|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja, aangezien ze goth-model wil worden kunnen de littekens rustig blijven... [Dit bericht is gewijzigd door slome op 23-01-2006 21:50] |
|
quote: Mwah dit is al wel bijna model Maar echt, dat donkere haar staat je wel.. maar dan helemaal donker. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-01-2006 21:47] |
|
Deze is veel beter |
|
quote: Vandaag was k op school een zelfgemaakt shirtje aan t passen en t is zo vreselijk lelijk om te zien (het zijn littekens van opengekrabte muggenbulte, puistjes en wondjes op m'n bovenarmen) En gezien de smiley neem ik maar aan dat het niet serieus bedoelt was... Daarbij wil ik juist geen goth-model worden, ik wil juist shoots doen in dure dessing kleding, gewoon om alle mensen die mij altijd lelijk noemde vreselijk te dissen. I rest my case |
|
wat heb je voor een fotoshoot over? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: |
|
ik ga mezelf opgeven voor een aantal dingen (die zijn gratis maar k krijg en dus nix voor ook) elle girl enzo.. I rest my case |
|
quote: DESIGN kleding. Muts! Subtiel kamerolifantje |
|
Rob wil het ook wel doen. Misschien betaald hij er nog voor ook GNAGNAGNAGNA |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: |
|
quote: wil jij dan studio-assistente spelen? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Men noemt je lelijk omdat jij jezelf zo toe takelt met je kleding en die twee kleuren haar, helemaal niet nodig. |
|
quote:He bah. Dreads man. Ranzige dingen. Niet nemen joh. Disko Disko Partizani |
|
quote: Graag, maar alleen als het wat extremere werk ook aan bod komt. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-01-2006 22:09] |
|
quote: inderdaad! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ja. Harige Elsje gaat er zo vandoor met mijn kapsel. Disko Disko Partizani |
|
quote: misschien wil ze je dreads wel overnemen! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
He... Elsjepelsje (HAHAH! PELSJE!) Verkoopm? Disko Disko Partizani |
|
quote: Men noemt mij al raar en lelijk sinds groep 2 (6/7 jaar oud dus) (nou was ik toen ook niet bepaald knap...) Mijn kleding wordt irl vrijwel altijd erg gewaardeerd en de meeste mensen vinden mijn haar ook wel grappig, helemaal mijn eigen kleur staat dan misschien wel mooier, maar dit past erg goed bij mijn karakter. I rest my case |
|
Dreads stinken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
schizofreen? Je moeder. |
|
quote:Je weet niet wat je wilt? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |