|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Pijpen? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Ik ook met de mijne. |
|
quote: Je vriend ook... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
mijn nagels!!! en voor de rest... mn wimpers? O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Ik heb me eindelijk durven wegen ik ben 7 kilo afgevallen sinds ik dat South Beach dieet volg, dat is dus ongeveer 1 kilo per week. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 28-09-2005 9:03] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Goed zeg Wat is het voor dieet dan? Ik ben niet goed in dieeten. Dan zeg ik dat ik me er wel aan kan houden, maar ik kan gewoon mezelf niet weerhouden van lekker eten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Het hangt er vanaf wat je lekker vindt. Met het South Beach dieet mag je veel eieren, vis, groente, mager vlees en zelfs noten. Je mag geen aardappelen, rijst, pasta en brood, in fase 2 ( na 2 weken) mag je wel de volkoren versies hiervan en zoete aardappelen. http://www.southbeachdiet.com/index3.asp [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 28-09-2005 9:10] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Goed van je! En nu nog vol blijven houden. |
|
quote: Zeker, er moet nog ongeveer 13 kilo af. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Die dingen die je niet mag, ben ik juist dol op Ik ben weer begonnen met wat beweging, dus hopen dat dat helpt. En wil mijn eetgewoontes iets gaan aanpassen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
lijkt veel op Atkins, lijkt me geen gezond dieet. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-09-2005 9:22] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Is wel gezond, moet je het boekje maar lezen, daar staat alles in. Ik eet juist heel veel groente. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
dat is altijd goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zeker, ik heb nog nooit eerder zoveel groente per dag gegeten. Ik voel me ook gezonder en heb minder vaak last van bepaalde klachten die ik eerst wel had. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ben over het algemeen wel tevreden, alleen een paar kilo's eraf dan is het beter btw, is er ook een voorstel topic op dit forum |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1800563/40 maar die is dicht, dus maak een nieuwe aan stel ik voor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goed zeg Bij mij is er nu nog maar 2-3 kilo af, maar dan zonder dieet. Wil er nog 10 kg af zoiets, maar is wel moeilijk |
|
quote: Ik wil er minimaal 10 af, dus ik heb nog wel even te gaan. Zit nog maar sinds gisteren op fitness |
|
quote: Hoe doe jij dat dan, of ben je gaan sporten ofzo? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nope ik at 's ochtends en 's avonds vaak 'omdat dat zo hoorde'. Maar had eigenlijk helemaal geen honger. En eet nu pas (zo gezond mogelijk) als ik ook echt honger/ trek heb. En probeer ook wel zoveel mogelijk snoep/ chips e.d. te laten staan. Heb sinds een paar dagen trouwens ook wel een soort stepapparaat |
|
quote: Dat scheelt inderdaad, succes ermee. Hoeveel wil jij in totaal afvallen? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: 12 kilo zoiets....nog 10 te gaan. Stomme is dat in die BMI (?) indexen steeds staat dat mn lengte/ gewicht verhouding prima is, maar voel me dr toch niet lekker bij |
|
quote: Die BMI index houdt geen rekening met je postuur en lichaamsbouw. En het gaat erom dat jij je goed voelt. Volgens die BMI heb ik nu ook een gezond gewicht (nu die 7 kilo eraf is) maar ik ben nog steeds echt te dik. Ik kan overal nog vet beetpakken. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 28-09-2005 12:05] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Toch had ik niet de indruk dat je er iets af moest hebben. Je bent volgens mij dunner dan ik ben. En 12 kilo is best veel. Ik wil er ook wel wat af hebben, maar dan iets van 9 hooguit. Ik zit ook idd op het juiste gewicht volgens die berekeningen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |