|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vast niemand die het getest heeft met een A cup :D Je moeder. |
|
quote: HAHAHA dat is best grappig |
|
quote: en hypnotiserend signature |
|
http://gameshop.planet.nl/planet/show/id=75098/contentid=441483/sc=3e4645 http://www.ergogenics.org/grapefruit2.html Wel een half uur wachten met tandenpoetsn The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja ik snap het al weer. Dit is zeker een hint naar mij toe he? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Requiem for a Dream! Edit: De film natuurlijk, niet voor Zillah. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 17-05-2006 14:36] |
|
Ik vind het wel goed zo! Go! Go! Go! |
|
Ik zal het straks even aan Aryan vragen die verft dr haar altijd met Henna, ik zal het dr laten mailen, ok? |
|
quote: heb m'n haar meerdere malen met henna geverfd. het is een stuk beter voor je haar dan "gewone" kleuring en ik zelf vind de kleur dan ook een stuk mooier en natuurlijker. nadeel; het stinkt enorm en je krijgt er geen handschoentjes bij. voordeel; je kunt er meerdere shizzle aan toevoegen zoals citroensap ( om het wat lichter te maken ) bier ( is sowieso goed voor je haar) of koffie ( maakt het weer wat donkerder) |
|
quote: Groot nadeel van henna: in de landen waar het verbouwt wordt, mag men nog steeds bestrijdingsmiddelen enzo gebruiken tegen onkruid..(die hier overigens allang verboden zijn omdat ze te schadelijk voor de mens zijn) Dat is niet bijzonder goed voor je haar, veel (ik heb het gehoord van Turkse) vrouwen die langdurig hun haar verven met henna, krijgen sneller last van haaruitval en dus kaalheid. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja hier. Met die lichte kleur van jou wordt het rood afgeraden, tenzij je fel oranje achtig haar wilt hebben. Je haar zal er te sterk op reageren, ik zou de gok in ieder geval niet nemen. |
|
Stil nou! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dat wordt iid oranje! verven is hoe dan ook slecht voor je haar, is het niet de schade dan wel de kleur [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 13-09-2006 0:21] |
|
quote: Zonde!! Je hebt hartstikke mooi haar! Maar goed, als je 't dan toch wil doen... Ga dan gewoon naar de kapper! Kost wel ff behoorlijk wat centen ja, maar zij hebben ook verf die (relatief) minder schadelijk is voor je haar en mocht de kleur mislukken of tegenvallen, dan gaat een goede kapper net zo lang door tot je tevreden bent. Bij dit soort grote veranderingen, zou ik toch echt 'professionele' hulp inroepen . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: fuck uiteindelijk hebben we het toch om een modeshow, of niet dames? barbie of vamp. Ik heb moeite om het onderscheid te zien urenlang de liefde bedrijven op donkere deuntjes |
|
O. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Eh.. Vraagje.. Wat the fuck bedoel je nou met deze uitermate slechte en onbegrijpelijke zin van je beginnende met het woordje fuck en iets over barbie en vampie. |
|
quote: Las op internet een tip als het gaat om kleur uittesten: maak een klein beetje henna aan en verf wat haar wat uit de haarborstel komt. Dan weet je het eindresultaat zonder meteen voor paal te staan. Werkt prima. Heb het ook gedaan toen ik jarenlang mijn haar met gewone verf had geverfd en wilde voorkomen dat mijn haar groen uit zou slaan. |
|
quote: Hmmm idd goeie. Haar verzamelen uit mijn borstel. Ik ben namelijk al weer met kleur achteruit aan het gaan. Was het er alweer uit, zo te zien. Baal ik enorm van. Maar kleurtje vind ik wel mooi. Dus andere verfmethode. Henna leek me wel wat,. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Henna is wel beter voor het haar maar het dekt niet heel goed en de kleur vervaagd ook sneller. Wat het wel geeft is een harstikke mooie glans. |
|
quote: Nee hoor, niet altijd. Sommige types haar reageren er op door heel droog aan te gaan voelen. Daarbij is Henna een stinkend prutje. Je hebt gelukkig nu ook gewone haarverf die je haar niet naar de tering helpt zonder echt schadelijke stoffen. Ahja ik gebruik beiden, wissel het af hehe. |
|
quote: Nu al eruit? Zonde. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |