|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er gaan momenteel geruchten rond dat Foeke Booy weg gaat bij Utrecht en naar Brugge gaat. Dit zou gisteren ook gezegd zijn bij Voetbal Insite (iemand dat gezien?). Er staat echter niets op zowel vi.nl als op de pagina van FC Utrecht. Mogelijk weer net zo'n gerucht als vorig seizoen (toen zou hij naar Feyenoord gaan) |
|
quote: Godver, ook weer zoiets dit. 10.000 euro boete voor wat spreekkoren maar die stinkjoden komen er weer vanaf met een enorm populaire wedstrijd zonder uitpubliek. Dat treft Heracles waarschijnlijk harder dan Ajax aangezien die flink wat inkomsten mislopen. Bovendien zongen ze zelf ook de hele wedstrijd "kanker Utrecht" en daar hoor je niemand over. Godverdomme het halve uitvak slopen dan dan deze lullige "straf" ik kan me hier echt kwaad over maken. KN JODEN BOND [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-01-2006 22:45] |
|
What's new? Heb je de KNVB ooit een beslissing zien nemen die nadeliger is voor een van de grote 3 dan voor een andere betrokken kleinere club? Ik nog niet. Maar goed dat dat tuig van Utrecht trouwens eens aangepakt wordt. Die spreekkoren tegen Diba vorig seizoen waren op het randje maar moedwillig de minuut stilte na het overlijden van Ferry van Vliet vernaggelen een jaar of 5 geleden is nog lager dan laag. In het stadion in Breda kon je een speld horen vallen tijdens de minuut stilte ter nagedachtenis aan Di Tomasso (acuut daarna niet meer hoor). Blijkbaar zijn er voldoende clubs met minder fatsoen in hun donder en het is mooi dat daar hard tegen wordt opgetreden. "Ja maar dat zijn er maar een paar..." Niks mee te maken.. Uitbannen die flauwekul. |
|
quote: Gelukkig zitten er bij NAC allemaal lieverdjes Maargoed ik kan er niet echt over oordelen aangezien ik er niet bij ben geweest. Maar laatst bij de uitwedstrijd tegen Ado is er ook een minuut stilte geweest vanwege het overlijden van een supporter van Ado. Toen kon je ook een speld horen vallen. "we" kunnen het dus wel... quote: Hulde [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-01-2006 0:16] |
|
quote: Ja, Derksen zei dat dit eventueel speelde. En dat als Booy inderdaad weg zou gaan, dat Van Hanegem dan de belangrijkste kandidaat was om hem op te volgen als trainer bij Utrecht. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nee dan dit: quote: |
|
Pff wat een gezeik. Vraag dan of de beheerders van de fansites erbij kunnen zetten dat ze geen officiele site zijn. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Goed bezig Cees!: quote:En dan je maar afvragen waarom NAC nooit uit corners scoort maar in dergelijke situaties wel veel tegengoals krijgt.. |
|
http://www.nieuws.nl/162046/Nwankwo_Kanu_heeft_heimwee_naar_Ajax De middenvelders gaan allemaal naar Duitsland, maar spitsen zullen ze geen tekort aan hebben. |
|
Klopt De Jong gaat ook al naar HSV SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: en galasek naar Wolfsburg, net als Hoogendorp |
|
Heerenveen heeft ook weer eens een Deen gekocht... Vinnik niet erg trouwens, want die Scandinaviers doen het meestal prima hier. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Brrrr, morgen tegen Twente...als je ziet hoe goed die tegen Ajax speelden ...ik hou m'n hart vast Fuck the world and fuck you |
|
quote: Booy heeft het inmiddels wel ontkend. Vaag verhaal weer... |
|
Als ze t ontkennen is t meestal waar. Burzum, moest jij die nunslaughter zooi van mij nog ? Anders heb ik dr al iemand anders voor..... Fuck the world and fuck you |
|
ehhhhh nee laat maar, hehe. Beetje veel geld uitgegeven de laatste tijd |
|
quote: Nou dat lijkt me ook niet altijd. Als hij niet weg gaat moet hij dan zeggen dat het wel zo is? Als hij het ontkend is het immers waar |
|
Dacht al zoiets kan ik weer iemand anders blij maken Fuck the world and fuck you |
|
Prima. Ik dacht trouwens dat je ze inmiddels al lang verkocht had, hehe. |
|
pfff heb trouwens laatst de VI gekocht...mwhah,zat 1 goed interview in Fuck the world and fuck you |
|
Ja, welke? Ik heb een abonnement, maar hij zit nog in het plastic nu |
|
quote: ben zo aardig geweest om ze zolang voor je vast te houden Fuck the world and fuck you |
|
quote: Pils zal u ten deel vallen. weet alleen nog niet wanneer |
|
quote: ha, Met Van Tornhout natuurlijk Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |