misschien erger ik me daar wel gewoon teveel aan...

Zenial

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 20-09-2003 13:01 by telluriet Profiel van telluriet

quote:
Op 20 september 2003 12:45 schreef Zenial het volgende:
Een groeiend nadeel aan Burzum vind ik (naast het nazi gezeik) alle kneuzen die er naar luisteren. Van de week liep er weer een voor me, jochie van een jaar of 15, lieve korte krulletjes, korn shirt aan, plastic wit-rode skateketting aan zijn veel te wijde broek, en met tipp-ex "Burzum" op zijn rugtas geschreven.

Nou ja, je bent dan teminste wel true, necro, grim en evil. Zulke kereltjes zou je gewoon een trap moeten geven

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-09-2003 13:06 by Sater Profiel van Sater

Ja, je hebt niet echt een concrete reden om de mensen te haten en toch doe je het uit de bodem van je zwarte hart.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 20-09-2003 13:11 by winter throned Profiel van winter throned

ik ken genoeg van die mannetjes
ben zelf ook vijftien maar ik ga geen burzum op me rugtas schrijven met tipp-sex
en korn is al helemaal gaar net nep negers

[Dit bericht is gewijzigd door winter throned op 20-09-2003 13:12]

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 20-09-2003 13:35 by JFrost Profiel van JFrost

Daudi Baldrs is gewoon geniaal. Resistance is futile. You will be assimilated.

this user is dead

Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 20-09-2003 22:07 by Hyvel Profiel van Hyvel

quote:
Op 20 september 2003 12:45 schreef Zenial het volgende:

Het is per definitie onmogelijk om je te veel te ergeren aan minderjarige posertjes. Dat de meeste van ons ook ooit tot deze genetisch inferieure categorie hebben behoord is volledig irrelevant

Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)

AESUNT
Uul
Usericon van AESUNT
Posted 20-09-2003 22:27 by AESUNT Profiel van AESUNT

Dat derde nummer van "Burzum" (weet de titel even niet)heeft gewoon een vreselijke inwerking op de hersenen; Dat dodelijke riff (verderop in het nummer), met zo'n laag tempo drum welke overgaat in een midtempo. En ondertussen dat uiterst emotionele gekrijs. Ik moet der bijna van janken soms voor Varg!!

[Dit bericht is gewijzigd door AESUNT op 20-09-2003 22:29]

Crapuul

AESUNT
Uul
Usericon van AESUNT
Posted 20-09-2003 22:36 by AESUNT Profiel van AESUNT

quote:
Op 20 september 2003 13:01 schreef telluriet het volgende:
Nou ja, je bent dan teminste wel true, necro, grim en evil. Zulke kereltjes zou je gewoon een trap moeten geven

Ik heb jou nog, pas geleden, zeer nichterige uitspraken zien doen op het scholieren.com forum, en je profiel was een bron van hilariteit; ik citeer: "Hobby's: Skaten, chillen."
Maar je bent in die paar maanden vast 5 jaar ouder en veel volwassener geworden, dat geloof ik graag

Tot de volgende aflevering van 'Aesunt Maakt Vrienden'.

Crapuul

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-09-2003 22:41 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Nu vind ik toegeven dat je op scholieren.com post in een Burzum topic ook niet al te zeer voor je spreken, dit in het kader van 'Dwaallicht maakt vrienden' .

Die 15-jarige Burzum/Korn kiddies zijn een merkwaardig verschijnsel ja. Je ziet ze ook wel in Beherit of (gek genoeg) Fluisterwoud-shirts. Erg vreemd...
Voor diegenen die dit cultureel verschijnsel nader onder de loep willen nemen, kom dan eens naar café de Boothill in de Twijnstraat te Utrecht. Exemplarisch.

AESUNT
Uul
Usericon van AESUNT
Posted 20-09-2003 22:50 by AESUNT Profiel van AESUNT

quote:
Op 20 september 2003 22:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Nu vind ik toegeven dat je op scholieren.com post in een Burzum topic ook niet al te zeer voor je spreken

Daar posten kan vaak erg interessant zijn.
Hier bijvoorbeeld is men vaker eensgezind over de onderwerpen dan bij dat forum. Maar genoeg gelul over gaye fora. Onze bassist is trouwens ook iemand wiens enige BM- bandshirt
een van fluisterwoud is. Hebben we hier te maken met een samenzwering?

Crapuul

winter throned
under the knife
Posted 20-09-2003 22:51 by winter throned Profiel van winter throned

je meent het!

SKATEBOARD KLEDING=GAY!!!

Fluister woud is

dus

doden die korn motherfuckin tyfus slipknot likkers

(mijn e-mail is wel kittieslipknot666@hotmail.com maar das oud geen zin om te veranderen!)

winter throned
under the knife
Posted 20-09-2003 22:54 by winter throned Profiel van winter throned

BLack metal heerst

Vooral burzum

het is wel wazige black metal mar wel bruut!

ff rustig nar burzum luisteren hoor

AESUNT
Uul
Usericon van AESUNT
Posted 20-09-2003 23:02 by AESUNT Profiel van AESUNT

quote:
Op 20 september 2003 22:51 schreef winter throned het volgende:

(mijn e-mail is wel kittieslipknot666@hotmail.com maar das oud geen zin om te veranderen!)

Zoek je vrienden?
EN je hebt een cu2 trouwens. Dat is zeker ook oud

Sorry, nu weer on topic.

Crapuul

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 20-09-2003 23:07 by telluriet Profiel van telluriet

quote:
Op 20 september 2003 22:36 schreef AESUNT het volgende:
Ik heb jou nog, pas geleden, zeer nichterige uitspraken zien doen op het scholieren.com forum, en je profiel was een bron van hilariteit; ik citeer: "Hobby's: Skaten, chillen."
Maar je bent in die paar maanden vast 5 jaar ouder en veel volwassener geworden, dat geloof ik graag

Tot de volgende aflevering van 'Aesunt Maakt Vrienden'.

Ach, ik werd ook niet in mijn Darkthrone shirt geboren he

En nee ik was er niet zoeen die in broeken van 4 meter wijd liep en dat soort dingen

Aart
Usericon van Aart
Posted 21-09-2003 1:04 by Aart Profiel van Aart

Apart, zeer apart. Kijk, van "muziek" als Korn, Slipknot en Linkin Park (maar ook van bands als Metallica, Opeth etc.) begrijp ik het aangezien het zeer toegankelijk is. Maar van Burzum en Beherit ()

Ik zie mensen dit eerder doen omdat het "kvlt" "true" en "grim" is dan dat ze werkelijk van de muziek houden...

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 21-09-2003 10:30 by Aeolus Profiel van Aeolus

quote:
Op 20 september 2003 22:50 schreef AESUNT het volgende:
Daar posten kan vaak erg interessant zijn.
Hier bijvoorbeeld is men vaker eensgezind over de onderwerpen dan bij dat forum. Maar genoeg gelul over gaye fora. Onze bassist is trouwens ook iemand wiens enige BM- bandshirt
een van fluisterwoud is. Hebben we hier te maken met een samenzwering?

hij heeft nou ook een Immortal shirt!

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

campske666
Usericon van campske666
Posted 21-09-2003 10:39 by campske666 Profiel van campske666

quote:

En als iedereen nu eens stopte met kinderachtig te doen, en anderen liet luisteren naar wat ze graag horen ?
Het gaat tegenwoordig minder en midner om de muziek, en meer en meer over het imago dat samenhangt met het lusiteren naar bepaalde genres/bands.
Als je ff de tijd neemt om daar 3 seconden nuchter over na te denken, dan besef je toch hoe belachelijkdat allemaal is .

(ik viseer nu niet per sé jou, maar die hele "hij/zij luistert naar [niet coole band], dus het moet wel een loser zijn" -houding )

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 21-09-2003 10:41 by JFrost Profiel van JFrost

quote:
je meent het!

SKATEBOARD KLEDING=GAY!!!

Fluister woud is

dus

Is dit serieus?

this user is dead

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 21-09-2003 10:55 by Aeolus Profiel van Aeolus

quote:
Op 21 september 2003 10:41 schreef JFrost het volgende:
Is dit serieus?

truee mensen zijn altijd serieus

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-09-2003 15:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

over 1000 jaar hebben de geschiedkundigen het nog steeds over de genre-vormende cd's die burzum in zijn beginperiode heeft geleverd(samen met mayhem en bathory)terwijl het merendeel van de bands die nu "hot" zijn zelfs niet in een voetnoot staan.

Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 21-09-2003 17:09 by Hyvel Profiel van Hyvel

quote:
Op 21 september 2003 15:05 schreef attila_de_hun het volgende:
over 1000 jaar hebben de geschiedkundigen het nog steeds over de genre-vormende cd's die burzum in zijn beginperiode heeft geleverd(samen met mayhem en bathory)terwijl het merendeel van de bands die nu "hot" zijn zelfs niet in een voetnoot staan.
En sjongejonge wat zal dat al die hotte bands boeien zeg!

Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com