|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vet hard trainen meid, spieren kweken, dan gaat afvallen veel sneller Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Spierweefsle is zwaarder als vetweefsel toch .. dus dan wordt ze niet lichter ... |
|
quote: Misschien hadden we toch niet bij de Mc Donalds moeten gaan eten dan |
|
quote: Klopt. Maar ik had zo'n hongerdebonger!! Die ene keer dat ik daar eet kan nog wel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Met die wazige lui daar. Noord Brabant for teh win. |
|
quote: Haha, die onopgevoede kutkoter!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ach, het zal vast niet zo erg zijn! De weegschaal is je vriend! Meestal... @Rasputin: Gaat afvallen sneller als je spieren kweekt? Dat wist ik niet. @Jenje: Gaat niet perse om het gewicht, het gaat om de lijn, die ik dus dunner wil, en in broeken van vroeger passen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ik weet niet waar jij je weegschaal koopt maar die van mij is gemeen, af en toe gromt hij zelfs naar me. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hehe, zijn pa was net zo dus dan komt er ook niet veel terecht van de opvoeding. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-05-2006 21:28] |
|
quote: Moet je africhten! Naast de mijne staat een grote sloophamer, dat helpt wel. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: True, maar goed, de spiegel zegt meer dan de weegschaal!! Mijn punt was, dat als je meer spierweefsel hebt, je meer gaat verbranden, dus meer calorieen gebruikt, en dus sneller afvalt, en op een prettiger manier. Enzo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Roze plukken nu dus, maar nu wil ik het weer rood maar ik kan maar geen mooie, uitwasbare, rood vinden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hehehe, dat jouw haar nog niet aan het uitvallen is van al dat geverf. Dit staat je wel leuk trouwens, beter als dat blond. Al staat die donkere kleur (je eigen kleur?) je het beste imho. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik vind mijn eigen kleur zo saai. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat komt pas als ze 40 is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dan neem ik wel een paar pruiken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ok, als je vind dat ik me nergens mee moet bemoeien moet je het zeggen hoor, maar... Jij was toch bezig met afvallen he? Lijkt het je dan niet nu eens tijd om te stoppen daarmee? Ik weet niet wat je gewicht nu is en wat je streefgewicht is, maar nu ziet het er goed uit. Ik zit toevallig een beetje in de wereld van het dieeten en afvallen enzo, en ik heb ook nooit een foto van je helemaal gezien, maar als ik zo naar je hoofd, gezicht en het beetje nek kijk wat ik zie lijtk het wel alsof je het doel een beetje voorbijgaat, en te dun wordt. (geen aanval!! is gewoon iets wat me opviel) |
|
quote: Het valt mee hoor. En mijn nek lijkt anders omdat ik mijn arm uitrek om die foto te maken. En misschien vind ik dun wel mooi. Ik ben het zo zat om een varken te zijn, ik wil dun zijn, en maak je geen zorgen, ik hou teveel van eten om daarmee te stoppen. Ik hou me aan het Southbeach dieet. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 04-05-2006 15:56] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Southbeach? Mag je dan alles nog eten? Ik wil er ook wat af hebben. Mijn vriendin heeft het probleem dat ze juist aan wil komen. Ze eet wel, alleen een aantal van die dagelijkse op gewichthouders/dikmakers eet/drinkt ze niet. Ze is nu 45 kilo. Wel klein, maar wel erg dun. Ze sport veel, daar is ze erg van afgevallen. Dus zowel afvallen als aankomen kan een probleem zijn. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Je haar is leuk Levia! Maar stiekem vind ik ook dat je gezicht een beetje... Uhr. Ingevallen lijkt. Disko Disko Partizani |
|
quote: Dat mag je vinden. Ik vind het niet erg, beter dit dan een bolle vette verkenskop. Hoeveel ben jij dan afgevallen? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
helemaal met je eens levia, ik vind het er goed uitzien mag ik vragen hoeveel je weegt en hoe lang je bent? het is iig wel echt heel duidelijk dat je veel kwijt bent Ik heb ook een sportabbonement laatste 5 kilo wil ik er voor juli af hebben en dat gaat ook wel lukken Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik ben 1.80 en weeg nu 68 kilo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |