|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe, zodat je niet bezeikt wordt door de kleur |
|
Zwart is zwart he?! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
ik dacht dt dit een METAL-forum was, krijgen we dit......(hypocriet als ik ben) Meer foto's! |
|
Neenee, onder verkeerd licht wil ook donkerblauw weleens zwart zijn natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Vrouwen zeuren altijd zoveel. |
|
quote: Totaal aantal posts: 3 Oh, nog even 47 posts maken en je kunt foto's zien. |
|
Zie? |
|
quote: Vrouwen en zeuren, das toch normaal. |
|
quote: Het is juist! |
|
Zeuren heerscht. Al is het alleen maar om een beetje te stangen. Hatsjikidee! |
|
quote: |
|
quote: Mekkeren, zagen, zuigen, zeveren en ambeteren heerschen óók . |
|
Niet als je Nederlands spreekt. |
|
quote: daar gaan je quotes. Suck my piss |
|
quote:. Ja echt? Hah, toch nog koel Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: , hoewel in de winter een donkerder rokje misschien leuker staat. Maar het kan wel Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Flikker op, dat is zóóó passé. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-01-2006 1:26] |
|
Maakt toch niet uit of het in de mode is of niet, als je het leuk vind moet je het dragen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
I love the 80's ennieweej @sneeuwwitje dit was het het resultaat van 3 x ontkleuren, zag er niet uit toen rood er ingegooid daarna: en nu weer lekker zwart hoe is het nu uiteindelijk bij jou gelukt?? [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 08-01-2006 21:09] |
|
Hey wat grappig, zo zie ik er nu ook uit, alleen ik heb er geen bruin ofzo overgedaan, ben ook van zwart naar blond en het is n beetje n raar structuurtje geworden, we wachten maar weer af hoe het wordt he!! |
|
Toen ik het ontkleurde werd het geel met bruine en zwarte vlekken er in. Dus toen besloot de kapster er maar donker paars/rood in te doen, want die kleur is namelijk net zo makkelijk weg te krijgen als zwart. Nu is het donkerkersenrood...of wat er voor door moet gaan. Wil opzich mn haar wel weer zwart, maar eigenlijk ook niet. Het liefste zou ik het óf zwart óf mn eigen kleur terug willen hebben. Aangezien ik niet kan kiezen blijft her ergens tussen rood en bruin inhangen. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik heb m'n haar gesteild! Wat een verschil!! Ik wil nu nog iets leuks doen met de kleur maar weet me geen raad wat. Idee? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Geel?!? Spel vouten zijn cool! |
|
Zo laten? Vind deze kleur ook mooi hoor! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |