|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je moeder. |
|
[quote]Op 5 december 2005 19:40 schreef Ashildr het volgende: Waz je haarkleur nuu dan?[/quot Ik heb het nu felrood met een roze gloed eroverheen!!! |
|
quote: Lijkt me wel leuk |
|
Nivea honingmasker voor je gezicht is fijn |
|
Volgens mij is het meest zinnige wat je nu nog in dit soort topics kan zeggen: "*zucht*... ja lieve" of "*zucht* je hebt gelijk schat" Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: .... Ik ben allergisch voor woorden als lieve en schat |
|
quote: yeah ik heb een huismerk van iets, honing/melk masker.. erg prettig |
|
quote:Oww Mayo lieve schat Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
17 dec. maar es weer naar de kapper.. Kword weer donkerblond.. peper en zout kleur... bah.. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Het probleem met vrouwen en dat uiterlijk is dat zo'n beetje alle vrouwen daar zoveel mee bezig zijn; je kan bijna niet meer achterblijven. Ik kan me niet herinneren dat dat vroeger (hoor de kleine nou) zo'n issue was. Make-up deed je op als je je ging verkleden voor carnaval ofzo, leuk! Maar ik ben het ermee eens; wij vrouwen zaniken eigenlijk teveel over ons uiterlijk. Terwijl het zo averechts werkt; sommige minpunten merken mensen pas op als je er zelf over begint. Maar om niet hypocriet te worden; ik kan er zelf ook heel schuldig aan zijn, hoor. Interessant topic. "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
|
quote: heb je gelijk in.. wij zaniken teveel.. maar wat ook vaak voorkomt is dat je er dagen over loopt te klagen en klagen maar er verder geen hol aan doet... aj toch zo de pest erin hebt doe je er toch wat aan, anders heb je dat ook niet.. de ene vind dat ze te kleine tiete heeft, de ander weer een te dikke kont, de ander doet make up op alsof et een theatervoorstelling.. en klaagt dan dat ze pukkels krijgt.. iedereen is zoals die is, en op een gegeven moment moet je toch met jezelf leren leven, kun je dat niet, of ben je ergens ontevreden over moet je er wat aan gaan doen.. en natuurlijk et zit in de aard van het beestje dus wijfe blijven et waarschijnlijk nog doen tot aan het van tijden maar ja.. et kan altijd iets minder In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
heb gisteren mijn haar gewassen en cremespoeling van herbal. Wat heerscht die shampoo ! |
|
quote: STERF STINKGOTHIC |
|
quote: Lekker boeiend, iedereen moet het maar lekker voor zichzelf weten, alleen is hoofdletter gebruik wel handig voor het leesgemak. |
|
Tsja 'doe er dan gewoon wat aan' gaat volgens mij niet altijd op. Veel dingen waar vrouwen over klagen is niet gemakkelijk iets aan te doen. Brede heupen? Doe je best, maar als dat je bouw is kun je graatjemager worden; zitten ze er nog. Stevige benen/billen/buik; plaatselijk afvallen is niet gemakkelijk, gaat vaak ten koste van andere lichaamsdelen. Borstvergrotingen zijn mogelijk als je heel veel geld hebt....ook niet voor iedereen haalbaar. Vrouwen klagen volgens mij juist váák over dingen waar ze eigenlijk niks tot weinig aan kunnen doen. Oké, te dik zijn... daar zouden ze iets aan kunnen doen. Maar volgens mij zijn de meeste vrouwen die daarover klagen in werkelijkheid helemaal niet te dik. [Dit bericht is gewijzigd door Dulce_licores op 06-12-2005 11:19] "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
|
och beetje nekschot lost veel op |
|
Sorry hoor, maar vrijwel onleesbaar die post van jou. Je mag best zinnen achtermekaar zetten hoor, ipv alle zinnen op een nieuwe regel. Jij gebruikt iig wel hoofdletters. @ dulce dinges @Jenje: Ja! Zullen we met de jouwe beginnen dan? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-12-2005 11:14] |
|
Zie post; zo beter? "What? No. We can't stop here. This is bat country. " |
|
quote: Stukken beter leesbaar! |
|
quote:Gaat over vrouwen hier ... |
|
quote: Jij hebt geen vrouw maar een vent? Nee okee, sorry.. dan was het offtopic. |
|
quote: En die lijsten we in ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
[mutsmodus]Dames, lekker modebewust als ik ben, heb ff advies nodig (heb geen vrouwen in de buurt momenteel!). Sinds ik ben afgevallen pas ik weer in een aantal kleren (hoera!). Maareh kan onderstaand rokje nog anno 2005? Wil het morgen aandoen [/mutsmodus] |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |