IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk part 2 Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-03-2006 15:42 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 18 maart 2006 14:13 schreef Leviathanica het volgende:

Ik had nog battarijen, mijn nieuwe kleur dus:



Mooi, nu nog wat donkerder.
Ben je al gestopt met lijnen? zoniet doe dan aub stoppen.


Bazzio Attacks!!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-03-2006 16:00 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 maart 2006 14:27 schreef Misanthrope het volgende:
WTF! 90 euro voor de kapper...


Yep, heb lang en vooral ook veel en dik haar. Maar meestal verf ik het zelf, alleen als het radicaal anders moet dan de eerste keer door kapper. Als ik het zelf doe kost me dat 15 euro voor 3 pakjes en als ik het laat knippen kost dat 8,80 bij kappersschool.

quote:
Op 18 maart 2006 14:27 schreef Immortella het volgende:
Hihi, vier verpakkingen, tering! Maar goed, jij hebt dan ook erg mooi haar!!

Oja, ben jij de 31e ook bij de fam. de Weerd/Wunnink? -> verjaardag?


Thnx.
Ehmz weet niet.. Martin wel dacht ik.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-03-2006 16:47 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 18 maart 2006 15:42 schreef bazzio het volgende:
Mooi, nu nog wat donkerder.
Ben je al gestopt met lijnen? zoniet doe dan aub stoppen.

Het moet nog wat donkerder, maar dat kan niet de 1e keer op heel licht haar.
Anders loop ik het risico groen te worden.
Maar voor nu ben ik er wel tevreden mee.
En ik lijn nog steeds, er moet nog 10 kilo af.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-03-2006 16:55 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 18 maart 2006 16:47 schreef Leviathanica het volgende:
Het moet nog wat donkerder, maar dat kan niet de 1e keer op heel licht haar.
Anders loop ik het risico groen te worden.
Maar voor nu ben ik er wel tevreden mee.
En ik lijn nog steeds, er moet nog 10 kilo af.

10

Levia, je ziet er echt perfect uit nu voor zover ik op fotos kon zien. Niet nog meer afvallen!!!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 19-03-2006 2:00 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 18 maart 2006 16:47 schreef Leviathanica het volgende:
er moet nog 10 kilo af.


Doe jij maar ff kalmpjes aan. je nieuwe kleurtje vind ik trouwens geslaagd!


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 11-04-2006 23:38 by Dolk Profiel van Dolk

Kleine tip meiden: de kappersschool. Knippen vanaf vijf euro, verven vanaf 22 (kort haar). Best goed te doen toch?!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-04-2006 23:49 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 11 april 2006 23:38 schreef Dolk het volgende:
Kleine tip meiden: de kappersschool. Knippen vanaf vijf euro, verven vanaf 22 (kort haar). Best goed te doen toch?!


Hm, en tóch vind ik dat niet echt een prettig idee. Ik wéét dat er docenten e.d. bij zijn en dat er misschien weinig fout kan gaan, toch ga ik liever naar m'n favoriete kapper (en dan nog het liefst ook naar een favoriet persoon) om m'n haar te laten verven. Knippen zou ik misschien nog eens wagen, dat is toch 'alleen puntjes knippen'.


..."Hate can only create more hate"...


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 12-04-2006 20:14 by Morgil Profiel van Morgil

Wij heben een thuiskapster. Ze werkt overdag gewoon in een kapperszaak, en 's avonds verdient ze nog wat bij als thuiskapster. Ze knipt echt super goed, voor 6 euro pp. Koopje dus


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-04-2006 20:18 by MMayo Profiel van MMayo

Mijn haar is alweer zo lang rood dat ik nu een andere kleur wil, maar welke Ben geneigd om weer op paars over te gaan, tint maakt niet veel uit haha. Ehrr of andere opties.. hmz.


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 12-04-2006 23:25 by Dolk Profiel van Dolk

quote:
Op 11 april 2006 23:49 schreef Immortella het volgende:
Hm, en tóch vind ik dat niet echt een prettig idee. Ik wéét dat er docenten e.d. bij zijn en dat er misschien weinig fout kan gaan, toch ga ik liever naar m'n favoriete kapper (en dan nog het liefst ook naar een favoriet persoon) om m'n haar te laten verven. Knippen zou ik misschien nog eens wagen, dat is toch 'alleen puntjes knippen'.


Geloof me... er staat 10 man om je heen. Ze praten dan misschien niet met jou, maar 20 ogen zien meer dan 2!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-04-2006 12:59 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 april 2006 23:25 schreef Dolk het volgende:
Geloof me... er staat 10 man om je heen. Ze praten dan misschien niet met jou, maar 20 ogen zien meer dan 2!


Je hobby is overdrijven?

Anyway, valt reuze mee die kappersschool. Ervaren docenten controleren na afloop je kapsel en knippen het indien nodig bij. Voordeel is dat die leerlingen erg voorzichtig zijn en daardoor niet teveel afknippen. Kosten zijn in Zwolle 8,80 voor knippen.

Ik wil trouwens deze haarkleur:


Momenteel paars/zwart gedingest.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 14-04-2006 13:10 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 14 april 2006 12:59 schreef MMayo het volgende:
Je hobby is overdrijven?

Anyway, valt reuze mee die kappersschool. Ervaren docenten controleren na afloop je kapsel en knippen het indien nodig bij. Voordeel is dat die leerlingen erg voorzichtig zijn en daardoor niet teveel afknippen. Kosten zijn in Zwolle 8,80 voor knippen.

Ik wil trouwens deze haarkleur:


Momenteel paars/zwart gedingest.


Hmmm, dat wordt een hele klus dan


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-04-2006 13:25 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 april 2006 13:10 schreef Unholy Mary het volgende:
Hmmm, dat wordt een hele klus dan


Dat valt vast reuze mee


herrie
Usericon van herrie
Posted 17-04-2006 17:29 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 18 maart 2006 16:47 schreef Leviathanica het volgende:
Het moet nog wat donkerder, maar dat kan niet de 1e keer op heel licht haar.
Anders loop ik het risico groen te worden.
Maar voor nu ben ik er wel tevreden mee.
En ik lijn nog steeds, er moet nog 10 kilo af.


10 kilo maar? dan kun je net zo goed niet lijnen.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 21-04-2006 18:01 by IJsregen Profiel van IJsregen

Ik wil m'n dreads of bijverven, of er een ander kleurtje in... Zou de henna van een half jaar terug (laatste keer dat ik het met henna geverfd heb, daarna met chemische zooi bijgekleurt), nog steeds schadelijk zijn m.b.t. blonderen?


Disko Disko Partizani


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2006 18:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 april 2006 18:01 schreef IJsregen het volgende:
Ik wil m'n dreads of bijverven, of er een ander kleurtje in... Zou de henna van een half jaar terug (laatste keer dat ik het met henna geverfd heb, daarna met chemische zooi bijgekleurt), nog steeds schadelijk zijn m.b.t. blonderen?


Ligt een beetje aan je haar, men zegt dat je het helemaal moet laten uitgroeien voor je met andere verf bezig kunt gaan. Bij mezelf nu al voor de zoveelste keer met chemische verf bijgekleurd over de henna kleuring heen en er is niks mis gegaan. Gewoon even uitproberen op 1 dread ofzo?


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 21-04-2006 18:09 by IJsregen Profiel van IJsregen

Ik heb mijn haar ook al over geverfd met chemische zooi, gewoon even de boel weer wat roder, en dat wou ook prima. Had al gehoopt dat jij zou reageren. Stond me bij dat je ervaring had met henna in combi met chemische troep. Kun je over dat ontkleurder/blondeerzooi direct een andere kleur gooien? Ben nog even kijken wat ik wil.

Dan nog even aan Levia; Hoe heb jij je haar zo witblond gekregen?


Denk alleen niet dat dit een Jorna-kapsel is...


Zoiets lijkt me ook wel tof.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 21-04-2006 18:10]


Disko Disko Partizani


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-04-2006 18:14 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik heb het 3x gebleekt en toen een asblonde verf erdoor om de ergste gele stukken blond te krijgen en daarna wassen met zilvershampoo.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 21-04-2006 18:15 by IJsregen Profiel van IJsregen

3x geblondeerd dus? Achter elkaar of... Whelp.


Disko Disko Partizani


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-04-2006 18:17 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 21 april 2006 18:15 schreef IJsregen het volgende:
3x geblondeerd dus? Achter elkaar of... Whelp.

Ja, achter elkaar.
En niet kaal!!
Maar het dunt je haar uiteindelijk wel wat uit hoor, maar bij jou blijven die haren toch in je dreads vastzitten.
Daarom heb ik het nu weer in mijn natuurlijke kleur en ga ik het af en toe met een spoeling kleuren, dat is minder schadelijk.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2006 18:19 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 april 2006 18:15 schreef IJsregen het volgende:
3x geblondeerd dus? Achter elkaar of... Whelp.


Haha ik zou het als ik jou was zelf niet 3 keer gaan blonderen.. ivm je dreads = poreus haar. Straks breek je het af ofzo hehe. Maarre na het blonderen kun je het op zich wel direct weer een ander kleurtje doorheen gooien. Je haar voelt dan wel echt superdroog aan en daarna moet je ook echt wel even een haarmaskertje of zoiets doorheen mieteren. Het is wel een aanslag op je haar, maar het kan dus wel.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 21-04-2006 18:20 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 21 april 2006 18:19 schreef MMayo het volgende:
Haha ik zou het als ik jou was zelf niet 3 keer gaan blonderen.. ivm je dreads = poreus haar. Straks breek je het af ofzo hehe. Maarre na het blonderen kun je het op zich wel direct weer een ander kleurtje doorheen gooien. Je haar voelt dan wel echt superdroog aan en daarna moet je ook echt wel even een haarmaskertje of zoiets doorheen mieteren. Het is wel een aanslag op je haar, maar het kan dus wel.

Superdroog is prima, haarmaskertje minder. Hihi, ik heb net nodig wat 'gezond' haar niet nodig heeft. Maar inderdaad wel verzorgend spul erin, speciaal voor dreads (lees; Cocos... ). Hoop dat het wil, maar ik schijt 'm ook wel een beetje...


Disko Disko Partizani


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2006 18:20 by MMayo Profiel van MMayo

Oja, door dat rode henna gebruik van jou is de kans op oranje haar ook best aardig groot. Het is gewoon even uitproberen op een dread voor je alles in eens gaat doen hehe.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 21-04-2006 18:22 by IJsregen Profiel van IJsregen


Leuk. Oranje zou niet eens zo erg zijn, maar dan zou het niet hier oranje, daar blond (uitgroei) enzo moeten zijn. En eerst even 1 proberen lijkt me een goed plan ja.

-Jank-

Ik zal zo mijn moeder nog even vragen.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 21-04-2006 18:22]


Disko Disko Partizani


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-04-2006 18:23 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Iew, die cocoszooi stinkt!!
Ik had vroeger op school een paar klasgenoten die dat gebruikten, heel het lokaal vergeven van de stank.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen