|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
In welke cafe`s kom je allemaal dan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik ben mijn haar weer eens zat. Ik maak er nu roze plukken in. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Anders doe je het met uitwasbare verf die maar 1 of 2 maanden blijft zitten. Als je het dan zat bent dan zit je er in elk geval niet aan vast en het is niet slecht voor je haar. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Er zijn hele mooie kleuren rood te koop die uitwasbaar zijn. Gaat van 8 tot 24 wassingen geloof ik, kun je zelf een beetje kijken. Ik vind die van Live erg oke. |
|
quote: Ja dat is een hele mooie kleur die van live. Maar daar had ik dus een aantal keren de verf van gebruikt, en mijn haar is er heel erg van doodgegaan. Dat was niet de uitwasbare variant. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
HAAR IS AL DOOD! sorry Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Niet zo bijdehand doen he? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik zei toch al sorry Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Merci bien! Ja, jammer is dat. Daarom heb ik ze nu. Knip ik ze dr dan wel af. Hurray! Disko Disko Partizani |
|
Ik ben vanmorgen ook naar de kapper geweest. Heb het nu 2 jaar donkerbruin, zwart, rood/zwart gehad, en wil weer blond. 'Doen we niet' zei de kapster 'want het wordt oranje'. (juist leuk voor zaterdag toch? ) Ik heb 1 keer mijn haar zelf ontkleurd, maar de bovenkant verkleurde veel beter dan de onderkant, die bleef zo'n beetje zwart. (de onderkant is eerst gebleekt, toen zwart geverfd en moet nu weer gebleekt) Ik denk dat ik nu maar mijn haar een tijd ga verven met uitwasbare kleurtjes, tot het flink is uitgegroeid. Anders zal ik het echt kort moeten knippen en dan ga ik nog liever dood! (nou dat was wat overdreven maar om een beetje een idee te krijgen hehe) |
|
ja zoiets heb ik ook. door het vele verven breekt mijn haar telkens af. heel vervelend t wordt maar niet langer dus wordt een tijd niet verven. |
|
quote: Ja dat was mijn probleem ook. Sinds ik het niet meer verf heb ik mijn haar steeds een klein beetje geknipt tot de meeste dooie punten eruit waren, en ze ook niet zo snel meer zouden ontstaan. Ik heb nu erg veel in totaal afgeknipt, en sindsdien is het weer gezond (er) en heb ik veel langer haar gekregen. Ik heb het liever langer, dan gekleurd. En ach blond staat me ook wel, kan ik het ook als excuus gebruiken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Je kan het best zelf ontkleuren hoor, met van dat blauwe blondeerpoeder wat je bij kapperszaakjes kan krijgen. Het is wel slecht voor je haar, maar daarmee krijg je het zeker wel blond (heb het zelf ook ooit zo gedaan.) Ik ben echter niet aansprakelijk mocht je daarna geen haar meer op je hoofd hebben |
|
Nog eens 2 kilo eraf. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Heb zojuist Live Wild Lights gekocht met de naam crazy violet. Paaaaarse plukken heuj! |
|
quote: Roze plukken zijn da bomb (zie icon, hehe) |
|
Mijn haar is weer eens helemaal roze. |
|
quote: Goed hoor! Wat voor dieet volge je? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Euhm, het dieet van "let op je eten en regelmatig sporten". Gaat traag, maar gaat goed. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 01-05-2006 10:43] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: En dat doe je váák |
|
quote: En het werkt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Goed hoor en fijn dat het ook werkt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
En nu een fitness abbo erbij, nog beter. Hoe gaat het met jou dieet, levia? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |