|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme 2-0. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hell yeah!! 0-2!!!! Ronnie Stam!! |
|
GVD! 1-2. Aandacht erbij houden nu |
|
Teletekstsupporters! |
|
NAC is fucked! ADO voor, Sparta voor, NAC achter! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Nogal ja Dat wordt winnen tegen PSV zondag.. |
|
Heracles FTW! edit: Ik zie dat de joden weer een lucky Ajax gepresteerd hebben... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-04-2006 21:53] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
KUTKLOTETERING Ajax...ik had ze zo graag zien verliezen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Goed zo. Nu Feyenoord - Ajax in de play-offs, altijd mooi Heerenveen daarentegen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
godver, ik krijg nog eens een hartaanval van Ajax. KLAAS-JAN-HUNT-uH-LAAR-LA-LA-LA-LA-LAAA! [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 12-04-2006 23:18] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Wat nou Huntelaar? HARRY! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
ja, hij ook. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Same here... Het lijken de laatste tijd net Duitsers (tsja..), altijd weer scoren in de laatste minuten! Maar goed, ze winnen wel weer! THE HUUUUNNNTTEEEEERRR!!!!! Blij dus ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zeker blij, plee-offs liggen in eigen hand. NEC genaait door de scheids, jammer hoor dat soort wedstrijden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
En dan wel op karakter winnen van Heerenveen als de nacompetitie al een feit is.. Maar goed, geeft hoop voor de komende play-offs. En wat zou het prachtig zijn als breda ook NACompetitie zou spelen na alle opmerkingen en zakdoekjes-akties.. Vind overigens wel dat beide clubs gewoon in de eredivisie thuishoren. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De topper van volgend jaar: NAC-RBC KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
NAC en Willem II naar de GG divisie! Brabant is going down down down Nee, nogmaals, deze clubs horen thuis in de eredivisie. Maar aan de andere kant is het leuk dat de underdogs het goed doen in de play-offs. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tralalala, FC Groningen gewonnen van FC Utrecht Very good On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Tja, als je als provincie een kwart van alle betaalde voetbalclubs hebt, krijg je dat wel eens www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Haha, die Roda - NEC wedstrijd gisteren. |
|
quote:Maar het zou wel erg apart zijn dat Roosendaal, Breda EN Tilburg gaan degraderen. Dan is de GG divisie plotseling een Brabantse streekcompetitie en zijn alleen PSV en RKC nog over in de eredivisie als Brabantse vertegenwoordigers [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 13-04-2006 14:44] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Als we daar dan oa. VVV voor terugkrijgen, zal ik daar niet om rouwen . |
|
quote:Het zou wel typisch zijn ja.. Maar goed, eerst maar eens het werkelijke verloop afwachten. Dat we dit nog eens zouden meemaken is haast onwerkelijk, maar we blijven hopen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: die was geschorst SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |