|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Neuken? Volgende week Feyenoord uit. Zou wel leuk zijn om na 6 punten tegen die jod.... o sorry, altx ik bedoel natuurlijk ajak, ook 6 punten tegen Feyenoord te pakken. |
|
En ik wil hierbij ook even mededelen dat de FCU Fanshop ontzettend heerscht. Mijn broertje kan vanwege werk niet mee naar Feyenoord, terwijl hij al een kaart had. Mijn pa wilde ook wel mee, maar die heeft geen uitkaart. Nu gaan ze voor zondag regelen dat hij een uitkaart krijgt, terwijl dat normaal twee weken duurt. Goede service. |
|
quote: Ja She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Bijna goed... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik hoop dat Utrecht ze afslacht, en dat Ajax nog aan het eind van het seizoen net 2e wordt! Dat moet nog wel lukken. PSV trouwens gefeliciteerd met de titel. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 27-02-2006 16:46] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: WAHAHAHAHA 24 punten te verdelen. 13 punten in te halen op Feyenoord. LOLZORZ. Maar wel leuk dat je die droom nog koestert. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Was het vorig jaar ook niet iets van 13 punten voorsprong? Maar goed, nu Den Bosch niet meer mee doet hebben jullie idd meer kans... Niet dat het veel uitmaakt, Ajax schopt Feyenoord sowieso de UEFA-cup in tijdens de play-offs. Nog ff wachten met dat DVD-tje dus, kan dat er ook nog mooi bij. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 27-02-2006 17:15] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Arrogantie druipt er weer vanaf he |
|
Als Ajax 5e wordt en Feyenoord 2e ja (of andersom). Waarschijnlijk wordt het dus Ajax - AZ en Feyenoord tegen Heerenveen, Utrecht of Groningen voor een plek in de CL. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Doe maar UEFA cup dan. In de CL hebben we niets te zoeken...helaas. |
|
quote: Er word toch tussen de winaars van de 1e 2 rondes voor de CL(voorronde) gespeeld? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ja inderdaad. Volgens mij is het dus zo: 1 PSV --> CL 2 Feyenoord - 5 FC Groningen 3 AZ - 4 Ajax De twee winnaars spelen om plek CL voorronde. Verliezer van deze wedstrijd --> UEFA. 6 SC Heerenveen - 9 FC Twente 7 FC Utrecht - 8 NEC De twee winnaars van de wedstrijden van de nummers 6 t/m 9 spelen dan tegen de twee verliezers van de wedstrijden tussen de nummers 2 t/m 5 om een uefa cup plek. Dacht ik... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hmm, als ze uiteindelijk besluiten niet mee te doen, wat heeft dit voor gevolgen voor 'onze' poule? Krijgen we een vervangend Afrikaans team ofzo? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik vind dat hele play-off systeem ruk! Op mijn club heeft het toch geen invloed (De Echte Rood Witte uit Rotterdam), maar dat systeem klopt gewoon niet. In mijn ogen heb je recht op CL als je op de tweede plaats eindigd en klopt het gewoon niet dat je dan nog met een club onder je nog om die CL plek moet knokken, gewoon scheef. Tuurlijk is het voor clubs die geen geweldig siezoen draaien (Ajax) een goede mogelijkheid om toch nog goed geld te verdienen het volgende seizoen, maar een plek in de Cl moet je verdienen op basis van je prestaties van het gehele seizoen, en niet 1 of 2 duels. SPARTA ROTTERDAM!!! |
|
Inderdaad, Play-offs zijn ruk, volgend jaar gelijk weer afschaffen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Mee eens. Een club die 5e is geworden krijgt daarna nog de kans om ook nog ff 2e te worden..stop dan alle clubs in een pot en trek ze 1 voor 1 eruit en leg de positie vast voor het seizoen kunnen ze voetballen om de eer..zo belachelijk dat systeem. Ook belachelijk dat de zogenaamde topclubs pas in ronde 4 of 5 worden bij gevoegd in de beker geef mij maar het engelse systeem. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
|
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik vind eigenlijk het hele concept van het mee laten spelen van 2e, 3e, 4e plek teams in de CL ruk. Wat mij betreft mag het hele systeem terug naar een paar jaar geleden, toen CHAMPION'S league nog echt CHAMPION's league was, dus alleen met landskampioenen. Maar goed, dat is door de hedendaagse commerciƫle belangen niet echt haalbaar meer helaas. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Heb je gelijk in, maar als je als tweede recht hebt op deelname aan de Cl wordt de stijd om die plek wel feller, en dat is natuurlijk wel interresant. Ach good old times |
|
Zeg Burzum, jij nog naar Sparta - Utrecht ? Fuck the world and fuck you |
|
FC GRONINGEN! Jammer van Heerenveen gister, maar ach hier was niets tegen bestand zo leek het. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
5-0 gewonnen van Groningen! Nacompetitie ontlopen is haast onmogelijk, maar als ze zoals gisteren kunnen spelen.. Maar ja, voor hetzelfde geld worden ze volgende week weer van de mat gespeeld door onze alkmaarse satellietclub. Rood Wit Blauwe Leger! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:het verschil tussen eredivisie en eerste divisie is zo groot dat ze zich in de nacompetitie geen zorgen hoeven te maken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |