IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk part 2 Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-07-2005 17:33 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

BULL CRAP

dat "je kent mijn situatie niet" gebeuren is zo'n gelul. En dat "ik doe er heus wel iets aan, op mijn manier" net zo goed.

Je moet je zelf niet zo voor de gek houden. Het is niet beter als het minder is, het is beter als het gestopt is.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 23-07-2005 17:37 by psychopath Profiel van psychopath

Ik ken mensen die dit probleem ook hebben, en begrijp daardoor niet hoe je kunt beweren dat het niet om aandacht gaat terwijl je het op een forum zet....

Met wat voor reden schrijf je er dan over op een forum?

De enige die het uiteindelijk op kan lossen ben jezelf, Goed van je dat het al een tijdje goed gaat, denk eraan dat het de mensen om je heen veel pijn doet. Als buitenstaander voel je je namelijk enorm machteloos. Sterkte ermee


it ain't so bad to be a psychopath


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 23-07-2005 17:40 by psychopath Profiel van psychopath

Sorry vergeten te quoten, het was een reactie op ravenheart.


it ain't so bad to be a psychopath


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2005 17:43 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 20 juli 2005 13:23 schreef zillah-morte het volgende:
Leuk begin idd


Inderdaad een leuk begin, goed plan om er een keer geen 'zeik-festijn' van te maken maar iets positievers

quote:
Weet je dat het best moeilijk is om zoiets te zeggen?


Ehm...nogal ja Ik kan eerlijk gezegd niets verzinnen aan mezelf waar ik blij mee ben

*zucht*

Als het dan per sé moet:
- vind mijn ogen wel ok [de kleur is alleen retesaai ]
- soms ben ik wel blij met mijn haar [Heb best veel/dik haar]

Verder vind ik er geen zak aan.. maarja ik doe mijn best om wat liever voor mezelf te worden Dus wie weet roep ik over een tijd wel dat ik een lekker wijf ben..
yeah right that'll happen...

Maarre, wel superleuk om hier van meerdere van jullie te horen dat jullie wel tevreden zijn, cool, good work ladies


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2005 17:45 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 20 juli 2005 14:20 schreef she_devil het volgende:
ben eigenlijk wel blij met mn uiterlijk, zou er niet echt iets aan willen veranderen...



Ik ook niet. Aan het jouwe




"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 23-07-2005 17:47 by psychopath Profiel van psychopath

Ik wil ook niks aan mijn uiterlijk veranderen


it ain't so bad to be a psychopath


ravenheart
Usericon van ravenheart
Posted 23-07-2005 17:52 by ravenheart Profiel van ravenheart

quote:
Op 23 juli 2005 17:37 schreef psychopath het volgende:
Ik ken mensen die dit probleem ook hebben, en begrijp daardoor niet hoe je kunt beweren dat het niet om aandacht gaat terwijl je het op een forum zet....

Met wat voor reden schrijf je er dan over op een forum?

De enige die het uiteindelijk op kan lossen ben jezelf, Goed van je dat het al een tijdje goed gaat, denk eraan dat het de mensen om je heen veel pijn doet. Als buitenstaander voel je je namelijk enorm machteloos. Sterkte ermee


thnx voor je reactie, waarom ik dit hier heb neergezet, t ging over littekens....
en dit is oa een oorzaak daarvoor, mensen gaan nl altijd de redenen vragen dat je littekens hebt...
bij mij dus omdat ik een slechte huid heb, maar ook aantal littekens door AM...
ik dacht, voordat mensen t gaan vragen, zeg ik t gewoon eerlijk, ik lieg nl in feite nooit....


en ik waardeer de reacties van IEDEREEN die hierop gekomen zijn, alle reacties zijn voor mij ook een reden om te blijven vechten, om te zorgen dat mijn zelfbeeld (wat verneukt is door aantal oorzaken en mezelf) weer beter wordt, t is beter dan een jaar geleden, ik weet nu ook dat omdat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, sommige dingen voor mij moeilijker zijn...
en dat gebruik ik dus niet als excuus...
of iig is dat niet zo bedoeld....




psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 23-07-2005 18:20 by psychopath Profiel van psychopath

Geloof in jezelf... komt vanzelf goed..


it ain't so bad to be a psychopath


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-07-2005 18:31 by Infaustus Profiel van Infaustus



No meat is sweater


isa
Usericon van isa
Posted 24-07-2005 15:27 by isa Profiel van isa

hoihoi,ik ben nieuw hier maar wil toch ff reageren op ravenheart en de andere....tis vervelend dat je n stoornis hebt en ik begrijp ook wel dat je het hier wegzet,ik vind het t best cru die antwoorden die je krijgt,maak mezelf niet echt geliefd hier denk ik, maar het is zooo makkelijk gezegd dat je gewoon anders moet doen en de positieve dingen van het leven in zien maar zo gemakkelijk gaat dat niet hoor,zeker niet met n stoornis,zit in de hersenen hoor,makkelijk gezegd......ahum..hallo ik ben isa hhi


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 15:28 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Aparte manier om binnen te komen vallen.

Welkom.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


isa
Usericon van isa
Posted 24-07-2005 15:33 by isa Profiel van isa

thanks,kon het niet laten,ben verder best aardig hoor.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 15:35 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik niet! Zo, en waar ging dit topic ook al weer over.. ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 24-07-2005 15:35 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Als je maar niet achter elke post " " plaatst, mag je blijven. Denk ik. Welkom. Misschien een idee je nog even voor te stellen in 't onderstaande topic;

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1800563/11



Bloodied by the thorns beside the leaves


isa
Usericon van isa
Posted 24-07-2005 15:41 by isa Profiel van isa

maar ik vind m zo leuk!!ok,ik stel me wel ff voor,bedankt dat ik mag blijven..


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 24-07-2005 15:47 by psychopath Profiel van psychopath

quote:
Op 24 juli 2005 15:27 schreef isa het volgende:
hoihoi,ik ben nieuw hier maar wil toch ff reageren op ravenheart en de andere....tis vervelend dat je n stoornis hebt en ik begrijp ook wel dat je het hier wegzet,ik vind het t best cru die antwoorden die je krijgt,maak mezelf niet echt geliefd hier denk ik, maar het is zooo makkelijk gezegd dat je gewoon anders moet doen en de positieve dingen van het leven in zien maar zo gemakkelijk gaat dat niet hoor,zeker niet met n stoornis,zit in de hersenen hoor,makkelijk gezegd......ahum..hallo ik ben isa hhi


Gaat dat ook over mij, en zoja wat is er dan cru??


it ain't so bad to be a psychopath


isa
Usericon van isa
Posted 24-07-2005 15:51 by isa Profiel van isa

neehoor,niet iedereen zei iets vervelends,wat jij zei was zelfs heel aardig...voordat ik iedereen op zijn tenen ga staan,,ik weet hoe moeilijk het is om probleempjes te hebben dus ik wilde ravenheart steunen,ik bedoelde er niks kuts bij ofzo.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2005 15:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 juli 2005 15:47 schreef psychopath het volgende:
Gaat dat ook over mij, en zoja wat is er dan cru??

Ik vraag me ook af wat cru is.

Tegen iemand zeggen dat ze zoooooooo zielig is en haar maar zichzelf laten snijden.

Of gewoon zeggen waar het op staat, dat als ze beter wil worden ze er zelf iets aan moet doen.

Al die lul verhalen van ik wil wel maar het lukt niet omdat die, dat, zus zo... etc. Als je wilt dan lukt het je, je moet alleen niet wachten tot eht je overkomt maar het heft zelf in handen nemen.


isa
Usericon van isa
Posted 24-07-2005 15:55 by isa Profiel van isa

spreek je uit ervaring?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2005 15:59 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 juli 2005 15:55 schreef isa het volgende:
spreek je uit ervaring?


Heb ik zelf welleens in mijn lijf gesneden? Nee.

Doch ben ik ook niet achterlijk en niet wereld vreemd mbt dit soort zaken en geen 16 meer.

Met een beetje logisch nadenken kom je al een heel end. Maar de huidige trent is sowieso niets doen, lekker passief, geen verantwoordelijkheid hoeven te dragen, en maar smoesjes dat je nog niet bent waar je wilt zijn omdat bepaalde zaken je nog niet overkomen zijn.

Waarom denk je dat programma's als idols het zo goed doen en iedereen naar die celeb shows kijkt? Mensen zijn te lui om zelf hun leven te maken wat het zou kunnen zijn, en te dom om zich dat te realiseren.

Met een beetje wilskracht kun jij degene zijn waar je tegenop kijkt, (mocht je dat willen) maar daar moet je wilkracht voor hebben en doorzettingsvermogen, iets wat men tegenwoordig niet meer blijkt te hebben.


isa
Usericon van isa
Posted 24-07-2005 16:10 by isa Profiel van isa

ten eerste heb ik n hekel aan idols en vroeg of je ervaring met problemen hebt en niet met snijden,wat ik probeer te zeggen is dat als je echt n stoornis hebt en dan bedoel ik niet alledaagse probleempjes maar echt n stoornis dan is het verrekte moeilijk om ,gewoon, mee te doen en daarom ook makkelijk gezegd dat je gewoon anders moet doen...snappie??mag ik vragen hoe oud je bent?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2005 16:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Dat snap ik. Dat je een "achterstand" hebt bij een stoornis. Maar dat impliceert naar mijn mening nog niet dat je zielig moet gaan lopen doen, en ook niet dat je niet "normaal" kunt zijn, met wat extra spanning. Dan moet je er maar wat meer voor doen dan "normale" mensen shit happens.

Hoe groot is de stap nu echt om professionele hulp te zoeken? Het is in je hoofd misschien heel groot, maar in de realiteit een telefoontje van je verwijderd. één telefoontje tot een gelukkiger leven. Dwing jezelf, als je jezelf kunt dwingen, niet te eten, in bed te blijven de hele dag, jezelf te snijden, jezelf continue lelijke te vinden, dan kun je die energie (want daar gaat erg veel energie aan verloren) ook aanwenden om jezelf tot postieve handelingen te dwingen.

*knip*

En dan kan een 16 jarig mokkel met een aandacht stoornis dat niet?

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 24-07-2005 16:31]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2005 16:21 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

oja ik stam uit augustus 1983.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:23 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Die stap zetten naar professionele hulp kan best groot zijn in je hoofd.. maar het is het zeker waard.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2005 16:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

daarom, als je al snapt dat wat er in je hoofd afspeelt, in je hoofd zit, en er een verschil is met het echte leven ben je al een heel eind.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen