|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hebben jullie geen radio tilbo dan? |
|
quote:ja, vermoed ik ook. Zit hier wel zwaar te balen zeg. Maar goed, we hebben nog niet gewonnen. Zal zeker niet de eerste keer zijn dat we een voorsprong uit handen geven. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Precies ja, dat hebben wij ook vaak. Dat zag je vandaag maar, dan wel gewonnen maar wel van 0-3 naar 2-3. |
|
quote:nee, wel Willem II-tv wekelijks.. verder stellen we het met Langs de Lijn. Bij jullie wel Forza Utreg-radio dan? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Net terug uit de Kuip. Wat een fucking kut sfeer hing dr zeg....de enige feyenoorders die je hoorde waren een stel kinderen die boven ons zaten MWHAHAHA... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 19-02-2006 15:27] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nu al terug? doe je snel, was toch een combi of niet? Jammer man Edit: is natuurlijk binnen Rotterdam, lol [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-02-2006 15:28] |
|
quote: Lul niet ui je nek. Het jeugdvak is onder de uitvak. S P E R M A Sparta kon geen reet inbrengen. Na de 1-0 was het een gelopen wedstrijd. Ga maar terug naar jullie moskee op Spangen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Was gelukkig geen combi, en ja, tis klote! en we kunnen ook niet zeggen dat we geen kansen gehad hebben zeg, jezus. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ze hadden wel combi's maar niet verplicht volgens mij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jammer dat Sparta niks heeft kunnen doen in de kuip. Wel gunstig weer voor ons.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Krijg Aids Chel. Er zat een groep kinderen boven ons. Fuck the world and fuck you |
|
quote: 1 goede kans en een mogelijke. Nou zeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Niet eens? dacht dat het toch wel een risicowedstrijd is? maarja, wij hebben op 3 of 4 wedstrijden na altijd een combi |
|
En die waren stierlijk vervelend. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tis wel Sparta he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sparta kinderen. Of ze hadden gewoon wat jeugdige Feyenoord supporters bij jullie gestopt zodat het uitvak niet zo leeg leek. Het uitvak is in de Kuip op de tweede ring. Wanneer er geen amateurploegen maar serieuze tegenstanders zoals PSV of de joden komen wordt ook een uitvak op de eerste ring gebouwd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Chel, zeur niet zo. |
|
Jullie hebben goed werk verricht vanadaag in Alkmaar. Ik stuur morgen een pak Snickers naar de Galgenwaard. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
het zal wel zijn wat Chelman zegt. maar het geeft niet, gewoon de komende wedstryden winnen en dan komt alles goed. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik hoef je snikkel niet. Maar stuur maar naar Zwanenkamp te Maarssen uhuhuhuh. |
|
quote: Ach jullie zijn toch al redelijk veilig? Af en toe wat puntjes pakken is genoeg. |
|
yup ach voor de rest was het best gezellig.... Fuck the world and fuck you |
|
Sparta for teh win!! En nu moeten wij doorstomen naar plek 5 |
|
Hahaha, Utreg op 5 zou wel gaaf zijn ja...het is je gegund ook. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |