|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom is dat niet op televisie? spelfout weggehaald... |
|
quote:Omdat ADO Den Haag - AZ uitgezonden zou worden en dat is afgelast...hadden ze hveen-ajax idd ook wel kunnen laten zien maar dat zal wel weer iets met uitzendrechten blabla te maken hebben. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Grmbl.... Ach, om kwart overtien met een pot bier in m'n kluiven effe lekker darten kijken. Ook leuk. spelfout weggehaald... |
|
quote:Sja anders had je vanavond naar Leeuwarden moeten klooien! *denkt weer even aan het helheim topic* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1-0 voor Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het lijkt erop dat men bij de hoofdstedelijke arrogantie het lek boven heeft . Die Huntelaar heeft verrekt weinig ambitie om zo'n stap terug te doen . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
4-1 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat wordt smullen zometeen bij De Wedstrijden. Ik haal er snel nog een paar uit de koelkast . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote:Ik doe met je mee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ach, zonder The Hunter is Heerenveen degradatiekandidaat.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Denk je nu eindelijk voldoende spitsen te hebben ? De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote:pff wat een bullshit zeg. Het is uiteindelijk 4-2 geworden trouwens. Bosvelt nog rood. en dan ga ik NU de tv aan zetten [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-12-2005 22:06] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Heerenveen van de joden gewonnen? Dikke vette heersch! spelfout weggehaald... |
|
Klasse |
|
Kijk eens aan. Nog even zo doorgaan en we hebben volgend jaar Haarlem - Ajax. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
de bal is rond |
|
quote: Nou er zat anders genoeg publiek! En ik vind het helemaal niet verkeerd dat het voetbal wel door gaat. De spelers worden al genoeg verwend laat ze ook maar eens bikkelen en je krijgt er leuke wedstrijden van kijk maar naar gisteravond! |
|
Qua voetbal kon het idd wel. Alleen was er een groot risico dat de uitspelende ploeg door het weer niet meer thuis kon komen en hetzelfde geldt voor het publiek. Er was niet voor niets een weeralarm afgekondigd... Maar goed, eind goed al goed....4-2 [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 31-12-2005 12:44] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Heersch! Goede aankoop dacht ik zo |
|
quote: Had ik persoonlijk niet verwacht; ben overigens wel benieuwd wat hij bij NAC bereikt. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote:Same here. Maar ik heb er wel vertrouwen in als hij met minder spelersmateriaal in een saaier stadion nog 8 punten meer dan Lokhoff met NAC weet te halen. |
|
Ik zal even naar je zwaaien de 22e |
|
quote:Is goed. Vanuit het uitvak gezien aan de overzijde rechts schuin boven het doel een rij of 2 onder het dak. Ricardo zal dan wel naast me zitten dus zwaai ook maar meteen naar hem dan [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 02-01-2006 15:11] |
|
A Ik zit waarschijnlijk recht achter het doel, ongeveer in het midden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |