|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: ik ben wel het mannetje hoor "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hehe, ik lees het nu pas, wat een gezeur zeg. Maar die Elsjefiederelsje zie ik niet meer op het forum. Oja, ontopic: Ik ben nu weer helemaal blond, uitgroei is weg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik mis Elsje wel hoor... |
|
aber nicht hëus |
|
Doe even normaal joh. |
|
Ontzettende facisten hier. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik lees dit ook nu pas, wat een mooie aflevering van de ZM-soap weer! Meer Elsje graag! Op je knie en pijp voor genade! |
|
http://www.videocodezone.com/videos/f/funny_videos/stupid_girls.html Gave clip. Leuke statement van een verknipte wereld.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Moeilijk moeilijk, ik zit te twijfelen.. Hoewel ik mijn witblonde haar wel leuk vind is het nu wel heel dun en kan het niet lang worden. Dus ik wil het misschien in mijn eigen kleur (laten) verfen. Dus een beetje uitgroei kweken en dan naar de kapper. Want is het zo dat als je je geblondeerde haar midden/donkerblond verft (mijn eigen kleur) dat het dan groenig wordt of kan ik het wel zelf doen. Iemand ervaring? [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-03-2006 20:06] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ja, ik zit ook met hetzelfde probleem, dat ik m'n haar wil kleuren, maar ook met dat probleem van welke kleur het gaat uitslagen.. En de kapper is zo verdomd duur. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik heb dat wel vaak mis zien gaan. 'K zou het even aan de kapper vragen [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 14-03-2006 20:13] |
|
quote: Ga ik ook wel doen denk ik, als het eenmaal mijneigen kleur weer is hoef ik er niks meer aan te doen en dan kan het langzaam herstellen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dus van: Naar (ongeveer): [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-03-2006 20:14] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: En als je signature verandert in "lijkt niet op sinead o'connor ", dan weet ik hoe laat het is. sorry. |
|
quote: Hehe, hij is leuk, maar zover laat ik het niet komen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ben blij met mijn enorme dunne maar ook natuurlijke zeer blonde (witte) haar. Is weer eens wat anders dan zwart. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Blij met dun haar? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Je wilde toch rood? Gewoon doen hoor.. anders wil ik het ook wel voor je verven als je eens in de buurt bent. |
|
met dun haar neem je beter rood of iets amberkleurig haar. Door de sterkte van de kleuring neem je de aandacht weg van de dikte. Je kan er ook de illusie mee wekken dat er minder schaduw inzit omdat de kleur sterker doorkomt. signature |
|
quote: Naja, vind het nog redelijk gaaf. Maar het ging vooral om de prachtige exotische gave glimmende natuurlijke kleur. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Leco, ben jij het?? |
|
quote: [/quote] Laat maar.. [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 17-03-2006 13:27] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |