|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Krijg aids Godverdomme, kutwedstrijd. Spel was wel een stuk beter dan tegen Vitesse maar je heb er zo weinig aan als je zonder punten naar huis gaat Het moet weer eens op de laatste wedstrijd aankomen Gelukkig heeft het bier op de terugweg in de bus goed gesmaakt, zit nu nog brak te zijn |
|
Roda bedankt! Roda bedankt! Roda-Roda-Roda bedankt! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Hoho. Ruudje Brood promoveert dan met Helmond Sport |
|
quote:Nèh, De Graafschap en Volendam for teh win! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Damn, wat een feest gister ! Zoveel bier gezopen na afloop dat ik blij was dat ik vandaag vrij was hahahahaha nu pas weer aan het bijkomen hahahaha en, ja de sfeer op de neville was geweldig ! Temmink je bent een hoerenjong ! hahahaha Maar evengoed bedankt hahahahahahahahaha Fuck the world and fuck you |
|
Ben benieuwd... Morgen maar die 5e plek veilig stellen. Groningen zal ons waarschijnlijk niet in kunnen halen, of ze moeten wel erg ruim winnen bij Twente. |
|
Morgen PSV zwaar op de kloten gaan geven |
|
Ik hoop dat PSV zijn sportieve plicht zal doen en wint Fuck the world and fuck you |
|
Dat wordt een leuke NACompetitie no text supplied |
|
Nou, a.s. vrijdag Zwolle als tegenstander in de nacompetitie. Men heeft daar besloten maar 500 kaarten ter beschikking te stellen voor ons. Damn, waarschijnlijk dus niet erbij daar www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Besloten? Zo groot is 't uitvak |
|
Men heeft geprobeerd er een extra vak bij te krijgen, maar de politie en de club Zwolle wilden dit niet. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 15-04-2006 20:20] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dat is ook niet mogelijk, want dan zitten jullie naast ons vak. Zonder hek ertussen. De 2 jaar dat Zwolle in de eredivisie speelde hadden jullie maar 100 man mee, dus geen gemekker nu |
|
quote:Ja, snap de veiligheidsreden ergens wel. Tja, tijden zijn veranderd. Kunnen wij het helpen dat onze aanhang zo enorm gegroeid is.. Daarbij staat er veel meer op het spel dan een gewone competitiewedstrijd natuurlijk. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Naar Breda 30 kilometer verderop kwam er nog geen 400 man mee, laat staan dat er 500 man mee zouden gaan naar Zwolle Kreeg gisteren trouwens het compliment in een broodjeszaak op de Heuvel (kwamen we net vandaag toen we jullie tegenkwamen) dat ik veel lef had om daar met mijn NAC-sjaal te gaan zitten. Ik heb de persoon in kwestie veel succes tegen Veendam komend jaar gewenst |
|
quote:, op zich een strakke aktie. Zorgen jullie nou eerst maar eens dat je zelf die nacompetitie ontloopt. Bij verlies tegen PSV is jullie kans op degradatie net zo groot. Maar goed, jullie zijn gezien de geschiedenis wat meer gewend aan de katja-divisie.. zal toch een soort van thuiskomen zijn he.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Goed, zo maar eens richting kroeg en Ado -Sparta kijken Fuck the world and fuck you |
|
Straks maar eens kijken of dat voetbal kijken via internet een beetje werkt. Zou wel relax zijn. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: En dat gaan ze doen. Ze gaan vet winnen. FC Grunn for teh win. Ze doen het gewoon erg goed de laatste tijd. [edit] uhm zillah hier, denk dat ik maar even zelf ga inloggen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-04-2006 12:57] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Om het FC Grunn feestje even te verpesten: ze moeten het vandaag zonder spitsenduo Salmon en Nevland doen "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Ach het gaat om teamspirit. De wil om te winnen. Maakt niet uit wat ze doen, ik ben trots op ze. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
WTF.. gewoon met 1-3 voor in Utreg www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
ZULLEN WIJ LATEN HOREN, SP-AR-TA! ZULLEN WIJ LATEN HOREN, SP-AR-TA! |
|
quote: +1, hehehe, tydje geleden weer dat je hier gepost hebt trouwens. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |