IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk part 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 03-10-2005 0:22 by Morgeve Profiel van Morgevehttp://marlijndejager.wordpress.com

quote:
Op 3 oktober 2005 0:20 schreef Immortella het volgende:
Hedon kwam ik regelmatig ja, Popfront zo af en toe en ook de Rock-inn heb ik wel eens aan gedaan..

Enneh, Mayo ken ik wel ja, maar niet erg goed. Vooral van hier, en af en toe 's wat gekletst bij 'n concertje. Maar misschien komt daar binnenkort verandering in

@Mayo!


misschien dat je me ooit hebt rond zien lopen, ik weet zo niet hoe je eruit ziet. Post eens ergens een foto?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2005 0:24 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 3 oktober 2005 0:21 schreef MindlessMayo het volgende:
Hahahahahha!
Je mag wel bloemenmeisje worden, later..




Woeiwoeiwoei!!! Eindelijk een niet-ontkennende reactie!!!

Enneh, het lijkt me een eer hoor... Ik strooi graag met bloemetjes, vooral voor M&M!

*Stelt zichzelf voor in 'n lichtroze jurkje met 'n rieten mandje met rozenblaadjes...*



..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2005 0:24 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 3 oktober 2005 0:22 schreef Morgeve het volgende:
misschien dat je me ooit hebt rond zien lopen, ik weet zo niet hoe je eruit ziet. Post eens ergens een foto?


Oooh, eh... Ben niet thuis en heb hier geen foto's op de computer staan.. Zal 's zoeken..


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-10-2005 0:26 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 oktober 2005 0:24 schreef Immortella het volgende:


Woeiwoeiwoei!!! Eindelijk een niet-ontkennende reactie!!!

Enneh, het lijkt me een eer hoor... Ik strooi graag met bloemetjes, vooral voor M&M!

*Stelt zichzelf voor in 'n lichtroze jurkje met 'n rieten mandje met rozenblaadjes...*




AAAARGHHHHHHH!
Geen roze, dat staat meisjes nooit zo..

Ik ontken overigens niks hoor


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2005 0:28 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 3 oktober 2005 0:24 schreef Immortella het volgende:
Oooh, eh... Ben niet thuis en heb hier geen foto's op de computer staan.. Zal 's zoeken..


Zie fototopic



@Mayo: Je had anders tot nu toe ook nog niks toegegeven

Maarreh, geweldig!


..."Hate can only create more hate"...


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 03-10-2005 0:34 by Dodo Profiel van Dodo

ja shit en dat kan ik dus nog niet zien... nou ff snel doorspammen dan maar.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2005 0:35 by Immortella Profiel van Immortella

Haha, nog maar 12 joh! Ff hier en daar wat posten, en je kan overal bij .


..."Hate can only create more hate"...


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 03-10-2005 0:39 by Dodo Profiel van Dodo

beetje iritante regel, maar ik snap het wel


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 03-10-2005 10:51 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

quote:
Op 3 oktober 2005 0:09 schreef Immortella het volgende:
Heb het nu al een tijdje niet meer geverfd.. Ik heb denk ik een uitgroei van zo'n 8 centimeter, al valt het niet zo heel erg op. Alleen in de zon, dan wel .
M'n haar hangt nu nog 5 á 10 centimeter boven m'n bilnaad, en is dus erg lang. Door 't vele verven gingen vooral de punten op een gegeven moment wel erg snel 'dood' en werden erg droog/pluizig. Daarom ben ik ff gestopt met verven, maar ik weet niet wat ik in de toekomst weer ga doen .

8 cm uitgroei zou bij mij heel raar staan, omdat mijn haar een stuk lichter is dan de zwarte verf die er in zit.
Mijn haar groeit heel snel, dus na anderhalve week zie je al uitgroei. Oke, maar een milimeter of 2, maar het lijkt net of ik dan kalende ben, ziet er niet uit!
Door het verven ben ik veel haar kwijtgeraakt, gewoon afgebroken. Het liefst zou ik mijn haar donker houden, maar ik kan het onmogelijk de rest van mijn leven blijven verven. Dus ik denk er over om het weer blond te laten maken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-10-2005 10:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 2 oktober 2005 19:59 schreef IJsregen het volgende:
Het ging over bier he, niet over 'helemaal geen alcohol'.
En dus; nee.

tja stoppen met drinken dus;-)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-10-2005 10:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 2 oktober 2005 20:17 schreef Myth of Fury het volgende:
Suiker is niet per se slecht..
Koffie met zoetjes was erger dan met suiker omdat suiker ook de verbranding bevordert...

(Wel mits met mate)

blabla
suiker is slecht.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-10-2005 11:04 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 3 oktober 2005 10:51 schreef Sneeuwwitje het volgende:
8 cm uitgroei zou bij mij heel raar staan, omdat mijn haar een stuk lichter is dan de zwarte verf die er in zit.
Mijn haar groeit heel snel, dus na anderhalve week zie je al uitgroei. Oke, maar een milimeter of 2, maar het lijkt net of ik dan kalende ben, ziet er niet uit!
Door het verven ben ik veel haar kwijtgeraakt, gewoon afgebroken. Het liefst zou ik mijn haar donker houden, maar ik kan het onmogelijk de rest van mijn leven blijven verven. Dus ik denk er over om het weer blond te laten maken.


Bij mij was het ook net of ik kalende was, mede daardoor was ik het zwart zo zat, dat ik maar voor iets totaal anders heb gekozen, blond haar dus.
Nu is de uitgroei ook minder irritant.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-10-2005 11:06 by stigma Profiel van stigma

Ik heb vandaag besloten om maar eens gewoon tevreden met mezelf te zijn. Ik ben 1.83 en weeg 65 kg, zit niet in een rolstoel, heb geen enkel lichamelijk of geestelijk defect en eigenlijk vind ik mezelf ook geen oerlelijk mokkel. Zo! Dat wilde ik maar even zeggen.


Subtiel kamerolifantje


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-10-2005 11:07 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 3 oktober 2005 11:06 schreef stigma het volgende:
Ik heb vandaag besloten om maar eens gewoon tevreden met mezelf te zijn. Ik ben 1.83 en weeg 65 kg, zit niet in een rolstoel, heb geen enkel lichamelijk of geestelijk defect en eigenlijk vind ik mezelf ook geen oerlelijk mokkel. Zo! Dat wilde ik maar even zeggen.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 03-10-2005 11:10 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

quote:
Op 3 oktober 2005 11:04 schreef Leviathanica het volgende:
Bij mij was het ook net of ik kalende was, mede daardoor was ik het zwart zo zat, dat ik maar voor iets totaal anders heb gekozen, blond haar dus.
Nu is de uitgroei ook minder irritant.

Ja de uitgroei van donker haar in blond staat tenminste niet zo raar.
Binnenkort maar eens naar een kapper.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-10-2005 11:12 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 oktober 2005 11:06 schreef stigma het volgende:
Ik heb vandaag besloten om maar eens gewoon tevreden met mezelf te zijn. Ik ben 1.83 en weeg 65 kg, zit niet in een rolstoel, heb geen enkel lichamelijk of geestelijk defect en eigenlijk vind ik mezelf ook geen oerlelijk mokkel. Zo! Dat wilde ik maar even zeggen.


Hmm frikandelletje hebben?

Maarre, goed idee hoor
Zouden meer vrouwen moeten doen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 03-10-2005 11:14 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

Idd, vrouwen zien er veel beter uit dan ze van zichzelf denken, en mannen zien er veel minder goed uit dan ze van zichzelf denken!!


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 03-10-2005 11:14 by Morgeve Profiel van Morgevehttp://marlijndejager.wordpress.com

quote:
Op 3 oktober 2005 11:14 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Idd, vrouwen zien er veel beter uit dan ze van zichzelf denken, en mannen zien er veel minder goed uit dan ze van zichzelf denken!!


haha


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-10-2005 11:18 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 3 oktober 2005 11:14 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Idd, vrouwen zien er veel beter uit dan ze van zichzelf denken, en mannen zien er veel minder goed uit dan ze van zichzelf denken!!
so treu, so treu


Subtiel kamerolifantje


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-10-2005 11:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 oktober 2005 11:14 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Idd, vrouwen zien er veel beter uit dan ze van zichzelf denken, en mannen zien er veel minder goed uit dan ze van zichzelf denken!!


Mensen zouden elkaar eens moeten leren accepteren, en zichzelf.
Als iedereen dat nou eens deed, was iedereen een stuk tevredener... (is dat een woord?)


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 03-10-2005 11:33 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 3 oktober 2005 11:18 schreef stigma het volgende:
so treu, so treu


TREU???


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-10-2005 12:11 by stigma Profiel van stigma

True...sorry hoor, tis nog vroeg.


Subtiel kamerolifantje


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-10-2005 12:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 oktober 2005 11:06 schreef stigma het volgende:
Ik heb vandaag besloten om maar eens gewoon tevreden met mezelf te zijn. Ik ben 1.83 en weeg 65 kg, zit niet in een rolstoel, heb geen enkel lichamelijk of geestelijk defect en eigenlijk vind ik mezelf ook geen oerlelijk mokkel. Zo! Dat wilde ik maar even zeggen.
Jij bent kei mooi!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-10-2005 12:16 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 oktober 2005 12:14 schreef ghoulliette het volgende:
Jij bent kei mooi!


Je hebt soms wel lelijke keien hoor


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-10-2005 12:18 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

oke heel mooi dan

zit al te lang in Nijmegen vrees ik


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen