|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe goed bezig "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Weet er iemand trouwens een hele goede cremespoeling? Ik zou zo graag gewoon m'n haar los kunnen laten hangen, maar na 5 minuten staat het weer alle kanten op. Argh! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Vind zelf die van Dove heel prettig. |
|
Of gewoon langer laten groeien natuurlijk, dan valt het vaneigens wel naar beneden. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Tja, het is al redelijk lang nu, voor mijn doen dan toch. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: kijk eens op http://www.longhair.be... staan hele goeie tips over de verzorging van lang haar met bijv.receptjes om zelf maskertjes en conditioners te maken maar ook een produktarchief waar je veel reacties kunt lezen van gebruikers die bijv. een bepaald merk shampoo of conditioner gebruikt hebben ... |
|
quote: Elvive gele pot met oranje randje, 'intens glad' staat erop geloof ik. Moet je wel uitspoelen. Ik vind zelf het gele pompje van Elvive (intens glad voor gefohned haar ofzo) heel erg prima Niet dat ik mijn haar fohn, maar er staat nergens dat dat vereist is. Hoef je ook niet uit te spoelen dus is lekker makkelijk. Wel een paar keer achter elkaar proberen, het werkt niet gelijk de eerste keer. Hatsjikidee! |
|
na héél veel geprobeert te hebben kom ik uit op het haarmasker van de kruitvat. gewoon eigenmerk, beetje insmeren en hoef je niet uit te spoelen. ideaal tegen pluis en dof haar |
|
Bij mij hielp de kapper. |
|
quote:ga jij elke dag naar de kapper? 1 Dag na de kapper zit het alweer kut. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
kapper niet elke dag, wel lóreal mouse en föhn |
|
Argherdeargh, zal maar eens een boel inkopen doen en zien welke het beste werkt. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ik heb da probleem ook een beetje. Er bestaat cremespoeling voor dat soort haar. Andrelon. Ik probeer de naam te bedenken maar kom er zo niet op. Iets met eigenwijs haar ofzo. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het schijnt trouwens erg belangrijk te zijn dat je de cremespoeling door je haar kamt met een grove kam, en echt 2 minuten laat intrekken.... Aldus de kapper. Wat ik altijd wel vind helpen is een plens koud water. |
|
quote: Misschien voor zoiets wel ja, maar nat haar kammen is wel erg slecht hoor. Dat knapt veel sneller af. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
koud water zorgt er wel voor dat je schubben van je haar weer dichtgaan. van warmte gaan je schubben openstaan, waardoor t meer klit, en sneller breekt |
|
mmm, klit mvg wk10 |
|
ik ben zelf heel blij met mijn oren, kweet het het klinkt heel erg dom maar heb van die kleine oortjes maar vanboven is het een scherp hoekje zoals een duiveltje hehe is een familiekenmerkje voor de rest vind ik men borsten wel mooi, zou eigelijk niks aan mezelf willen veranderen.... Ben immers tegen het gebruik van make-up en dergelijke vind het net hetzelfde als een masker op zetten het kan niet iedere dag carnaval zijn eh. Aan mij weten de mensen tenminste wat ze hebben en zal nooit iemand zich rot schrikken als ze naast me wakker worden haha |
|
quote: Foto. |
|
Ja precies, dat kan iedereen wel zeggen... |
|
quote: Ik ben 1.83 en weeg 63 kilogram, maar ik heb dan weer een geestelijk defect. Maar ja, ik ben dan weer geen vrouw. Waarom post ik dit eigenlijk. Een goede zaterdagmiddag. |
|
quote:+1. Alleen 188 ipv 183. Detail. |
|
quote: Ooit was ik ook zo'n dunneke! Nu weeg ik tien kilo meer en ben zes cm korter. Tering brammetje! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Haha, ik heb gelukkig nog niet de leeftijd om te krimpen. Minder dun zal ik waarschijnlijk wel worden, mijn vader had vroeger namelijk dezelfde lichaamsbouw als ik nu heb, maar die is nu een stuk dikker. Ik heb twee periodes gehad waarin ik dik was en dat was toen ik ongeveer 3 en 12 jaar oud was. Nu weeg ik al jaren 63 kilo en wat en hoeveel ik eet veranderd daar weinig aan. Ik denk ook niet dat naar de sportschool gaan er veel aan zou veranderen, maar ik heb er ook geen problemen mee. Gelukkig schijn ik wel wat breder te zijn geworden in de afgelopen jaren, maar ik ben nog steeds heel smal. Edit: Maar ik ben nog steeds geen vrouw. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-10-2005 12:24] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |