IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk part 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2005 15:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 november 2005 15:39 schreef pheradariel het volgende:
Jammer heren, ben reeds bezet


en ik bezeten...

your point being?


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-11-2005 15:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 november 2005 15:39 schreef pheradariel het volgende:
Jammer heren, ben reeds bezet


en? ik ook

maar dat weet 99% van de mensen hier niet


Je moeder.


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 15-11-2005 14:33 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 14 november 2005 15:47 schreef karnivoor het volgende:
en? ik ook

maar dat weet 99% van de mensen hier niet


Spel vouten zijn cool!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 15-11-2005 14:37 by Saphire Profiel van Saphire

Wat een constructieve post zeg.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-11-2005 14:41 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 november 2005 15:39 schreef pheradariel het volgende:
Jammer heren, ben reeds bezet


Alles kan kapot.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 15-11-2005 21:55 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 14 november 2005 15:11 schreef MindlessMayo het volgende:
Nadeel van henna is dat het uit moet groeien voor ander verf weer wil pakken op je haar.


Helemaal waar. En als je het zou willen blonderen wordt je haar knaloranje... Of een beetje groen. *herinnert zich een bepaald voorval*


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-11-2005 22:00 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 november 2005 21:55 schreef Unholy Mary het volgende:
Helemaal waar. En als je het zou willen blonderen wordt je haar knaloranje... Of een beetje groen. *herinnert zich een bepaald voorval*


Als iemand het nu eens gaat uitproberen en de foto's daarvan in dit topic post..



Lijkt me leuk!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-11-2005 21:44 by MMayo Profiel van MMayo

Momenteel deze kleur erin zitten.. en van dit klote merk, het goedkoopste van het goedkoopste. Hoop groen haar te krijgen



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-11-2005 22:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 24 november 2005 21:44 schreef MindlessMayo het volgende:
Momenteel deze kleur erin zitten.. en van dit klote merk, het goedkoopste van het goedkoopste. Hoop groen haar te krijgen




Ik zoek een mooie bordeau rood, en niet te chemisch. Ik wil alleen dunne strookjes, niet mijn hele haar. anders kan ik het weer afschrijven.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-11-2005 22:32 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 november 2005 22:21 schreef zillah-morte het volgende:
Ik zoek een mooie bordeau rood, en niet te chemisch. Ik wil alleen dunne strookjes, niet mijn hele haar. anders kan ik het weer afschrijven.


Zou ik niet doen met jouw haarkleur, ben je net een zebrapad maar dan met andere kleuren. Kies anders een lichte rood/bruine tint.

Anyway mijn haar is nu heel rood.. of oranje, eff wachten tot het droog is


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-11-2005 22:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 24 november 2005 22:32 schreef MindlessMayo het volgende:
Zou ik niet doen met jouw haarkleur, ben je net een zebrapad maar dan met andere kleuren. Kies anders een lichte rood/bruine tint.

Anyway mijn haar is nu heel rood.. of oranje, eff wachten tot het droog is

Ik heb het al wel een aantal keren helemaal zo rood gehad, stond erg leuk. Als het nou zwart was, dan heb je gelijk. Misschien nu ook wel, alleen ben ik koppig en wil het niet horen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-11-2005 22:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 november 2005 22:33 schreef zillah-morte het volgende:
Ik heb het al wel een aantal keren helemaal zo rood gehad, stond erg leuk. Als het nou zwart was, dan heb je gelijk. Misschien nu ook wel, alleen ben ik koppig en wil het niet horen


Tsja maar strepen, rood met blond.. lijkt me net zoals zwart met wit.. een zebrapad dus hehe. Maarre je hebt van dat bordeaux rode achtige tijdelijke spoeling, misschien eerst dat gebruiken om te kijken hoe het staat ofzo? Helemaal je haar verven is natuurlijk anders dan strepen erin, ben zowieso niet zo weg van strepen.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-11-2005 23:36 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 24 november 2005 22:21 schreef zillah-morte het volgende:
Ik zoek een mooie bordeau rood, en niet te chemisch. Ik wil alleen dunne strookjes, niet mijn hele haar. anders kan ik het weer afschrijven.


LÓreal Color Pulse is daar misschien wel geschikt voor. De kleuring zit in een foam-spuitbusje dus je kunt er meerdere keren mee doen en het blijft iets van 8 wassingen zitten. Zit geen ammoniak en geen peroxide in e.d.


Hatsjikidee!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-11-2005 23:44 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 24 november 2005 23:36 schreef Unholy Mary het volgende:
LÓreal Color Pulse is daar misschien wel geschikt voor. De kleuring zit in een foam-spuitbusje dus je kunt er meerdere keren mee doen en het blijft iets van 8 wassingen zitten. Zit geen ammoniak en geen peroxide in e.d.

Maar is het wel mooi fel? Ik moet echt donkerrood hebben.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-11-2005 23:47 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 november 2005 23:44 schreef zillah-morte het volgende:
Maar is het wel mooi fel? Ik moet echt donkerrood hebben.


Toch bruin met rood tint doen, zeker met dat blonde haar van jou. Rood is bij jou ook echt roodrood lijkt mij Ochja anders gewoon eff winkel in en rondkijken welke tinten er zijn. Anders neem je real red van Live.. haha brandweerrood.. woei!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-11-2005 23:48]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-11-2005 23:48 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 24 november 2005 23:47 schreef MindlessMayo het volgende:
Toch bruin met rood tint doen, zeker met dat blonde haar van jou. Rood is bij jou ook echt roodrood lijkt mij

KLopt
Helemaal rood stond wel goed hoor. Dan kwam die bordeau rood echt helder tot uiting zeg maar.
Ach ik speel met het idee.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 25-11-2005 0:31 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 24 november 2005 23:44 schreef zillah-morte het volgende:
Maar is het wel mooi fel? Ik moet echt donkerrood hebben.


Er zijn iets van 8 verschillende tinten. Je kunt as. zaterdag zien hoe de kleur Acajou eruit ziet op mijn plukjes geblondeerd (lees: licht oranje) haar.

Er bestaat daarnaast in ieder geval kastanje (meer bruin) en vurig rood (meer rood).


Hatsjikidee!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-11-2005 0:51 by Schaep Profiel van Schaep

Ik las iets anders dan tinten. Ach ja, het is dan ook een topic over vrouwen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-11-2005 20:39 by MMayo Profiel van MMayo

Overigens heb ik nu bordeaux rood achtig haar Zillah Was niet geheel de bedoeling, tis best fel geworden.. ghehe zie je morgen wel dan.


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 25-11-2005 21:33 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

voor donkerrood haar kun je ook Red Night nemen van Live.
deze haarkleur heb ik al maanden. voor lang haar kun je trouwens beter wel 2 pakjes nemen.

het enige nadeel van rood is dat het zo snel vervaagd naar oranje...

binnenkort trouwens maar weer mn haar kleuren...


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 25-11-2005 21:38 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 25 november 2005 21:33 schreef BlackSun het volgende:het enige nadeel van rood is dat het zo snel vervaagd naar oranje...


Da's precies de reden waarom ik het maar weer zwart geverfd heb, ik bleef bezig met dat roodverven.

Guhl heeft een milde haarkleuring, weet de precieze naam niet meer maar het is een stuk zachter voor je haar en ze hebben een hele felle rode kleur erbij.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 25-11-2005 21:38]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 25-11-2005 22:11 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

[quote]Op 25 november 2005 21:38 schreef Saphire het volgende:
Da's precies de reden waarom ik het maar weer zwart geverfd heb, ik bleef bezig met dat roodverven.

heb je bij zwart niet snel het probleem dat het vervaagt en/of je de uitgroei ziet? ik zit er namelijk over te denken mijn haar eens zwart te verven, kijken of het wat is.


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-11-2005 22:30 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 november 2005 21:33 schreef BlackSun het volgende:
voor donkerrood haar kun je ook Red Night nemen van Live.
deze haarkleur heb ik al maanden. voor lang haar kun je trouwens beter wel 2 pakjes nemen.

het enige nadeel van rood is dat het zo snel vervaagd naar oranje...

binnenkort trouwens maar weer mn haar kleuren...


Als ik mijn haar in het geheel verf, heb ik 3 tot 4 pakjes verf nodig. Anyway, rood valt wel mee met dat vervagen bij mij. Heb van mezelf donkerbruin haar met rode tint, dus valt niet zo heel erg op.



Nu dus deze kleur hehe

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-11-2005 22:30]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-11-2005 22:31 by MMayo Profiel van MMayo

Red Night van Live heb ik ook heel lang gehad, maar die kleur ging er bij mij heel snel uit door het wassen..


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 25-11-2005 23:50 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 25 november 2005 22:11 schreef BlackSun het volgende:heb je bij zwart niet snel het probleem dat het vervaagt en/of je de uitgroei ziet? ik zit er namelijk over te denken mijn haar eens zwart te verven, kijken of het wat is.



Ligt aan je (natuurlijke) haarkleur he. Als je lichtblond haar hebt zal het sneller vervagen dan wanneer je bruin haar hebt.
Ik heb 't nu geverfd met een of andere polycolor verf en die houd wel goed totnutoe. Het is alweer donkerbruin hier en daar maar ik had het vantevoren dan ook gehighlight.

Ik weet niet op het in dit of een ander topic was maar zillah en ik hadden het over Bigen haarverf, is japanse haarverf ofzo en als je daar de meest zwarte van neemt kom je er ook echt niet af zonder het uit te laten groeien. Kost ook nog eens minder als een pakje haarverf bij de etos. Als ik me goed herinner krijg je wat poeder dat je met jauw water moet mengen maar het is echt jaren geleden dat ik het voor het laatst gebruikt heb. 'kweet dus ook niet hoe schadelijk (of niet) het spul precies is.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 25-11-2005 23:51]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen