|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oftewel zo'n beetje precies wat ik net postte. (i.e. het ligt aan je haarkleur voordat je het verft) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Jupz.. Ben donkerblond.. Maar als ik nu uitgroei krijg lijkt het op sommige stukken wel grijs hahaha.. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
ik ben van nature donkerblond maar heb nu al zo'n 5 jaar mijn haar donkerrood. dus als ik het zwart zou verven zou het sneller vervagen omdat ik een rode onderlaag heb? deze kleur van Live Colors vervaagd inderdaad snel door het wassen,maar ik blijf hem gebruiken omdat deze kleur me echt goed bevalt bedankt voor de tips trouwens allemaal in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Echte schilders schilderen met koeiemest zoals appel, probeer t eens in je haar....origineel en vast een mooi kleurtje... |
|
Vrouwen die hun haren kleuren/bleken/etc. zijn onzeker over hun uiterlijk. Kom op meisjes! |
|
quote: je vraagt r gewoon om VROUWEN ZIJN SOWIESO ONZEKER ze verlangen naar een emo macho man als mijzelf signature |
|
quote: of je vind je eigen kleur haar gewoon niets aan/kut of saai .. of gewoon omdat het leuk staat. of om es wat nieuws te probere.. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Of je verveelt je gewoon heel snel. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: dat was mijn reden dus [Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 27-11-2005 16:39] in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: ja echte zelfverzekerde vrouwen, die borstelen hun haar niet eens! hebben ze niet nodig.... Al lang vrijgezel? Of beschouw je die casual sex met je zusje als een relatie? |
|
quote: Van varkensstront krijg je btw ook mooi zacht haar |
|
Das waar slome..en je hoeft ook geen parfum meer te gebruiken |
|
quote: Zo kende ik een meisje die haar haar nooit waste met shampoo, vond ze niet nodig. Aardige toffe meid, maar dat haar zag eruit als een berg ongeordend stro. In haar natuurlijke haarkleur uiteraard Hatsjikidee! |
|
quote: Mannen met kort haar ook, ze gaan immers naar de kapper |
|
quote: Echte mannen hebben lang haar Hatsjikidee! |
|
quote: Idd mannen met lang haar |
|
quote: een piemel meestal |
|
quote: meestal wel ja In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: o, dat is dus wat ik mis "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ruilen, mijn piemel voor jouw haar? Ik heb het nog niet lang genoeg namelijk [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 04-12-2005 17:39] heavy metal is the law |
|
quote: Wil je dat echt.. |
|
quote:geef maar toe, dat zou jij ook doen! heavy metal is the law |
|
quote: Ik heb lekker leuk donkerbruin lang haar. En niet gekleurd En als ik het kleur heb ik tamelijk gauw last van uitgroei, dus houw ik het gwn bruin. |
|
Ik heb mijn haar wel gekleurd, vind mijn eigen haarkleur maar saai vandaar...... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |