|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ARGGG de reusel loopt door mijn naad |
|
KANKER ENDE AIDS Waarom kan er nou nooit normaal een voorsprong vastgehouden worden. 3-2 Godverdomme, zie het nog wel 4-3 voor AZ worden |
|
Hou ons op de hoogte! dank u Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Doe ik toch al? Of mis ik het sarcasme weer? |
|
quote: Kut, Utrecht moet winnen, ik ben benieuwd of ze de voorsprong vast kunnen houden :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Echt iedere keer hetzelfde na een voorsprong. De concentratie is daarna iedere keer helemaal weg lijkt het. |
|
Nog een minuut of 7. Ik denk dat ik in mijn broek ga poepen. |
|
Die minuten bedoel je? Mijn windows klok loopt een beetje voor |
|
|
|
quote: Congrats Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Dank u Wie had dit nou verwacht haha, geniaal. Wel jammer dat die varkens van Feyenoord ruim gewonnen hebben. |
|
quote: |
|
Die neuzen staan alweer voor hoor |
|
quote: Dat is dan weer jammer. Maar ik heb nooit echt de illusie gekoesterd dat Ajax tegen RBC punten zou morsen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Nee dat is waar. maarja, na 4 minuten is wel erg vlot.. |
|
Apart. ik heb de pagina van teletekst aanstaan. Kijk ik 2 min. gelden en toen stond Willem II - NAC nog 0-0 en nu ineens 2-0 Edit: a 25e en 27e minuut. Joden staan ook 2-0 voor.. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-02-2006 15:04] |
|
Willem II - NAK 1-0 . De derby van het jaar hier en ik zit thuis.. edit: 2-0 ondertussen [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 19-02-2006 15:04] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: 2 al heur Trouwens, join the club, ik heb ook een van de betere wedstrijden van dit seizoen gemist en ik ben verder bijna alle uitwedstrijden geweest [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-02-2006 15:05] |
|
quote:zag het net te laat.. maar boeien.. die ratten moeten eraan.. zal ze leren onze middenstip te jatten! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Heracles heeft ook net gescoord, 1-1 daar. |
|
quote: Hoezo zag? Ben je het op tv aan het volgen? zeker Versatel dan? |
|
quote:Nee, zag het op teletekst Overigens is iemand hier op tilbo.com wel zo vriendelijk alle uitwedstrijden live te streamen Ondertussen.. 3-0 afgekeurd. Ik zou het erg op prijs stellen als Judge M. en Ricardo even wilden reageren . Bavel-noord krijgt klop! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
FC Groningen heeft weer gewonnen hoorde ik? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Uhh ik denk dat die bij de wedstrijd zijn |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |