|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar heb je gelijk in...maar de voorsprong van PSV is met twee punten vergroot Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
5-0!!! NEC de champion's league in! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
pffffffff Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ja dus! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
hehehehe, gaaf. Fuck the world and fuck you |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Gevaarlijk hoor Met tien man |
|
Pimp! |
|
quote:Niet omdat het nou NAC is, maar dit is echt rijmen op kleuterschool-niveau. Dit hebben jullie wel eens beter gedaan, sommige spandoeken waren best lachen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dat ben ik met je eens maar deze foto vormt een onderdeel van een supportersactie voordat de spelers gisteren naar Utrecht vertrokken om ze nog een extra hart onder de riem te steken. Veel spandoeken, vuurwerk en alles erbij enzo. Deze foto bracht dan wel weer een kleine gijns op mijn gezicht. Maar goed.. Pierre nog steeds niet weg. Maar hopen dat dat gezeik snel over is. Er staan nog 10 anderen in het veld. |
|
quote: Daar werken we met alle liefde aan mee. Nu die drie kruisjes nog. (ajax) [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 23-01-2006 13:02] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Ja, lijkt zo dat juist zijn reputatie uit het verleden als verlammend op de rest van jullie team heeft gewerkt. Laatste wat ik hoorde is dat ie naar engeland ging? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Verlammend... verlammend... Ze speelden gewoon "alle ballen op Van Hooijdonk" en als meneer Van Hooijdonk niet echt in vorm is, komt daar natuurlijk weinig van terecht. Geven ze nu er weer een mooie draai aan dat zijn reputatie verlammend heeft gewerkt en zo. Maar ze durven gewoon niet toe te geven dat ze in de veronderstelling waren de messias binnengehaald te hebben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Schijnt dat ie als pinchhitter weer bij Feyenoord aan de slag gaat. Hij doet maar... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Dank u wel mijnheer Lokhoff hiervoor. Er zit kwaliteit zat in de ploeg maar Lokhoff heeft alles op Pierre afgestemd. Die lange ballen waren veel te doorzichtig en Pierre dufde het niet om er eens een keer eentje stil op de borst te leggen en hem met keeper en al de goal in te knallen. En dan zijn medespelers maar de schuld geven. Ik kan er geen traan om laten dat hij weg is nu.. quote:Dat geeft men zeer zeker wel toe. Zowel de club als de supporters hadden (reele) hoge verwachtingen maar daar is geen klap van terechtgekomen. 12 jaar geleden had Pierre kwalitatief minder spelersmateriaal om zich heen maar toen lukte het allemaal wel. Rara politiepet, hoe zou dat komen? |
|
quote: Als ik me niet vergis, was ook FC Utrecht uit een wedstrijd met pasfotoregistratie. Aangezien een zeer hoge percentage van de NAC fans die altijd meegaan naar uitwedstrijden weigeren hier aan mee te werken krijg je dit soort dingen. Als politiek Den Haag zo door blijft gaan krijgen ze wat ze willen. Wedstrijden zonder uit publiek. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ik had het later gelezen ja. In dat geval kan ik het me wel voorstellen dat er zo weinig man meegaat. |
|
quote: Verlammend? Zou best kunnen. Het is voor de andere spelers natuurlijk lekker makkelijk om je te verschuilen achter Pierre en je eigen verantwoordelijkheid niet te nemen. Nu zullen ze zelf wat moeten laten zien, dus op zich is het wel goed dat hij weggaat. no text supplied |
|
Op voetbal.nl staat het bericht dat van Hooijdonk voor anderhalf jaar heeft getekend bij Feyenoord. |
|
Ik hoor het ook net op nieuws. Wat een verrassing.. |
|
Feyenoord zal wel een comfortabelere bank hebben... no text supplied |
|
quote:Klopt. Ze hebben deze van de zomer al aangeschaft voor Ali: |
|
Vind het maar triest dat Feyenoord zo'n ouwe zak als Van Hooijdonk terug heeft gehaald eigenlijk. was er nou echt niet iets beters te krijgen ???? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |