|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bah bah bah, ik haat de piercer waar ik geweest ben. Ik heb een tijd terug ringetje laten zetten, ben paar weken daarna langsweest met klacht dat er een gleuf in de binnenkant van m'n lip kwam waar de piercing tegenkomt, piercer stelt me gerust.. Nu dus een diepere gleuf in m'n lip omdat ik naar dat stomme mens geluisterd heb. Ik met m'n domme kop dus gewoon die piercing laten zitten. Nu dus een staafje erin laten steken, hopen dat dat gleufding heelt en dan een groter ringetje erin. Grrr. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Je hebt dus gewoon een tijdlang met een te klein piercing ringetje in gelopen? Hoop voor je dat het weg trekt maar ben er bang voor.. |
|
Ik hoop het ook, dat vrouwmens zegt van wel, maar of ik haar geloof? Het gleufje is gelukkig aan de achterkant en nog niet zo extreem diep, maar het is er wel. Het is nog week enzo,n dus misschien (hopelijk dus) heelt het nog. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: oke tijd om te stoppen met je dieet dan. ik ben 174 en 67. dus je gewicht zit wel goed hoor. |
|
68 hoe krijg je dat voor elkaar ? wat is je geheim ???? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je ziet er op deze foto niet erg gezond uit, vind ik dan. |
|
ik 1.83 en 66 kilo en dat is ok. Maar levia, je bent nu mooi. Als je afvalt word je er lelijker op en dat is zonde van de moeite. Overgewicht hebben is niet goed maar ondergewicht net zo goed niet. Verder, je haren zijn wel mooi. Maar is het niet gruwelijk slecht om het zo vaak te verfen? Toen ik mn haar nog zwart had en het eens in de 3 a 4 weken verfde ging het écht dood namelijk. Subtiel kamerolifantje |
|
wow, Leviathanica, ik vind je nu nog een mooie meid maar overdijf het niet....starks heb een ingevallen koppie met van die holle ogen erin..... You suck and that's sad |
|
aargh jullie zijn langer en wegen minder dfan mij, tsja nu moet ik ook maar gaan dieten |
|
quote: Oh een week.. nou dan moet het nog wel goed komen en heb je alleen een afdruk van het ringetje in je lip staan. Maarre volgende keer maar andere piercer opzoeken he. |
|
quote: Neenee, niet een week, maar dat gleufje IS week. De piercing zelf heb ik al van februari.. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Oh haha, lees niet goed. Nouja hopen dat het beter gaat dan maar. |
|
quote: doe maar niet, lijkt me prima gewicht haar verven, ik heb kale plekken gehad door het verven ben toen een aantal maanden helemaal gestopt en nu begin ik weer voorzichtig te verven maar een volle bos heb ik nog niet Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Nu een dagje zonder ringetje, en het ziet al beter uit, dus het komt wel goed. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
*ieks* |
|
quote: Millimeteren! Dan komt t geheid dikker terug Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: dus kale mensen moeten toch hun hoofd gewoon gaan scheren en dan uiteindelijk hebben ze (weer) een volle haardos??? neen raspy, wat jij zegt,dat is echt een fabeltje denk ik |
|
quote: Gedeeltelijk is het wel zo. Op plekken waar er geen haar meer groeit, is het nutteloos, maar als je haar kapot is, door permanent, of verfen, waardoor het broos is geworden, kan je het afknippen en komt er gezond haar voor terug. Allen moet je het niet weer gaan kleuren. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
En vrouwen met kort haar zijn vét lekker natuurlijk. Niet per definitie natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ech nie vrouwen --> lang haar!!! (zonder dreads dan weer wel ) |
|
/me noteert nooit naar Rasputin zn mening luisteren |
|
Heel goed "SadistikFuk" Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: heb ik ooit ook gedaan maar dan alleen aan de zijkanten (hoe fout ) maar echt beter kwam het niet terug hoor. Ik heb denk ik al sowieso slecht haar van mezelf dan Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ik ken het. Ik heb blond haar, en dat is dus over het algemeen dunner. Ik hoef er maar een kleurtje in te gooien. En een negatief resultaat is gelijk zichtbaar... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |