|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zag die kop van Blind op de voorkant en had nog even geen zin om hem open te maken. Altijd dat eeuwige ajaxxssssssssss Ik word er een beetje moe van. |
|
Ik heb Blind trouwens ook nog nooit vrolijk zien kijken sinds ie coach is.... Fuck the world and fuck you |
|
Nee, wat wil je. Vond ik bij Koeman eigenlijk ook al niet |
|
Valt me uberhaupt mee dat Blind nog op de bank zit. Vind het verdacht rustig blijven bij ajax ondanks de slechte prestaties. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
|
|
quote: Idd verdacht rustig... AARRGHHHH!!! Het valt niet altijd mee om een Ajax-supporter te zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
1-4 . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
1-4!!! Tjonge, jonge, jonge, jonge. Om Louis van Gaal es te citeren. Utrecht! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Lekker bomvol uitvakkie trouwens . Burzum? De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Hahahaha, 1-4 en volgend weekend Feyenoord-Ajax, dan zakken ze waarschijnlijk naar de 9e plaats no text supplied |
|
Utrecht f0r t3h win! Samen met Feynoord de enige ploeg die dit jaar in de Arena won. Utrecht heeft nu 6 punten gescoord tegen ajakkes. Volgende week is het de beurt aan Feyenoord. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote: Er was maar een mannetje of 100 inderdaad. De treincombi was geannuleerd omdat er te weinig mensen mee wilde. Dit komt omdat er een paar jaar terug een keer een trein terug gestuurd is. Van de gem. neusdam mochten er maar maximaal twee bussen komen, vandaar... |
|
Ramzi |
|
Ook maar even hier |
|
Moet ik nu "vier-ééhéén, vier-ééhéén, VIER-ÉÉN VIER-ÉÉN" gaan roepen ofzo, en een solo-polonaise beginnen? |
|
Ja! |
|
Ok dan Weet je wat Digitale polonaise! EDIT ZM werkt niet mee [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-01-2006 1:13] |
|
Twente, twente Utreg komt eraan!! Woehahahaha!! |
|
Joden hebben grote neuzen En een lange baard Die kun je mooi gebruiken In je eigen open haard |
|
Stelt die vage blind, Hunterlaar op als mid SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Had hij opzich wel logische reden voor. Mijn club heeft het eindelijk weer goed gedaan dit weekend door met 1-0 te winnen van Twente. |
|
quote: |
|
quote:Gaat nog een mooie wedstrijd worden aanstaande zaterdag |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |