![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ow, kan ook wel ![]() Ben al jaren niet bij een kapper geweest ![]() ![]() |
|
21,50 ![]() |
|
Ik heb het wel eens in vlechten met rood. Als ik het eruithaal lijkt het net of mijn fohn ontploft is. Heb nu gewoon mijn krullen al een hele tijd ![]() it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
Geen wonder trouwens dat zoveel Nederlanders klagen over te weinig geld hebben en armoede enz. als vrouwlief elke keer zo'n kapitaal neerlegd bij de kapper. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Zat ik er toch niet zo heel ver naast ![]() ![]() |
|
quote: Ziet er goed uit! Heb je die avatar trouwens sinds kort? dacht altijd dat je een kerel was (sorry ![]() Tot ik vandaag een keer die foto zag en in je profiel keek ![]() ![]() |
|
Nope ik heb die avi al een tijdje ![]() it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
quote: Tsja,... Als ze daar niet over klagen, dan klagen ze wel over 't feit dat hun eigen vrouw er niet uit ziet/zich niet goed genoeg verzorgt ![]() M.a.w.: Wees blij!! [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 18-03-2006 14:40] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ow is me niet opgevallen dan ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb die foto ook wel eens gepost in de fototopic ![]() it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
LOL! ![]() |
|
quote: ![]() |
|
LOL 2.0 ![]() |
|
haha ![]() it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
LOL XP Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Ik heb liever dat ze over hun eigen vrouwen klagen hoor. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik heb liever dat er helemaal niet geklaagd word! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Precies! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Klagen over uiterlijk of het nou je eigen uiterlijk is of dat van een ander, is zoiezo vermoeiend en onzinnig. it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
Zo! Heeft ook iemand het licht gezien.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Hoezo? Mij heb je nog nooit horen klagen ![]() it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |