|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben echt wel stoer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
vrouwen moeten ook altijd maar een uiterlijk hebben... tss.. |
|
nieuwe haarkleur |
|
Mooooi!! Mijn haar binnenkort weer in de superrode henna |
|
quote: Gaaf, wel foto maken dan he! Dankjewel! Ik ben er ook erg blij mee. |
|
Niet om flauw te doen, maar wat heeft dit verdomme met spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek te maken? |
|
quote: Spiritueel gezien kun je de filosofie van het vrouwelijk uiterlijk als het leven beschouwen. Mystiek genoeg? Spel vouten zijn cool! |
|
Spiritueel gezien, kan je het uiterlijk als leven van vrouwen zien...........is dat spiritueel genoeg? |
|
quote: Het kwartje valt, ik zal niet meer zeuren |
|
sjezus... als de meeste mensen nu eens krtisch naar hun eigen postings gaan kijken in deze topic... dan schiet je hopelijk zelf ook in de lach van dat domme geleuter. "ik gebruik altijd dit en dit en zus en zo"|... bla bla bla... is iedereen hier rond de 12 ofzo??? |
|
Daar gaat het topic toch juist over. En natuurlijke schoonheid bestaat niet, dus zijn er middeltjes nodig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: I beg to differ Levia. Zie 1e post in het voorgaande topique: quote: Deze Mörke wou een serieuze discussie over "waarom zoveel aandacht aan je uiterlijk besteden", maar jullie wijven hebben de hele discussie weer verkloot! |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: En terecht! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Alhoewel ik je best een avondje wil duwen als jij in een rolstoel gaat zitten. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik wil mijn haar knaprood verven. maar ik wil t eigenlijk niet laten bleken. kan je ook zo'n kleur krijgen zonder t te bleken? |
|
Als je zelf bruin haar hebt of donkerder: nee |
|
In de meeste verf zit ammoniak en peroxide, dus het bleekt vanzelf wat. Alleen, als de verf er dan uit is heb (en hou) je dus lichter haar. Als je niets wil bleken wil Henna superrood (bij een Turkse winkel, niet die van de Bodyshop!), 5 uur erin je ook wel redelijk richting stoplicht doen gaan bij lichtbruin haar. (Heel donkerbruin haar wordt kastanje-achtig rood, maar niet lichter ofzo). Dus... Hatsjikidee! |
|
whee, okee dan ik ook maar even blaten: wat vind ik mooi aan mezelf... Ik denk gewoon mijn lijf, strak, recht en athletisch, en ik hoef er geen hol voor te doen Relaxed is dat man... Remember death is not the end, only a transition |
|
quote: Nadeel van henna is dat het uit moet groeien voor ander verf weer wil pakken op je haar. |
|
quote: zoek je aandacht van de vrijgezelle populatie hier? lukt goed mewt zo'n post hehe Je moeder. |
|
quote: spreek voor jezelf spelbreker! signature |
|
Jammer heren, ben reeds bezet Remember death is not the end, only a transition |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |