|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij deze weten we dat Elsje een behaarde aap is. Disko Disko Partizani |
|
quote:Idd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: hebben vrouwen ook benen dan ? |
|
quote: GNAGNAGNAGNA |
|
|
|
extreem stijlloos.. I rest my case |
|
quote: Damn.... Je kunt je ook kleden zodat je er beter uitziet inplaats van slechter... Ik vind dit echt heel erg smakeloos. Als je geen smaak hebt laat iemand anders die dat wel heeft dan je kledingkeuze bepalen. |
|
Maar goed, hiet zat ik dus denkend dat vrouwen aleen een kont,kut,tieten en dan nog zon gat erboven waarmee ze kunnen zuigen hadden. Nu blijkt dat ze ook nog benen hebben, wat een openbaring. |
|
LOL |
|
quote: Sorry... Ben je nu boos? |
|
en voeten |
|
quote: er hangen overal borden van jezus met het bericht dat er een openbaring zou aankomen.. zou dit hem dan zijn? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: dat is toch mooi, lekker Goth, iets voor jou denk ik. |
|
In het openbaar? Nee dat vind ik dan weer niet kunnen |
|
quote: Ah, hier verkopen goths de straatkrant edit: Leuke duikbril op je hoofd [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-01-2006 18:03] |
|
quote: je zei vanmiddag nog dat je naar de hoeren wilde, zijn die dan niet openbaar? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Jawel maar ik hang hem er niet midden op straat in he |
|
Ik moet eten.. to all you lovely man (only the lovely ones tough) I rest my case |
|
quote: |
|
Jah ik twijfelde al.. maar ja dit maakt de dag van menig mierenneuker weer goed. I rest my case |
|
Disko Disko Partizani |
|
wat gaaf Suck my piss |
|
Aaahhh, 3 grote jongens tegen 1 harig meisje Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: t spijt me zeer maar ik vind dat 2-kleurige er echt NIET uitzien... mijn mening hoor, verder niet lullig bedoeld, maar ik vind dat je er een raar hoofd van krijgt (ook niet gericht op jou persoonlijk, voor ik straks weer ruzie krijg ) Ik vind t je VEEL beter staan als je t gewoon helemaal donker hebt, zoals op die laatste foto. als je dan echt 2 kleuren wil, doe dan plukken langs je gezicht, of een band over je haarpunten ofzo, dat vertekent je gezicht niet zo... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |