|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Daar heb je wel een punt ja... Hoewel het allebei wel lastig is... |
|
Dank je Edit: Groningen uit a.s woendag, volgens mij winnen we dat niet, misschien gelijkspel. Maarja als we zondag winnen bij Vitesse dan is er niets aan de hand. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-04-2006 23:05] |
|
quote: Riepen ze nou "we worden wereldkampioen" in het stadion? En welk land dan? Zweden of Nederland? no text supplied |
|
hehe geen idee. Volgens mij had het iets met Kalou uit te staan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:WTF! Heeft Van Hooijdonk gescoord? Kan hij dat dan? [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 08-04-2006 1:24] |
|
En het was niet eens een penalty |
|
Ik sta perplex |
|
Nou ja, als Heerenveen gewoon eens zou winnen van clubjes als NEC en Heracles, dan zouden ze de top-5 wel halen, je kunt ook niet verwachten dat ze dat tegen Feyenoord wel even recht gaat zetten. De selectie is in de breedte gewoon niet sterk genoeg, hopelijk doen ze daar wat aan... en UEFA Cup kunnen ze natuurlijk altijd nog wel halen. no text supplied |
|
Als transfers in de winterstop niet mogelijk waren hadden we daar ook wel gestaan denk ik. Maar goed, als je in een keer je twee scorende spitsen kwijt bent, dan kun je het ook niet echt verwachten lijkt me. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Whahahaah Sparta for teh win !!! en dat terwijl we speelden als een natte krant, vooral de eerste helft was dramatisch. maar goed. wat telt is het resultaat en daar zijn we uiteraard blij mee.sfeer op de neville was weer eens erg tof. RBC supporters waren dr ook, welgeteld 1 bus geloof ik, maar toch hulde voor die supporters, dat je zo'n kut ploeg blijft steunen. MAASKANT NEEM JE ROTZOOI MEE !!!!! Fuck the world and fuck you |
|
Netjes |
|
heheh was gaaf hahah denk dat de RBC supporters dat misschien wel hebben kunnen waarderen hahahaha Fuck the world and fuck you |
|
Morgen naar Arnhem. Ook wel belangrijk dat we die winnen. |
|
mwah met Vitesse weet je het nooit maar denk wel dat jullie goede kans maken tegen hen, als je maar strijd levert. Fuck the world and fuck you |
|
Klopt. Maar de cijfers zijn niet bepaald in ons voordeel. Vitesse uit is altijd erg lastig voor Utreg. Maarja de vorm is er wel dus ik heb wel goede hoop |
|
Beter man, kijk uit voor die jansen met zijn vrije trappen. Fuck the world and fuck you |
|
Die kan niet meespelen geloof ik |
|
das beter voor jullie hufter scoorde tegen ons toen weer eens uit zo'n vrije trap. maar goed, UTREG for teh WIN! wij mogen woensdag wer tegen RKC, ruk zooi op zo'n woensdag avond. hopelijk winnen we. Fuck the world and fuck you |
|
Ja, ik mag woensdag naar grunn Fijn, 2,5 uur met de bus, yeah. hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-04-2006 2:01] |
|
ach man voor je club moet je wat over hebben wij mogen de (hopelijk) laatste wedstrijd naar ADO. das fijn. Fuck the world and fuck you |
|
vet dat je de uitwedstryden ook meepakt btw door financiele shit heb ik dit seizoen niet alle wedstryden mee kunnen pikken. Fuck the world and fuck you |
|
Ja tuurlijk. Daarom doe ik het ook |
|
hehehe. Zou Chelman nog naar feyenoord gaan ? hij post hier niet zoveel meer. niet dat ie er reden toe heeft natuurlijk Fuck the world and fuck you |
|
Hehe, hij is inderdaad verdacht stil de laatste tijd |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |