|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Helemaal mee eens! Moet je gewoon eens zeggen "ja, klopt, vet varken! Je ziet er gewoon niet uit! Val eens af ofzo!" gaan ze meteen huilen, en allerlei eetstoornissen ontwikkelen. Weten ze ook wat dat is, met hun grote bek! Bruce Banner |
|
1 woord: VROUWEN On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Die reclame van de McDonalds is grappig, waarin die man aan zijn vrouw vraagt of ie een dikke kont in die broek heeft. "Maar schatje je hebt helemaal geen dikke kont, je hebt juist een hele mooie kont." "En waarom zeg je dat dan nooit? Nee laat maar, dit wordt weer een leuk weekend!" |
|
quote: Of die van de laarzen. Deze zijn leuk. Maar ja ik heb niets met ribbeltjes. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ben jij daarom zo dun? |
|
quote: Haha ja daar moest ik ook om lachen! |
|
quote:Face it, zo zwaar is het mannenleven. |
|
quote: Ja idd. Het is voor de meeste gevallen iets overdreven, maar toch wel herkenbaar. Zo zijn we nou eenmaal On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ook heel herkenbaar uit die spot, 'Gaan we morgen toch weer terug' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://www.mcdonalds.nl/swf/videoplayer.swf?filmURL=../files_content/downloads/Bellen.swf Deze is ook leuk (wel n beetje groot beeld) |
|
quote:Gevolgd door een uiterst typische *zucht*. Toffe reclame's. |
|
quote: Hehe, vooral dat 'Kan het wat zachter' herkenbaar! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Grr, bolletje van het tijdelijke staafje in m'n lip is er uitgepleur en spoorloos. Nu dus tot morgen heel voorzichtig eten enzo anders flikkert dat ding eruit en het erin steken is al zo pijnlijk. Wat doe ik mezelf toch aan. Morgen maar snel een groter ringetje erin duwen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Welnee Ik heb dezelfde lengte en gewicht (nouja, 66 meestal dan) en vind mezelf prima zo |
|
Ik vind jullie allemaal maar vlieggewichten Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Vrouwen die tevreden zijn met zichzelf, gatverdamme. |
|
Tevreden mensen! |
|
quote: Ja, naar he. |
|
quote: Lekker mee gaan squatten |
|
quote: Walgelijk. |
|
quote: Te licht Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
signature |
|
quote: Ik moet zeggen dat de nude versie wel ERG nep er uit ziet. OF het zijn gewoon nep tieten... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
neptieten? Ik weet het niet, zien er best echt uit signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |