IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk part 2 Vorige pagina | Volgende pagina
IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 02-10-2005 19:59 by IJsregen Profiel van IJsregen

Het ging over bier he, niet over 'helemaal geen alcohol'.
En dus; nee.


Disko Disko Partizani


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 02-10-2005 20:17 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 2 oktober 2005 19:58 schreef ghoulliette het volgende:
helemaal geen alcohol meer? Alcohol= suiker.
Suiker is niet per se slecht..
Koffie met zoetjes was erger dan met suiker omdat suiker ook de verbranding bevordert...

(Wel mits met mate)



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-10-2005 22:06 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 2 oktober 2005 12:02 schreef zillah-morte het volgende:
Idd Immo. klopt helemaal.
Tips voor middeltjes in je haar dan?
Ik heb het soms nogal springerig, en niet luchtig.


Ik gebruik zelf o.a.

*Tigi - Ego Boost (Heel erg verzorgend/gladmakend/houdt 't haar levendig, herstelt en beschermt beschadigd en droog haar)
*Tigi - Girl Toys (Glansserum, tegen droge punten)
*Tigi - Chocolate Head (Krachtige hersteller voor droog/beschadigd/geverfd haar)

(http://www.tigihaircare.com/nl/products/)

En verder:

*Elvive - Anti-frizz serum
*Andrélon - Booster
*Dove - Beschermende conditionerspray

Verder gebruik ik soms producten van Goldwell.

Shampoo/conditioner/haarmasker gebruik ik van Dove Intense Care.

(Ja, ik ben een haarverzorgingsproducten-addict ).
Uiteraard gebruik ik niet altijd alles door elkaar heen


..."Hate can only create more hate"...


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 02-10-2005 23:00 by Dodo Profiel van Dodo

ik haal er gewoon een kam doorheen en dan vind ik het wel best


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 02-10-2005 23:10 by Morgeve Profiel van Morgevehttp://marlijndejager.wordpress.com

quote:
Op 2 oktober 2005 23:00 schreef Dodo het volgende:
ik haal er gewoon een kam doorheen en dan vind ik het wel best


Ja, vind al die suffe middeltjes voor in je haar ook alleen maar vies.

Ik heb wel vaak vreemd in elkaar zittende kapsels, maar zonder allemaal rotzooi (gelletjes, smeerzooi). nergens voor nodig.



Dodo
Usericon van Dodo
Posted 02-10-2005 23:16 by Dodo Profiel van Dodo

quote:
Op 2 oktober 2005 23:10 schreef Morgeve het volgende:
Ja, vind al die suffe middeltjes voor in je haar ook alleen maar vies.

Ik heb wel vaak vreemd in elkaar zittende kapsels, maar zonder allemaal rotzooi (gelletjes, smeerzooi). nergens voor nodig.





haha en komt er nog eens bij als ik er ooit eens wax,gel, lak of wat dan ook er in doe en het wat "wilder" maak, is het 5 minuten weer "normaal" lang leve zwaar haar... en heb ik het ook nog maar halflang ofzo


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-10-2005 23:30 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 2 oktober 2005 23:10 schreef Morgeve het volgende:
Ja, vind al die suffe middeltjes voor in je haar ook alleen maar vies.

Ik heb wel vaak vreemd in elkaar zittende kapsels, maar zonder allemaal rotzooi (gelletjes, smeerzooi). nergens voor nodig.




Haarverzorging vies? Hmmm, vreemde ideeën heb jij...

Nogmaals; ik gebruik zelf ook geen gel of haarlak of dat soort prut. Heb heel lang haar, zonder apart model dat gestyled hoeft te worden o.i.d.
Maar omdat ik het zo lang heb, en het regelmatig geverfd heb, behoeft het wel enige verzorging om het mooi, levendig en glanzend te behouden. Niks vies dus .


..."Hate can only create more hate"...


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 02-10-2005 23:34 by Dodo Profiel van Dodo

Gel e.d is vies, verzorgingsproducten zoals maskers niet.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 02-10-2005 23:35 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

Verf jij je haar nog Immo?


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 02-10-2005 23:36 by Morgeve Profiel van Morgevehttp://marlijndejager.wordpress.com

quote:
Op 2 oktober 2005 23:30 schreef Immortella het volgende:
Haarverzorging vies? Hmmm, vreemde ideeën heb jij...

Nogmaals; ik gebruik zelf ook geen gel of haarlak of dat soort prut. Heb heel lang haar, zonder apart model dat gestyled hoeft te worden o.i.d.
Maar omdat ik het zo lang heb, en het regelmatig geverfd heb, behoeft het wel enige verzorging om het mooi, levendig en glanzend te behouden. Niks vies dus .


ben niet tegen haarverzoring. Ik kam m'n haar ook goed (heb erg dik lastig lang haar, dus daar moet ik ook enige verzorging op toepassen) ben tegen al die rotzooi. Heeft ook wel iets met luiheid te maken hoor. onder de douche heb ik trouwens wel onnodig veel lekker geurende creme-dingetjes. Maar ik vind het gewoon vies als mensen hun haar volproppen met die smeerzooi. Een klein beetje geeft niet hoor.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 02-10-2005 23:48 by Dodo Profiel van Dodo

ik zou wel heel graag super lang zwart haar willen hebben.. Maar goed heb dat er nu net uit laten groeien.. dus laat ik dat zwarte maar weg. Ik wil gewoon een bos super lang haar ! dat is mooi


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 03-10-2005 0:03 by Morgeve Profiel van Morgevehttp://marlijndejager.wordpress.com

ik vind lang haar ook mooi ja. Had wel heel graag van die mooie krullen gewild, dat kan je zo mooi opsteken.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 03-10-2005 0:07 by Dodo Profiel van Dodo

ach ik houd niet van opsteken, kan ook niet met mijn zware haar helaas. maar zo is het altijd "headband-klaar"


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 03-10-2005 0:08 by Morgeve Profiel van Morgevehttp://marlijndejager.wordpress.com

quote:
Op 3 oktober 2005 0:07 schreef Dodo het volgende:
ach ik houd niet van opsteken, kan ook niet met mijn zware haar helaas. maar zo is het altijd "headband-klaar"


nou ja, ik heb ook heel zwaar haar, maar met een goeie knip en een paar elastieken krijg je het wel opgestoken hoor


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2005 0:09 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 2 oktober 2005 23:35 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Verf jij je haar nog Immo?


Heb het nu al een tijdje niet meer geverfd.. Ik heb denk ik een uitgroei van zo'n 8 centimeter, al valt het niet zo heel erg op. Alleen in de zon, dan wel .

M'n haar hangt nu nog 5 á 10 centimeter boven m'n bilnaad, en is dus erg lang. Door 't vele verven gingen vooral de punten op een gegeven moment wel erg snel 'dood' en werden erg droog/pluizig. Daarom ben ik ff gestopt met verven, maar ik weet niet wat ik in de toekomst weer ga doen .

quote:
Op 2 oktober 2005 23:34 schreef Dodo het volgende:
Gel e.d is vies, verzorgingsproducten zoals maskers niet.


Juist. En mits je er niet teveel in doet, geeft het je haar alleen maar glans en vitaliteit (he bah, ik klink als een suffe reclame-spot)...

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 03-10-2005 0:11]


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2005 0:13 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 3 oktober 2005 0:08 schreef Morgeve het volgende:
nou ja, ik heb ook heel zwaar haar, maar met een goeie knip en een paar elastieken krijg je het wel opgestoken hoor


Je komt me trouwens enorm bekend voor, ik zag dat je journalistiek doet in Zwolle.. Op Windesheim toevallig?


..."Hate can only create more hate"...


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 03-10-2005 0:14 by Morgeve Profiel van Morgevehttp://marlijndejager.wordpress.com

quote:
Op 3 oktober 2005 0:13 schreef Immortella het volgende:
Je komt me trouwens enorm bekend voor, ik zag dat je journalistiek doet in Zwolle.. Op Windesheim toevallig?


Ik heb daar twee jaar gestudeerd ja. Jij ook zo iets dergelijks in die buurt?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-10-2005 0:14 by MMayo Profiel van MMayo

Gebruik voor mijn haar alleen wat krullenmouse van Andrelon. Als ik het was gebruik ik diverse shampoo's, ik wissel af. Oja en uiteraard altijd een creme spoeling en als mijn haar erg droog aan voelt dan een haarmaskertje.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2005 0:16 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 3 oktober 2005 0:14 schreef Morgeve het volgende:
Ik heb daar twee jaar gestudeerd ja. Jij ook zo iets dergelijks in die buurt?


Nouja, ik heb iig vier jaar gestudeerd op/aan Windesheim, ben net klaar. Geen journalistiek, toch kom je me enorm bekend voor op de één of andere manier.

Hmmm...


..."Hate can only create more hate"...


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 03-10-2005 0:16 by Dodo Profiel van Dodo

ik heb meestal fructis voor snel vet wordend haar , helaas heb ik dit.. kon ik laatst niet vinden .. heb maar iets van andrelon gepakt, ruikt wel lekker.. zomertarwe ofzo.
Maar goed het is wel zo hoe vaker je je haar wast, des te sneller het vet word. Gelukkig heb ik daar helemaal geen last meer van


@ degene met monsterlijk lang haar(immortella dus), 5 a 10 cm boven je bil dat wil ik ook !

[Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 03-10-2005 0:17]


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 03-10-2005 0:18 by Dodo Profiel van Dodo

wat is het trouwens stil hier rond dit uur...geen nachtbrakers ?


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 03-10-2005 0:18 by Morgeve Profiel van Morgevehttp://marlijndejager.wordpress.com

quote:
Op 3 oktober 2005 0:16 schreef Immortella het volgende:
Nouja, ik heb iig vier jaar gestudeerd op/aan Windesheim, ben net klaar. Geen journalistiek, toch kom je me enorm bekend voor op de één of andere manier.

Hmmm...


Ik heb ook twee jaar in Zwolle gewoond, woon vanaf juni in Nieuwegein. Ging je weleens uit, of naar Hedon? Ken je Mayo persoonlijk?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2005 0:18 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 3 oktober 2005 0:16 schreef Dodo het volgende:
ik heb meestal fructis voor snel vet wordend haar , helaas heb ik dit.. kon ik laatst niet vinden .. heb maar iets van andrelon gepakt, ruikt wel lekker.. zomertarwe ofzo.
Maar goed het is wel zo hoe vaker je je haar wast, des te sneller het vet word. Gelukkig heb ik daar helemaal geen last meer van


@ degene met monsterlijk lang haar, 5 a 10 cm boven je bil dat wil ik ook !


Hm, moet binnenkort weer een stukje af, het begint onderaan weer wat dun te worden .
En het is soms erg lastig hoor, draag het steeds vaker vast..

En oja, Fructis is helemaal niet goed voor lang haar! Is iets te agressief, je kan veel beter een wat 'zachtere' shampoo gebruiken, zoals Dove of Andrélon idd.


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2005 0:20 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 3 oktober 2005 0:18 schreef Morgeve het volgende:
Ik heb ook twee jaar in Zwolle gewoond, woon vanaf juni in Nieuwegein. Ging je weleens uit, of naar Hedon? Ken je Mayo persoonlijk?


Hedon kwam ik regelmatig ja, Popfront zo af en toe en ook de Rock-inn heb ik wel eens aan gedaan..

Enneh, Mayo ken ik wel ja, maar niet erg goed. Vooral van hier, en af en toe 's wat gekletst bij 'n concertje. Maar misschien komt daar binnenkort verandering in

@Mayo!


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-10-2005 0:21 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 oktober 2005 0:20 schreef Immortella het volgende:
Hedon kwam ik regelmatig ja, Popfront zo af en toe en ook de Rock-inn heb ik wel eens aan gedaan..

Enneh, Mayo ken ik wel ja, maar niet erg goed. Vooral van hier, en af en toe 's wat gekletst bij 'n concertje. Maar misschien komt daar binnenkort verandering in

@Mayo!


Hahahahahha!
Je mag wel bloemenmeisje worden, later..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen