|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dus Je moeder. |
|
Goed, wat ik dus al in het vorige topic wilde posten: Slechts de Eagels hebben den pure essentie van voetbal nog door. Dat kan je van die homo's van Kutrech niet zeggen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
juistem! daarom schreeuwen we het van zwolse balkons! Je moeder. |
|
quote: En het doorhebben van de pure essentie van voetbal brengt je naar de 15e plaats van de eerste divisie. Best netjes Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
nee een marokaan Je moeder. |
|
quote: je haalt kwantiteit en kwaliteit door elkaar Je moeder. |
|
quote: Dit las ik dus, maar de bron is mij onduidelijk. Ik geloof het niet; maar wie weet dat het waar is. NAC presteerde, zeker gezien de verwachtingen, ronduit slecht tot nu toe. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Goede grap van die Ratten. Replace Lok by Lokhoff. |
|
quote:Idd. Verspreid het woord des Heres! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Gouden Gids Divisie 15 Go Ahead 23 6 7 10 25 28 - 38 |
|
Dat is dus bijna exact het verhaal van het vertrek van Cees Lok, alleen alle namen vervangen door NAC-namen. Oh oh wat grappig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ADAU ADAU! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-12-2005 15:43] |
|
Ik vind het wel geestig, maar het persbericht is ook niet echt realistisch te noemen. Maargoed, binnenkort dus in 020 te horen "Huntelaar.. wie kent hem niet, huntelaar huntelaar een echte Ajaxied". Benieuwd hoelang ze dat volhouden, want volgens mij geldt de regel "Snel gekomen, snel gegaan" nog altijd bij 020. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Volgende: "Maaskant naar NAC Breda" hahahah "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Dus wat is het rijtje nu bij Ajax? Huntelaar Rosenberg Charisteas Babel Anastasiou Bouhkari Nou ja dan, De Ridder... Anastasiou zal wel vertrekken binnenkort. Maar wel een aardige drukte voorin. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
En nog steeds geen fatsoenlijke buitenspelers... ik denk dat ze die beter aan kunnen schaffen en met Rosenberg of Charisteas werken dan Huntelaar kopen die immers ook aangespeeld moet worden. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Nee joh, gewoon 4-4-2 blijven spelen zoals nu, met Rosenberg en Huntelaar. Werkt prima! Niemand gelooft toch eigenlijk al meer in het "Ajax-systeem" sinds eind vorige eeuw, op onze bondscoach na dan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik snap sowieso niet dat Huntelaar naar Ajax gaat. Als hij wacht kan hij volgend seizoen meteen naar het buitenland. Overwinteren in Europa doet Heerenveen ook. Mocht hij bij Ajax komen, is hij dan Champions League gerechtigd? Bij Feyenoord gaan Kalou en Kuijt toch wel weg volgend seizoen, dan zou hij alle ruimte hebben eventueel. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik hoop stilletjes dat Rosenberg wordt ingeruild. Ik denk namelijk dat hij het bij Heerenveen wél gaat maken. Maar ik denk niet dat ze 'm weg doen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Rosenberg begint de laatste paar weken eindelijk een beetje te spelen, dus die blijft wel. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Nee. Dat is juist zo kut. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat een domme beslissing van die Huntelaar. Hij zal wel een enorme zak geld krijgen, anders weet ik het ook niet. Een sportieve vooruitgang is het niet te noemen. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
mwha een beetje late reactie maar goed, m'n computer lag in puin. fantastisch voetbal weekendje met SPARTA dat eindelijk weer eens WINT fuck die arnhemse homo's mwhahahaha.plus dat Feyenoord verloor, en dat was helemaal fantastisch natuurlijk hahaha. Nu eerst dat kut Utrecht ( hallo Burzum ) afmaken en dan zijn we weer op de goeie weg !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Meen je dat nou of is dit de Heerenveen-supporter die spreekt? Of speelt alles tussen Barcelona en Chelsea in opeens volgend seizoen UEFA-cup? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Even nog uit vorige topic. quote: Kijk je alleen naar begrotingen dan hoeft er helemaal niet meer gevoetbald te worden en kan de ranglijst wel op die manier bepaald worden. Toen het 2-0 werd was het vrij simpel, 2 kansen...2 doelpunten. Effectief, alles behalve mooi....maar Ajax onwaardig naar mijn mening. Wat Ajax liet zien afgelopen zondag had niks met voetbal te maken, in die zin dat er vanaf de 1-0 al voorzichtig tijd werd gerekt waarbij voorzichtig snel ingeruild kon worden door opzichtig. NAC had zeker niet hoeven te verliezen....maar dan moeten die ballen er wel in, en dat schort nogal bij ons. Maar dat uit publiek van AJAX stelt ook daadwerkelijk niks voor. Komt geen lawaai uit, behalve als er gescoord wordt. Na 2 doelpunten werd er toch maar eens een "het zijn de homo's ja...ja..." ingezet. Was vroeger toch wel anders.... quote: Er is maar 1 echte B-side! quote: Ben je al over klap heen? Is je Lok altaar al opgeruimd? Maar het is het een slechte grap (staat ook op het forum van Voetbalprimeur, bijna hetzelfde niveau als de figuren die reageren bij voetbalzone.nl....met nadruk op bijna). Maar dat het NAC publiek een andere trainer wil is een understatement. quote: Zag ik eerst nog wel gebeuren net na z'n ontslag. Zeker omdat ie ook vaak te vinden is in cafe's hier in Breda. Ik zie de gelijkenis met Lokhoff.... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |