|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Euhhh... misschien kom je me ooit nog wel es tegenop een concert ghehe In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
en ik dan? Je moeder. |
|
quote: jij mag ook wel hoor In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
ik ben een hardstikke lief joingetje hoor Je moeder. |
|
dat zegge ze allemaal In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
kheb referenties zat Je moeder. |
|
Hahaha.. Das dan heel mooi Ik heb der geen 1 In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
hm is dat een slecht teken of ben je niet zo'n flirter zoals menig metal dame? Je moeder. |
|
Neuh.. hou me altijd behoorlijk rustig.. gewoon mooi aan de bar zitten met een biertje en dan vind ik het allemaal wel best .. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
+1 dus maar daten? of wil je eerst cammen trouwens anathema als signature? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-12-2005 0:37] Je moeder. |
|
haha wat ik net zei.. misschien kom je me nog es tegen op een concert en cammen... heb der geen eens 1 In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
mwa, zo serieus was die post ook niet en concerten waar in het land? land is toch nog best groot hehe... niet dat ik je zal herkennen ofzo maar goed Je moeder. |
|
haha waarschijnlijk niet nee als je niet eens weet hoe ik eruit zie is ook zo moeilijk he COB 28 januari, hardenberg.. Sowieso wacken volgend jaar.. 4 januari Bolt Thrower in Atak.. en voor de rest weet ik nog ff nie In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
ah je komt uit het oosten dus? misschien ben ik ook wel bij bolt thrower, vrees alleen dat het dan weer vroeg terug gaan wordt Je moeder. |
|
jup, uit hartje twente hahaha Ohja, dat is dan wel weer minder. Ik weet niet, ga met de auto dus zie wel In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
ah dat scheelt, weet niet of er verder mensen uut zwolle die kant op gaan, tis nogal een klote stuk die stoptrein. ofja, lijkt vrij lang door al die stops en volgens mij moet je ook vrij vroeg weer terug als je de laatste weer wil pakken... Je moeder. |
|
Ja de laatste trein naar almelo vanuit zwolle gaat om half 12.. zal wel dezelfde zijn dan, dat hij dan nog een keer terug gaat misschien.. ja zwolle, morgen ook weer naartoe.. school.. moet je om half 8 al uit je nest als je om half 11 les hebt. leuk is dat altijd In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: Joah ikke ga daar heen.. |
|
windesheim? hehe de wereld is wel klein dan maareh we gaan een beetje offtopic enzo lultopic of heje msn? Je moeder. |
|
haha niet windesheim.. deltion.. ja wel offtopic jah.. heb wel msn jah.. woj hebbe.. moej nie op de naam lette aangezien dat ding al 4 jaar oud is en te lax ben om een nieuwe aan te make en alles over te zette [Dit bericht is gewijzigd door FozzY op 05-12-2005 0:53] In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
check en nu weer ontopic olé Je moeder. |
|
Vrouwen en hun uiterlijk.. DevPem en haar 4 wimperhaartjes.. |
|
Karni, lul! En Nix, maar liefje toch... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |